O || I will always love you (18+)

1  |  2  |  3  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

O || I will always love you (18+)

from Ellytjevdb on 05/23/2016 06:06 PM

Met Brokenose

Ik : Rosalie Palvin || 18

Jij : jongen + begin

Rosalie_Palvin_1.jpg

cooltext1643255418.png

Reply

Brokenrose

23, female

  Level 16

Posts: 453

Re: O || I will always love you (18+)

from Brokenrose on 05/24/2016 04:31 PM

Alec- 24- Leider van een best wel gevaarlijke bende- Kan gemeen en eng zijn, maar ook super aardig- RMJW.

 

 

'Waar is het geld dan?!' Roep ik uit. Ik geef Max een duw. Max knalt tegen de muur aan.' Weet ik niet!' Roept hij terug. Ik loop dreigend naar hem toe. Ik duw hem nog een keer tegen de muur aan.' Ik wil het morgen hebben. Anders..' Sis ik. Hij weet donders goed wat er anders gaat gebeuren. Ik laat hem los en draai me om. De andere meiden en jongens uit mijn bende staan er stiltjes bij. Ik zeg niks meer en pak mijn jas van de kapstok.' Zorg dat strak alles afgesloten is. 'Zeg ik nog en loop dan naar buiten. Met een klap gooi ik de deur van het clubhuis achter me dicht. Ze weten dat ik niet van vertraging hou. Helemaal niet als het om geld gaat. Ik stop mijn handen in mijn jaszakken en steek de straat over. Misschien ben ik soms wat te hard. Maar ja, anders luisteren ze niet. Ik haal een hand door mijn haar en zucht. Ik sla een straatje in. Het is donker, maar ik zie toch wel wat. Na een paar minutjes ben ik weer bij de hoofdstraat. Ik heb eigenlijk geen zin om naar huis te gaan. Uit mijn zak haal ik een sigaret en een aan steker. Ik steek de sigaret aan en neem een trekje. Ondertussen haal ik een hand door mijn haar.

df

Reply Edited on 05/25/2016 07:30 PM.

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || I will always love you (18+)

from Ellytjevdb on 05/25/2016 06:01 PM

Rosalie
Het verjaardagsfeestje van Lies loopt op zijn einde. Er zijn nog enkele mensen, maar ook deze maken zich klaar om te vertrekken. Dat is ook normaal aangezien het al heel erg laat is. Lies is 18 geworden, iets wat natuurlijk uitbundig gevierd moest worden. Alleen kan ik niet blijven logeren, wat eerst wel het plan was, morgenavond moet ik namelijk bij een bedrijf gaan solliciteren als bijbaantje en anders geraak ik niet optijd thuis om me dan nog klaar te maken.
"Ik ga maar eens", zeg ik met een droevig gezicht. "Het was echt super, bedankt Roos", glimlacht Lies. Spontaan begin ik ook te glimlachen. "Je weet zeker dat je met de fiets kan?" vraagt ze voor de zekerheid. "Ja, ik red me wel. Ik spreek je later!" zeg ik voordat ik de deur uitstap. Ik neem mijn fiets, stap op en vertrek. Gelukkig is het niet super ver naar mij thuis. Mijn ouders zijn op zakenreis en verwachten me daarom ook niet vroeg thuis, waardoor ik ook nog eens het huis voor mij alleen heb. Onderweg overloop ik de avond nog eens. Het was supergezellig en ik heb goed kunnen praten met verschillende mensen. Met een goed gevoel sla ik de hoofdweg in. Vanaf hier is het niet meer zo ver tot ik thuis ben. Er valt een onnatuurlijke schaduw op de baan en enkele seconden later lig ik op de grond. Stevig omklem ik mijn tasje, waar mijn portemonnee blijkbaar is uitgevallen want die ligt een meter verder op de grond. "Hé!" roep ik, maar niemand reageert. De dader raapt hem op, springt op mijn fiets en rijdt weg. Mijn hoofd begint te bonken en ik voel aan de achterkant dat er wat haar samenkleeft. Ook een knie ligt open. Het prikt verschrikkelijk en ik ga waarschijnlijk niet goed vooruit geraken.

