ORPG|| camping gone wrong//: aimee

1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  30  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/28/2018 11:46 AM

matthew white: 17 y/o and from america loves pizza and parties
rp.jpg


leena montcomery: 16y/o is from germany and loves a good book and swimmingfile.jpg

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 04/28/2018 02:17 PM

Taylor Jones: 17 jaar oud, uit Engeland, houdt van sporten en flirten met meisjes

a59e618a7609d64340fcf49c2b01632f.jpg

Maghan Williams: 16 jaar, komt uit Frankrijk, houdt van feestjes en lezen


MV5BMTMxNDg1NDU3MF5BMl5BanBnXkFtZTcwODU1NjE4MQ_V1_UY1200_CR8506301200_AL_.jpg

Taylor
Ik loop met mijn weekendtas de aankomsthal van het vliegveld in. In de brief stond dat er hier iemand met een bordje met de naam van het kamp zou moeten staan. Na een paar seconden om me heen te hebben gekeken, zie ik eindelijk een man met een bordje waar "BlackSpirit" op staat. Ik loop erheen en ik krijg meteen een envelop in mijn handen gedrukt. De man wijst naar een busje dat buiten voor de deur staat en negeert me dan weer. Nou, deze man had er duidelijk zin in... Ik zucht even en loop naar het busje. "Hi, is dit het busje naar BlackSpirit?" vraag ik aan de man waarvan ik denk dat het de chauffeur is. Hij knikt en wijst naar een stapel koffers en weekendtassen. Deze man is ook lekker spraakzaam... Ik leg mijn weekendtas bij de stapel en stap dan in het busje. Er zijn al vijf andere mensen, maar die zitten allemaal te kletsen of naar buiten te staren. Ik ga maar ergens bij het raam zitten en staar ook naar buiten.

Meghan
Na een vermoeiende vlucht met heel veel turbulentie loop ik van de bagageband naar de aankomst hal. Als snel zie ik een vrouw met een bordje waar "BlackSpirit" op staat. Ik loop naar haar toe en ze begint meteen al vrolijk tegen me te kletsen. Ik krijg een envelop en een heleboel informatie, maar naar dat laatste luister ik niet echt. Ik ben veel te moe van de vlucht. Vliegen is niet echt mijn ding. Ik loop met een paar andere mensen mee naar een busje dat al klaar staat. De chauffeur legt onze bagage ergens aan de zijkant in de bus en zegt dan dat we alvast in de bus mogen gaan zitten. Er is niet zo heel veel plek meer in het busje, dus ga ik maar naast een meisje zitten. "Hi, ik ben Meghan" zeg ik glimlachend tegen haar.

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/28/2018 03:05 PM

matthew stapte uit het vliegtuig richting de bagageband.
Hij kwam aan en zag gelijk zijn bagage en pakte het snel en begon snel te lopen richting degene die hem naar de plek zou brengen "BlackSpirit? wat een vreemde naam voor een camping" zei matthew en liep verder en was nog steeds in zijn gedachte aan het denken over alles van dit. 
Toen hij bij een man aan kwam met een bordje 'BlackSpirit' en zei "me koffers waar kan ik die misschien laten?" de man glimachte en wees naar de andere koffers en tassen "daar" zei hij, Matthew knikte "thanks" zei hij en legde zijn tas daar en stapte ik de bus en zag 7 mensen zitten en ging op een lege plek zitten en keek awkward rond.

Leena had haar koffer met daarop een tas en liep door het vliegved richting de ophaal plek.
Het was niet echt makkelijk iets te vinden daar te druk voor haar doen maar ze wilde zo graag alleen dit doen omdat ze beu was van de ruzies thuis en op vakantie, ze keek al jaren uit naar dit moment dat zij alleen weg kon zonder ouders, zonder ruzies alleen zij en een paar andere mensen waarmee ze in een stacaravan zou gaan, ze had ingevuld 'maak niks uit met wie ik kom'.
ze zag een man met het bordje 'BlackSpirit' en zag de koffers ze legde haar tas erbij en knipoogte naar de man en boeide niet dat ie geirriteerd was. 
Ze stapte in en ging naast een jongen zitten en glimlachte naar hem "hey".

