Orpg // Writer4ever

First Page  |  «  |  1  ...  7  |  8  |  9  |  10  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: Orpg // Writer4ever

from Aimee on 06/28/2018 09:29 PM

Nina
Ik kijk op als Emeli ook binnenkomt lopen en ik voel mijn wangen meteen rood worden als ze dat zegt. "Oh, ja hoor. Hij kan wel lekker zoenen" zeg ik glimlachend en kijk kort even naar Reece. "Maar, jij hebt je dus bij Luke gedoucht?" Vraag ik em wiebel even grinnikend met mijn wenkbrauwen.

Luke
Ik lach even om hem als hij zegt dat ze zo lekler zoent. "Misschien moet ik dat dan ook maar eens uitproberen" zeg ik lachend om hem te plagen. Nina is wel een leuk meisje hoor, maar niet echt mijn type, dus het zal niet gebeuren denk ik.

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

from Writer4ever on 06/28/2018 09:35 PM

Emeli
Ik moet even lachen als ze zegt dat hij wel lekker zoent. Ik schud lachend mijn hoofd. "In zijn kamer. Hij heeft de hele tijd op zijn bed gelegen hoor. Er is helemaal niets gebeurd," antwoord ik. Dat vind ik ook helemaal niet erg, zo blijft het tenminste een beetje spannend. Ik denk dat ik me al snel zou gaan vervelen als ik zo snel al met iemand zoen. Persoonlijk vind ik het leuker om jongens eerst wat uit te dagen, meestal is het zoenen dan extra leuk.

Reece
Ik lach even. "Zal ik dan ook even Emeli proberen voor je?" antwoord ik om hel terug te plagen. "Jullie zaten daar precies wel goed in het zwembad," zeg ik en trek even kort mijn wenkbrauwen op. Niet dat ik niet eens met Emeli zou willen zoenen, maar als een vriend van me een meisje leuk vind, ga ik niet achter haar aanlopen.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: Orpg // Writer4ever

from Aimee on 06/28/2018 09:42 PM

Nina
Ik lach even en trek mijn wenkbrauwen op. "Ja ja, stiekem heb jij al samen met hem onder de douche gestaan" zeg ik grinnikend en schud even mijn hoofd. Dat is denk ik helemaal niks voor Emeli om dat zo snel al te doen. Maar ja, ik dacht ook niet dat het iets voor mij zou zijn om nu al te lopen zoenen. "Maar ehm, zou je niks met Reece willen doen dan?" Vraag ik voorzichtig. We hadden net afgesproken dat we dat zouden, dus dat doe ik dan maar. Niet dat ik verwacht dat ze heel veel aandacht zal besteden aan iemand anders dan Luke.

Luke
Ik lach even en schud mijn hoofd. "Doe dat maar niet. En ze speelt hard to get, dus dat zou wel eens een hele opgave kunnen worden" zeg ik grinnikend en kijk even kort in haar richting. "Ik zal trouwens niet achter Nina aangaan. Jij bent met haar bezig, dus dat zou echt lullig van me zijn" zeg ik en glimlach even.

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

from Writer4ever on 06/28/2018 09:57 PM

Emeli
"Dat is zeker nog niet iets voor direct," zeg ik en kijk even achterom naar Luke. Het is best schattig hoe ze toch nog eens vraagt of ik niets met Reece wil doen. "Hij is helemaal van jou," zeg ik en glimlach naar haar. Het verbaasd me dat er nog geen andere meisjes zijn die zich hebben gemoeid in het gesprek. Maar misschien is dat maar beter, ik zou ook niet graag hebben dat iedereen het meteen weet als ik zoiets doe.