Rosalie_Palvin_2.jpg

cooltext1643255418.png

Reply Edited on 05/25/2016 07:35 PM.

Brokenrose

23, female

  Level 16

Posts: 453

Re: O || I will always love you (18+)

from Brokenrose on 05/25/2016 07:29 PM

Alec

Terwijl ik rook, loop ik ondertussen door. Het is best wel laat en fris. Na een paar minuten is mijn sigaret op. Ik gooi hem weg en sla een ander straatje in. Daar zie ik wat liggen op de grond. Het kan een zwerver of een zak zijn. Ik ga met mijn rechterhand naar mijn jas en sla mijn hand om mijn mes. Straks is het iemand die gevaarlijk is. Ik loop langzaam er naar toe. Als ik er bijna ben zie ik dat het een meisje is. Ik kijk om me heen om te kijken of er iets verdachts te zien is. Als ik niks zie, hurk ik naast haar neer.'Hallo?'Vraag ik zachtjes. Als ze niet reageert haal ik haar haar uit haar gezicht. Haar haar is plakkerig en ruikt naar bloed. Ik sla zachtjes op haar wang.'Hallo?'Vraag ik  nog een keer.

hot

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || I will always love you (18+)

from Ellytjevdb on 05/25/2016 07:41 PM

Rosalie
Ik moet flauwgevallen zijn, al dan niet van de pijn. De koude slaat rond mijn lichaam en voorzichtig open ik mijn ogen. Nog steeds bonkt mijn hoofd erg hard, maar mijn aandacht wordt getrokken door een jongen die voor me neergehurkt zit. "Hallo", herhaal ik zijn woorden. Ik probeer rechtop te gaan zitten en voel ondertussen in mijn tasje. Mijn mobiel zit er gelukkig nog in, maar mijn portemonnee is verdwenen. "Heb jij toevallig een man gezien op een vrouwenfiets?" vraag ik verward. Misschien heeft deze jongen wel gezien wij me bestolen heeft. Waarschijnlijk niet, maar ik kan het wel vragen voor de zekerheid. Ik grijp naar de achterkant van mijn hoofd wanneer er een pijnscheut door me heen schiet. "I-ik moet naar huis", zeg ik terwijl ik probeer op te staan, wat overigens nogal moeilijk gaat. Het moet vast een grappig zicht zijn, ik lijk wel dronken, maar dat ben ik niet.

Rosalie_Palvin_3.jpg

cooltext1643255418.png

Reply

Brokenrose

23, female

  Level 16

Posts: 453

Re: O || I will always love you (18+)

from Brokenrose on 05/25/2016 09:41 PM

Alec

Ik luister naar het meisje, die moeizaam praat. 'Nee. Ik kwam van de andere kant.' Antwoord ik. Ik help haar opstaan.' Ga anders met mij mee. Ik weet dat het raar is, maar straks gebeurt er nog wat.' Zeg ik. En ik meen het ook nog. Ik kan dan misschien mensen koelbloeddig vermoorden, maar ik heb zeker een hart. 'Ik ben Alec.' Zeg ik met een glimlach. Plots schiet me iets te binnen. Straks zit ze in een andere bende. Maar ik kan haar niet alleen laten. Zo onopvallend mogelijk raak ik haar aan, om te voelen of ze geen wapen heeft.

