idee: model
First Page | « | 1 | 2
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
qwerty22033
Re: idee: model
from qwerty22033 on 05/04/2015 04:47 PMgotopmodel heeft ook een model en het punt daar is, dat iedereen verplicht al zo'n ding krijgt (en daar zijn ze echt lelijk). Als we het invoeren hier, laat het dan een keuze zijn.
(ja, ik zat ook op gotopmodel om te kijken wat leuker/fijner is. Hellomodel is veel leuker en fijner)
Prinsella
from Prinsella on 05/04/2015 04:58 PMJa ik zag ze ook al. Ik vind ze ook niet echt mooi. Maar dat zet je dan als plaatje, en niet als echt model dus dat is wel een beetje sad..
mint
from mint on 05/16/2015 08:55 AMIk denk dat je wel moet kiezen tussen of allemaal een model, of niet.
Anders gaat het er waarschijnlijk erg rommelig uitzien.
from AestheticRain on 05/16/2015 12:28 PMIk weet niet of ik dat zou doen, want dan krijg ik zo'n reacties:
'Je doet goTopmodel na!'
Geen zin in..
''In the end, we only regret the chances we didn't take.''
from DottedLine on 05/16/2015 03:01 PMeigk niet want je kunt perfect een heel ander poppetje maken
from Shorsep on 05/17/2015 05:30 PMhaha, zou wel leuk zijn
En meiden hier zijn creatief genoeg, je zou er een wedstrijd van kunnen maken wie het leukste 'basis' voor een poppetje kan maken!