Reece
Ik lach even. "Je gaat het dus nog moeilijk krijgen," lach ik hem een beetje uit. Al is het misschien wel iets spannender als een meisje hard to get speelt. "Wees gerust, Emeli is de jouwe," zeg ik en glimlach even naar hem. Ik haal een hand door mijn haren heen. Plots heb ik oogcontact met Kaat, die breed staat te glimlachen naar mij, dus lach ik maar even terug.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: Orpg // Writer4ever

from Aimee on 06/29/2018 07:45 AM

Nina
Ik glimlach even klein als Emeli zegt dat hij helemaal voor mij is. Het klopt niet helemaal, want Kaat is duidelijk ook achter hem aan,maar ik heb al met hem gezoend dus ik heb al een voorsprong. Dan beginnen ze met praten. Het is gewoon een verhaaltje over dat er elke avond een chefkok komt die voor ons een diner maakt. Dat klinkt goed. Na het praatje, sta ik op en merk meteen dat ik op mijn schouder word getikt. Als ik me omdraai zie ik dat het Jack is. "Hey, je was opeens weg bij het zwembad" zegt hij waar ik even om moet lachen. "Ja, ik ging douchen" zeg ik maar. Als ik hem zou vertellen over Reece, zou hij misschien denken dat hij geen kans meer heeft. "Oh oke, maar mijn kamergenoot is er vanavond niet, dus heb je zin om in mijn kamer een film te komen kijken?" Vraagt hij dan. Ik glimlach even en knik na even te twijfelen. "Eh, ja is goed hoor" zeg ik en glimlach klein.

Luke
Ik luister een beetje half naar het verhaal dat word vertelt. Als het klaar is kijk ik even om me heen en zie Jack al meteen naar Nina toe gaan. "Zo te zien krijg jij het ook niet al te makkelijk" zeg ik grinnikend tegen Reece en knik richting Nina.

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

from Writer4ever on 06/29/2018 10:43 AM

Emeli
Wat ze te vertellen hebben is niet meteen het aller interessantst, maar wel leuk natuurlijk dat we elke avond een diner krijgen. Ik kijk opzij naar Jack die al meteen naar Nina toe komt. Hij moest eens weten wat ze daarnet al heeft zitten doen. Als ik hoor dat ze instemt op het voorstel om mee een film te kijken, ben ik misschien een klein beetje teleurgesteld, want dat wil zeggen dat ik alleen op onze kamer zit. Ik ga naar de lange tafel en zoek een plekje. Het eten staat al bijna helemaal klaar, en dat is maar goee ook want ik heb behoorlijke honger. Violet neemt langs me plaats en glimlach even naar haar. Terwijl we wachten tot we kunne beginnen te eten, praat ik eventjes met haar over de jongens en het spel.

Reece
Ik kijk naar Nina als Luke dat zegt en zie Jack staan. Ik rol even met mijn ogen. "Ach, als ze het zo speelt, heb ik ook nog een tweede optie natuurlijk," antwoord ik. Niet dat ik meteen naar Kaat ga gaan, maar het is altijd een optie. Ik ga maar gewoon naar de tafel toe en ga op willekeurige plaats zitten. Het eten dat tot nu toe op tafel staat, is niet meteen iets wat ik zo graag eet, maar het kan er wel mee door. Ik kijk op als er iemand langs me komt zitten, het is Jack. "Hey," zeg ik vriendelijk en glimlach even naar hem.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: Orpg // Writer4ever

from Aimee on 06/29/2018 11:00 AM

Nina
Voor Jack weggaat, geeft hij me nog een kus op mijn wang. Gadver, ik voel nu echt een natte plek op mijn wang. Ik glimlach maar even en als hij niet kijkt, veeg ik snel met mijn hand mijn wang droog. Ik ga maar op een leeg plekje naast Sarah zitten. Ze begint meteen te kakelen over dat het eten er zo lekker uitziet en dat de jongens allemaal zo leuk zijn, dus ik praat maar een beetje met haar mee en houd in mijn ooghoek Jack en Reece in de gaten. Ik had namelijk gezien dat ze naast elkaar zitten. Ik vraag me af of dat wel goed gaat.