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || I will always love you (18+)

from Ellytjevdb on 05/26/2016 08:28 PM

Rosalie
Ik knik klein en begrijpelijk. Jammer genoeg ben ik dus al mijn pasjes kwijt en ook nog eens mijn fiets. Hoe ga ik nu thuis geraken? De jongen helpt me om goed overeind te komen en bied aan om met hem mee te gaan. Normaal gezien zou ik het niet vertrouwen, maar voor nu zou het wel handig zijn. "Rosalie", zeg ik met een zwakke glimlach. "Misschien kan ik wel even meegaan ja", zeg ik zacht. Ik kijk hem aan met de meest vriendelijke blik die ik kan opzetten ondanks de pijn. Hopelijk doet hij me niks en anders zal ik hem wel laten zien wat ik allemaal geleerd heb bij mijn jiujitsulessen. "Woon je hier ver vandaan?" vraag ik.

Rosalie_Palvin_4.jpg

cooltext1643255418.png

Reply

Brokenrose

23, female

  Level 16

Posts: 453

Re: O || I will always love you (18+)

from Brokenrose on 05/26/2016 09:03 PM

Alec

'Je hebt mazzel dat ik hier dichtbij woon.' Zeg ik met een glimlach en hou haar even beter vast. Ik haal een hand door mijn haar en pak haar tas. Daarna beginnen we langzaam te lopen. Ondertussen begint het zachtjes te regenen. In de verte begint het te rommelen.

Na ongeveer 5 minutjes zijn we bij mijn thuis. Ik zoek mijn sleutel en maak dan de deur open. Ik laat Rosalie voor gaan. Daarna stap ik haar achterna en trek de deur dicht. Ik zet het ligt aan en zet haar tas op de grond. Ik trek mijn jas en schoenen uit en kijk naar Rosalie. In dit licht zie ik pas hoe ze er uit ziet. Bloed zit in haar haren en op haar gezicht.' Wat is er eigenlijk gebeurt?' Vraag ik en haal zachtjes wat haar uit het bloed, om te kijken of de wond groot is. 

48eef7dbf324f9d3f2ac64b375d462f1.jpg 

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || I will always love you (18+)

from Ellytjevdb on 05/27/2016 09:58 PM

Rosalie
Ik ben blij om te horen dat het gelukkig niet ver is. Onderweg begint het zachtjes te regenen en in de verte hoor je een onweer aankomen. We zijn al snel bij Alec thuis. Hij laat me voorgaan en een beetje wantrouwig stap ik naar binnen. Zeker op het moment dat de deur dichtgaat, kijk ik hem ietwat bang aan. Alec trekt zijn jas en schoenen uit en ik volg nauwlettend zijn bewegingen. Bij zijn vraag haal ik diep adem. Ikzelf vond het in ieder geval maar vreemd, laat staan wat hij ervan gaat vinden. "Ik kwam terug van een feestje van een vriendin niet veel verder en toen werd ik plots van mijn fiets getrokken. Ik heb nog net mijn tas kunnen grijpen maar daarna ben ik blijkbaar flauwgevallen ofzo", vertel ik hem.
--
Mobiel

cooltext1643255418.png

Reply

Brokenrose

23, female

  Level 16

Posts: 453

Re: O || I will always love you (18+)

from Brokenrose on 05/27/2016 10:58 PM

Alec

Ik knik een beetje afwezig. Daarna loop ik langs haar en ga de trap op. 'Ik heb nog wel een kamer.' Zeg ik. Boven loop ik een kamer binnen. Hier slapen wel vaker mensen. 'In de kast liggen nog wel kleren.' Zeg ik tegen Rosalie als ze ook boven is.' Als er wat is, roep je maar.' Zeg ik.' Ik slaap daar.' Ik wijs naar de deur tegen over haar. 'En dat is de badkamer.' Daarna draai ik me om en loop de trap weer af. Ik doe de deur op slot en kijk of alle anderen ook op slot zitten. Daarna loop ik weer naar boven. In de badkamer poets ik mijn tanden en was mijn gezicht. Mijn vieze kleren gooi ik in de wasmand. Daarna loop ik naar mijn kamer en ga in bed liggen. Al snel val ik in slaap.

48eef7dbf324f9d3f2ac64b375d462f1.jpg
 

Reply
1  |  2  |  3  |  »  |  Last

« Back to forum