Search for posts by AestheticRain

1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  65  |  »  |  Last Search found 648 matches:


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from AestheticRain on 08/11/2016 08:34 AM

Myrall.
Ik zucht zachtjes. En hoelang lopen we al..? Vraag ik me eigenlijk ook wel af. Ik volg zijn blik die op de lucht gericht staat. De lucht veranderd al wat van kleur, donkerder. 'Zullen we zo weer gaan lopen?' Vraag ik. Ik haat het om in het donker te lopen of te fietsen. Er zullen niet echt veel mensen in dit bos zitten op de mensen van het kamp na. Maar toch, alles lijkt enger als je in het donker bent. Ik stop mijn flesje weer terug en kijk even om me heen.

Calum;
Ik lach even. 'Niet te vroeg juichen.' Ik kan nogal irritant zijn, maar ja... ze kan nu ook al te vroeg zijn aangezien ik het leuk vind om haar te treiteren en zo. Ik ga dat ook nog zeker wel doen. Ik neem de laatse hap van mijn broodje en kijk even maar de lucht. Het wordt al schemerig. 'We gaan wel zo lopen, hè?' Ik kijk naar de kaart. 'Ik denk nog ongeveer 6 tot 7 kilometer, valt mee.  Ik denk, dat als we door lopen, we net voor het donker terug zijn.'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from AestheticRain on 07/03/2016 02:24 AM

Myrall.
Ik ga tegenover hem zitten en pak ook mijn flesje water,  
het is best warm. Je krijgt ook nog eens dorst van het lopen. 'Hoelang denk je dat we nog moeten lopen?' Vraag ik.

Calum.
'Ik wil eigenlijk zo snel mogelijk terug, maar ja. We kunnen wel een pauze nemen.'  Ga langs haar zitten en pak een broodje uit mijn tas. 'Wil je ook? Of heb je zelf iets bij je?' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from AestheticRain on 07/03/2016 02:15 AM

Myrall.
Ik knil en kijk dan weg van de kaart. 'Moet wel te doen zijn denk ik.' Ik kijk naar het pad dat we nu moeten volgen en soms wat om me heen. Er is niet veel meer te zien dan bomen en planten eigenlijk.

Calum.
Ik neem de kaart over en kjk goed waar we heen moeten. 'Deze kant.' Ik kijk even naar het pad en weer naar de kaart. 'Jep, het ia deze kant.' Ik hou de kaart in mijn hand en loop verder met Sam. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from AestheticRain on 07/03/2016 02:07 AM

Myrall.
Als het nu gaat regenen en onweren flip ik hem. Maar het lijkt zonnig, dus dan hoop ik maar dat dat zo blijft. Ik kijk de bus na als-ie weg rijd en kijk vervolgens naar Michael. Ik pak de kaart er even bij. 'Kun jij goed kaartlezen of moet ik het doen?'

Calum.
'Ik denk die kant, aangezien we daar vanaf kwamen. Ik wacht tot Sam mee komt en schenk haar een klwinw glimlach. 'Heb jij trouwens de kaart?' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from AestheticRain on 07/02/2016 06:50 PM

Myrall.
Ik eet het laatste stukje van mijn broodje op en zucht dan zachtjes. Ik had veel liever thuis willen zitten. Ik wacht tot de rest ook klaar is.

Calum.
Ik zit al een tijdje te wachten tot dat iedereen klaar is. Als eindelijk iedereen klaar is wacht ik op Sam aangezien wij een tweetal zijn. 'Let's go.' We lopen met z'n alle naar een bus toe met ramen die van binnen ook bedekt zijn zodat we de weg niet kunnen volgen.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from AestheticRain on 07/02/2016 06:30 PM

Myrall.
Ik kijk even snel naar Michael als hij bij me komt zitten. Even later zitten Calum en Sam er ook. 'Morning.' Zeg ik tegen Sam. Even later zegt een van de kampleiders dat er een dropping komt. Met het persoon waar je een tent meedeelt. 

Calum.
'Kan gebeuren en ik had er niet echt last van of zo.' Ik look iets later naar de eetzal en neem plaats langs Michael. 'Een dropping... hell no daar heb ik geen zin in.' Ik zucht. We hebben gister al zo veel moeten lopen, en nu dus nog een droppig kn het bos. 'Ik hoop dat we op z'n minst een kaart mee krijgen.' Zeg ik tegen Sam. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from AestheticRain on 07/02/2016 06:04 PM

Myrall.
Ik knik en sta op als ik mijn make-up opnieuw heb gedaan. Ik lijk zo misschien wel een barbiepop maar het is beter dan zonder makeup. Het is ook niet dat er veel opzit, maar dan nog. Ik doe wel elke dag make-up op. 'Ik ga alvast eten en zo.' Zeg ik na een tijdje en loop de tent uit.

Calum.
'Shh.' Zeg ik waarna ik haar mond bedek. 'Nog vijf minuten.' Ik heb wel goed geslapen maar ik ben wel een keertje wakker geworden. Ik haal mijn hand van haar mond. 'Goedemorgen.' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from AestheticRain on 07/02/2016 05:33 PM

Ts> ochtend

Myrall.
Ik open mijn ogen en hoor de vogels al fluiten. Er is gelukkig niets gebeurt anders hadden we dat wel gehoord van de medewerkers. Ik haal Michael's arm van me af en haal een hand door mijn warrige haar.

Calum.
Ik word wakker en merk dat het al best laat is. Gelukkig hebben we nog goed kunnen slapen. Sam slaapt nog. Ik hoor al wat mensen die buiten zijn. Ik heb de hele nacht eigenlijk geen deken gehad, maar dat is niet zo erg. Ik had toch warme kleren en Sam volgens mij niet echt. Maar die heeft het deken gehad. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from AestheticRain on 07/02/2016 05:09 PM

Myrall.
'Misschien een klein beetje.' Zeg ik zachtjes. 'Vooral omdat ik nu in een tent lig.' Ik kijk naar boven en zie nog een felle flits. Gelukkig is de tent waterdicht, anders zouden we nu kletsnat zijn. Ik voel dat ik tegen hem aangetrokken wordt. Niet echt iets waar ik me al te goed bij voel.

Calum.
Ik leg mijn armen om haar een aangezien het duidelijk is dat ze er heel erg bang voor is. Ik blijf even kijken naar haar en sluit daarna mijn ogen. 'Het komt wel goed, ik beloof het.' Zeg ik tegem haar. Ja, ik weet dat het een zware bui is, maar ik kan beter zeggen dat het wel goed komt.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from AestheticRain on 07/02/2016 04:56 PM

Myrall.
Ik ga ook onder de dekens liggen. Het koelt ook ineens een stuk af door de wind en de regen. Ik draai mijn rug naar hem toe en en knijp mijn ogen tot spleetjes. Eigenlijk geen, maar dat klinkt zo stom. 'Twee.' Zeg ik.

Calum.
'Het komt wel goed.' Zeg ik. Ik vouw de dekens om Sam heen zodat ze het sowieso niet koud krijgt. Het is namelijk flink afgekoelt. Wel zielig dat ze er bang voor is, vooral omdat ze nu in een tentje zit midden in het bos. Ik ga langs haar liggen. Er luid nogmaals een harde klap en een felle flits. 'God is boos.' Grap ik.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply
1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page