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 04/28/2018 03:27 PM

Taylor zat nog steeds naar buiten te staren toen het busje begon te rijden. Hij keek wat om zich heen in het busje en zag dat er een paar mensen bij waren gekomen. Naast hem zat bijvoorbeeld opeens een meisje die glimlachte en hem groette. "Hey" zei hij en greens even licht. Ze zag er namelijk zeker niet verkeerd uit. Hij had nu al zin in de rest van het kamp. Als er alleen zulke mooie meisjes rond zouden lopen, zou hij het al naar zijn zin hebben.

Meghan keek de hele tijd naar buiten. Ze was echt heel erg moe van de vlucht. Het was niet eens zo'n lange vlucht, maar het is gewoon vermoeiend. Je moet zo lang van te voren al op het vliegveld zijn en dan al die herrie van dat vliegtuig. Meghan keek pas op toen er iemand voorin de bus met een microfoon van alles begon te vertellen. Ze zouden een half uurtje rijden naar het kamp en daar zouden ze dan te horen krijgen waar ze zouden slapen. De vrouw voorin de bus vertelde nog wat dingen, maar dat was niet heel belangrijk, dus luisterde Meghan al niet meer.

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/28/2018 04:15 PM

matthew zag een meisje alleen zitten en ging naast der zitten "hey hoe gaat het met je? vermoeide reis he?" zei hij en deed zijn best om niet eng te klinken want wat hij zei vond ie zelf al best eng. Matthew glimlachte wat en keek haar aan terwijl hij mee luisterde wat de meneer en daarna de vrouw te vertellen hadden. "ben matthew by the way maar mensen noemen me matt dus noem me maar matt" zei hij en vond der best wel schattig "hoop je ook met aardige mensen in een kamer te zitten?'

Leena glimlachte toen hij antwoorde "hey ik ben leena en wie mag jij zijn?" vroeg ze en glimlachte voorzichtig terwijl ze een man hoorde praten "dit boeit niet ik wil gewoon naar het kamp en chillen" zei ze een beetje tegen zichzelf maar had genoeg dat andere het konden horen en bloosde toen een paar naar haar keken en ze keek omlaag "shit!" fluisterde ze zachtjes. Waarom konden ze niet naar iemand anders luisteren of naar die vrouw of met andere mensen praten en doen. "ik hoop dat ik met gezellige mensen in een caravan kom" zei ze snel.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 04/28/2018 04:40 PM

Taylor glimlachte even naar het meisje. "Ik ben Taylor" zei hij met een knipoog toen ze vroeg wie hij was. Hij schoot in de lach toen ze iets mompelde, maar eigenlijk iedereen om hen heen het kon verstaan. "Niks van aantrekken joh" zei hij tegen Leena. Hij knikte even toen ze zei dat ze hoopte met gezellige mensen in een caravan komt. "Ja ik ook. Ik ben heel gezellig weet je?" Zei hij en lachte eventjes zacht.

Meghan keek op toen er iemand naast haar kwam zitten. "Hm, nogal moe" zei ze en knikte even. "Ik ben Meghan, soms noemen mensen me Meg, maar dat vind ik eigenlijk een beetje raar. Maar als je wilt mag je best Meg noemen hoor,ik reageer er wel op" zei ze. Meghan zuchtte even en keek naar voren. Ze kon zich zo aan zichzelf irriteren als ze weer eens veel te veel praatte.