Luke
Ik lach eventjes om Reece die al meteen een tweede meisje in gedachten heeft. Dat zal Kaat wel zijn. Ik ga ook maar aan tafel zitten en ik kijk even op als Justin naast me komt zitten. "Hey" zeg ik vriendelijk. We praten wat over de meiden en ik vraag of hij al iemand in gedachten had, maar hij was er nog niet zeker over. "Hm, ik ook niet" zeg ik maar en kijk even om naar Emeli.

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

from Writer4ever on 06/29/2018 11:48 AM

Emeli
Ik ben blij als het eten voorbij is en ik weg kan van Violet. Op zich is ze wel lief, maar ze bleef maar door kakelen over de jongens en dat werd een beetje vermoeiend. Aangezien ik toch alleen zou zijn in mijn kamer, beslis ik om eens op onderzoek uit te gaan naar de bar. Ik had namelijk vernomen dat die er was voor 's avonds iets te drinken en af en toe een feestje. Gelukkig hangen er enkele wegwijzers in de villa en kan ik de bar zo best makkelijk vinden. Er staan al enkele mensen klaar achter de bar, maar voorlopig ben ik nog helemaal alleen. Wat ik niet zo erg vind, want nu is het tenminste een beetje rustig. Ik bestel de huiscocktail en ga op een kruk zitten.

Reece
Jack vertelt me over hoe hij en Nina zodadelijk een film gaan kijken in zijn kamer. Interessant nieuws wel. Als we klaar zijn met eten sta ik op en ga even naar Nina toe. "Een film kijken met Jack? Gezellig," zeg ik als ik achter haar sta. Ik wil het niet erg vinden, want natuurlijk moeten we iedereen leren kennen, maar dit is wel heel snel na ons momentje samen. En we weten ook allemaal dat Jack niet alleen maar een film wil kijken.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: Orpg // Writer4ever

from Aimee on 06/29/2018 02:00 PM

Nina
Ik eet niet zo veel, want ik heb nou niet echt honger. Sarah loopt maar gewoon weg zonder iets tegen me te zeggen, dus dan sta ik ook maar op. Ik schrik als ik iemand achter me hoor en iik draai me naar hem om. "Oh, ja, hij vroeg of ik een film wilde kijken in zijn kamer." Zeg ik en glimlach even. Zou hij jaloers zijn? 

Luke
Ik eet lekker door en als iedereen klaar is zie ik dat er al een paar mensen weggaan, waaronder Emeli. Ik wacht eventjes en volg haar dan. Ze loopt naar de bar en ik zie haar daar zitten. Ik blijf daar een tijdje staan zodat ze niet denkt dat ik haar heb gevolgd. Na een tijdje loop ik naar haar toe en leg van achteren mijn armen om haar middel. "Zo zo zit je nu al te zuipen?" Vraag ik grijnzend en ga naast haar zitten.

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

from Writer4ever on 06/29/2018 05:12 PM

Emeli
Ik schrik even als ik iemand hoor en een hand om mijn middel voel. "Nina is bij Jack en had niet echt zin om alleen op mijn kamer te gaan zitten," zeg ik en kijk nep verdrietig. Terwijl haal ik zijn armen rond mijn middel vandaan. Ik neem een slok van de cocktail, die trouwens behoorlijk lekker is maar niet meteen de sterkste die ik ooit al gedronken heb.

Reece
"Veel plezier," zeg ik en glimlach even. Daarna vertrek ik naar mijn kamer. Als ik binnen kom laat ik me op bed vallen en zucht. Nu dat Nina iets doet, heb ik geen idee wat ik ga doen. Op dat moment wordt er op de deur geklopt, dus sta ik maar op en ga de deur open doen. Plots kijk ik recht in de ogen van Kaat. "Mag ik binnen komen?" vraagt ze zonder me eerst te begroeten. "Doe maar," zeg ik en zet een stap opzij zodat ze binnen kan. Ik sluit de deur achter haar en kijk hoe ze op het bed gaat zitten.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  7  |  8  |  9  |  10  |  »  |  Last

« Back to forum