Ik ga het er gewoon uitgooien..

Erste Seite  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  »  |  Letzte [ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Neueste Beiträge zuerst ]


TattooedHeart.

25, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 645

Re: Ik ga het er gewoon uitgooien..

von TattooedHeart. am 18.05.2015 05:48

Ik wacht nog tot dit weekend. Als ik dan nog steeds niet ongesteld ben geworden ga ik een test halen. En als ik zwanger ben kunnen er dan maatregelen getroffen worden. 

Something 'bout, something 'bout, something 'bout you.

Antworten

Season
Gelöschter Benutzer

Re: Ik ga het er gewoon uitgooien..

von Season am 18.05.2015 05:49

Ik wacht nog tot dit weekend. Als ik dan nog steeds niet ongesteld ben geworden ga ik een test halen. En als ik zwanger ben kunnen er dan maatregelen getroffen worden.

Goedzo! Het is inderdaad verstandig om een deadline te stellen, anders stel je het halen van een test misschien telkens uit.. 

Antworten

TattooedHeart.

25, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 645

Re: Ik ga het er gewoon uitgooien..

von TattooedHeart. am 18.05.2015 05:51

Ja, ik heb het ook zo duidelijk gemaakt aan m'n vriend. Als het zaterdag/zondag niet gebeurd, gaan we maandag om een test. 

Something 'bout, something 'bout, something 'bout you.

Antworten

KatnissEver...

22, Weiblich

  Level 6

Beiträge: 15

Re: Ik ga het er gewoon uitgooien..

von KatnissEverlark am 18.05.2015 05:55

Ahw, maar hopen dat het niet zo is

katniss.jpg

Antworten

Season
Gelöschter Benutzer

Re: Ik ga het er gewoon uitgooien..

von Season am 18.05.2015 05:55

Ja, ik heb het ook zo duidelijk gemaakt aan m'n vriend. Als het zaterdag/zondag niet gebeurd, gaan we maandag om een test.

Goed van je dat je hem er gewoon over inlicht, veel meiden zouden dat waarschijnlijk niet durven. En natuurlijk superlief van hem dat hij je steunt en zelfs met je meegaat!! ♡

Antworten

AestheticRain
Administrator

-, Weiblich

  Level 37

Admin

Beiträge: 1397

Re: Ik ga het er gewoon uitgooien..

von AestheticRain am 18.05.2015 05:57

Ja, ik heb het ook zo duidelijk gemaakt aan m'n vriend. Als het zaterdag/zondag niet gebeurd, gaan we maandag om een test.

Goed dat je dat doet, ik hoop voor jou het beste en als je zwanger bent, wat echt een kleine kans is van doogseks 9dat was het toch) dan denk ik wel je dat je vriend je er doorheen helpt met de goede beslissing(en).

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Antworten

TattooedHeart.

25, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 645

Re: Ik ga het er gewoon uitgooien..

von TattooedHeart. am 18.05.2015 06:00

Voor Quarintox: Ja, ik hoop echt dat ik niet zwnager ben. M'n hele leven kan zomaar ineens veranderen. Ik ben zelf nog een kind om het zo maar te zeggen. En m'n ouders zouden me vermoorden denk ik. Ze heeft het altijd zo gezegd als ik zwanger ben, dat ze me uit huis zet. Ja dat zei hij ook. Hij zei dat hij me altijd even graag zal zien enzo en dat we er samen wel doorheen komen, en daar haal ik ook heel wat steun uit eigenlijk. 

Voor Season: Ja, ik vind het maar normaal dat ik hem ook vertel wat er aan de hand is, we zijn tenslotte met twee die er verantwoordelijk zouden zijn. Ja, het is heel lief van hem, dat vind ik ook. (:

Voor KatnissEverlark: Ik hoop het ook.  

Something 'bout, something 'bout, something 'bout you.

Antworten

RADIOKILLER

30, Weiblich

  Level 10

Beiträge: 218

Re: Ik ga het er gewoon uitgooien..

von RADIOKILLER am 20.05.2015 05:07

Ik hoop dat je niet zwanger bent. Maar ik zou wel zeker even een testje kopen bij de Etos of Action. Dan heb je tenminste binnen drie minuten antwoord op die angst. En juist van je angst kan je ongesteldheid wegblijven. Ik duim voor je mee.

Antworten

TattooedHeart.

25, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 645

Re: Ik ga het er gewoon uitgooien..

von TattooedHeart. am 20.05.2015 07:06

Ik ben ongesteld geworden mensen. Ik ben dus niet zwanger, gelukkig. Toch bedankt voor jullie reacties en om me te helpen. Ik werd er een beetje door gerustgesteld. Ik wist wel dat ik niet zwanger kon zijn, maar dacht toch ergens in m'n achterhoofd dat het wel kon omdat ik  nog steeds niet ongesteld geworden was. Gelukkig ben ik het nu wel. 

Something 'bout, something 'bout, something 'bout you.

Antworten

AestheticRain
Administrator

-, Weiblich

  Level 37

Admin

Beiträge: 1397

Re: Ik ga het er gewoon uitgooien..

von AestheticRain am 20.05.2015 07:14

Gelukkig! De menstruatie kan soms wel eens raar lopen, gelukkig ben je ongesteld. Ik ben het sinds vandaag ook weer, ik vind het zelf niet echt fijn. Maar voor jou is het nu fijn om te weten dat je niet zwanger bent en zo. :)

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  »  |  Letzte

« zurück zum Forum