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/28/2018 04:50 PM

Matthew grijnsde "okay meg waarom heb je voor deze vakantie gekozen in plaats van een met je vrienden?" vroeg hij. Hij was heel nieuwsgierig soms wel eens te nieuwsgierig. "Oh heb ik wat verkeerds gezegt?" vroeg hij toen ze zuchtte en weg keek dacht hij dat het miss door hem kwam. "weetje ik mag jou wel meg." zei hij en keek naar achteren en toen weer voor zich uit.

Leena keek naar hem "kijken mensen je vaker aan alsof je een gek bent?'' zei ze en glimlachte "taylor mmh, Mooie naam hoor niet dat maar is het geen meisjes naam?'' vroeg ze en hoopte niet ie boos zou worden om haar stomme reactie. Leena begon te giegelen en keek hem aan "oh dus je wilt met me in een kamer komen he?'' vroeg ze ''ik vind je nu al gezellig maar nog een test hou je van feestjes?'' vroeg ze en keek voor ze terwijl ze het vroeg.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 04/28/2018 05:01 PM

Taylor dacht even na en schudde zijn hoofd. "Nee, maar ik zeg ook niet zulke idiote dingen op een volume dat anderen het kunnen horen" plaagte hij haar een beetje. Hij zuchtte toen ze zei dat het een meisjesnaam is. "Nou, dat hoor ik echt nooit" zei hij sarcastisch en lachte zacht. Hij keek glimlachend naar Leena als ze begint te giechelen en hij knikte. "Ja, ik wil wel bij jou op een kamer hoor" zei hij grijnzend. Als ze begint over feestjes haalde hij zijn schouders op. "Een beetje, het moet niet te massaal zijn" zei hij en keek naar haar.

Meghan zuchtte even en rolde met haar ogen toen Matthew haar Meg noemde. "Nou, mijn broer gaat niet mee op vakantie en ik had geen zin om met mijn ouders alleen op vakantie te gaan" legde ze uit. Ze schudde haar hoofd als hij vraagt of hij iets verkeerd heeft gezegd. "Nee hoor, ik irriteer me gewoon een beetje aan mezelf" zei Meghan en lachte zacht. Ze glimlachte breed en keek naar hem. "Dat is mooi, ik mag mezelf ook wel" zei ze grijnzend. 

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/28/2018 05:10 PM

Matthew keek haar aan "dont feel annoyed by yourself" zei hij en keek haar aan "nu mag jij jezelf eerst irriteerde je aan jezelf'' zei hij en lachte en keek naar ze telefoon ''denk al dat we er bijna zijn'' zei hij en glimlachte naar haar ''laten we wat spelen truth or dare?'' vroeg hij, dat was het leukste spel dat hij kende en hij vond het soms wel grappig.

Leena glimlachte "flirty much?'' vroeg ze en glimlachte "ik hou wel van een goed feestje vooral met truth or dare of spin the bottle'' zei ze en keek hem aan "ik zou het geweldig vinden om met zo`n leuke jongen op een kamer te komen'' zei ze glimlachend en keek hem aan "zijn we er al bijna ik moet naar de wc'' zei ze en keek uit het raam naar buiten want ze moest echt nodig.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 04/28/2018 05:23 PM

Taylor greens even en haalde zijn schouders op. "Tja, wat wil je dan met zo'n mooi meisje naast me" zei hij en lachte zacht. "Nou, dan weet ik wat ik moet regelen als ik een feest geef" zei hij en keek naar haar. "Natuurlijk, wie wil er nou niet met mij op een kamer?" Vroeg hij en lachte zacht. Hij grinnikte even toen ze zei dat ze naar de wc moest. "Geen idee, denk nog maximaal een kwartiertje" zei hij en keek naar haar.

Meghan grinnikte even en haalde haar schouders op. "Tja, ik verander nu eenmaal snel van gedachten" zei ze en lachte zacht. Ze ging even rechtop zitten toen hij begon over wat spelen. "Ja is goed" zei ze en keek hem glimlachend aan. Meghan was altijd wel in voor een spelletje truth or dare. 

Reply
1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  30  |  »  |  Last

« Back to forum