idee: model

First Page  |  «  |  1  |  2 [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


qwerty22033
Deleted user

Re: idee: model

from qwerty22033 on 05/04/2015 04:47 PM

gotopmodel heeft ook een model en het punt daar is, dat iedereen verplicht al zo'n ding krijgt (en daar zijn ze echt lelijk). Als we het invoeren hier, laat het dan een keuze zijn.

(ja, ik zat ook op gotopmodel om te kijken wat leuker/fijner is. Hellomodel is veel leuker en fijner)

Reply

Prinsella
Deleted user

Re: idee: model

from Prinsella on 05/04/2015 04:58 PM

gotopmodel heeft ook een model en het punt daar is, dat iedereen verplicht al zo'n ding krijgt (en daar zijn ze echt lelijk). Als we het invoeren hier, laat het dan een keuze zijn. (ja, ik zat ook op gotopmodel om te kijken wat leuker/fijner is. Hellomodel is veel leuker en fijner)

Ja ik zag ze ook al. Ik vind ze ook niet echt mooi. Maar dat zet je dan als plaatje, en niet als echt model dus dat is wel een beetje sad..

Reply

mint
Deleted user

Re: idee: model

from mint on 05/16/2015 08:55 AM

gotopmodel heeft ook een model en het punt daar is, dat iedereen verplicht al zo'n ding krijgt (en daar zijn ze echt lelijk). Als we het invoeren hier, laat het dan een keuze zijn. (ja, ik zat ook op gotopmodel om te kijken wat leuker/fijner is. Hellomodel is veel leuker en fijner)

Ik denk dat je wel moet kiezen tussen of allemaal een model, of niet.
Anders gaat het er waarschijnlijk erg rommelig uitzien.

Reply Edited on 05/16/2015 10:48 AM.

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: idee: model

from AestheticRain on 05/16/2015 12:28 PM

Ik weet niet of ik dat zou doen, want dan krijg ik zo'n reacties:
'Je doet goTopmodel na!'
Geen zin in.. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

DottedLine

24, female

  Level 4

Posts: 7

Re: idee: model

from DottedLine on 05/16/2015 02:59 PM

Reply

DottedLine

24, female

  Level 4

Posts: 7

Re: idee: model

from DottedLine on 05/16/2015 03:01 PM

eigk niet want je kunt perfect een heel ander poppetje maken

Reply

Shorsep

28, female

  Level 14

Posts: 356

Re: idee: model

from Shorsep on 05/17/2015 05:30 PM

haha, zou wel leuk zijn
En meiden hier zijn creatief genoeg, je zou er een wedstrijd van kunnen maken wie het leukste 'basis' voor een poppetje kan maken!


Reply Edited on 05/17/2015 05:31 PM.
First Page  |  «  |  1  |  2

« Back to forum