Search for posts by Ellytjevdb

1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  37  |  »  |  Last Search found 363 matches:


Ellytjevdb

23, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || The arrogant guy and the shy girl

from Ellytjevdb on 08/30/2017 09:57 PM

Leila
Ik krijg een glimlach op mijn gezicht bij mijn woorden, maar die blijft nog redelijk zwak door wat er allemaal in mijn hoofd omgaat. "Ik laat me door jou leiden... Ik moet nog met iets anders over je praten dan alleen maar het feest", zeg ik en kijk om me heen om te zien of er iemand anders meeluistert. "Het gaat over Jill... en jou...", vervolg ik. "Maar laten we eerst vertrekken", knik ik. "Ik heb mijn excuses trouwens nog niet aangeboden over mijn accent. Sommigen vinden het waardeloos en anderen vinden het geweldig", lach ik zacht. 

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

23, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 08/30/2017 09:52 PM

Olivia
"Je kan me niet zomaar chanteren met die kusjes, dat is tegen mijn wet!" breng ik in met een grijns en draai me kort om. "Ik vroeg er niet om dat je steeds bij me kwam hangen", reageer ik verbaasd. "Wat niet wegneemt dat ik het soms wel fijn vond, die afleiding", glimlach ik en haak mijn hand in de zijne. Ik zwaai er even overdreven hard mee heen en weer en kijk hem lief aan. "Ik moet naar gebouw C", zeg ik verward. "Ik ken hier helemaal niks van", zucht ik. "Waar moet jij naartoe?" vraag ik. "Het is nog altijd spannend om niet te weten van de ander wat die gaat doen, maar ik begin er langzaamaan genoeg van te krijgen, ik ben te nieuwsgierig", zeg ik met een glimlach. 

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

23, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 08/22/2017 06:10 PM

Olivia
"Dat heb ik al gemerkt", grijns ik. Hij weet me inderdaad altijd te vinden, voorbije jaren ook al dus nu mag het ook geen probleem zijn. Hij geeft me het zakje met mijn broodje in en ik stop het snel in mijn handtas zodat ik er niet mee moet blijven lopen. "Nu ga ik je helemaal niet bedanken, je hebt me niet meer nodig, je hebt jezelf", lach ik en begin sneller te wandelen om 'boos' over te komen. "Oh", zeg ik zacht. "Mannenparfum ruik je gewoon goed en aangezien je me altijd kwam lastigvallen... wel dan viel het me op", verdedig ik mezelf. Ik kijk op mijn horloge en vraag me af hoelang we nog moeten wandelen. "We zullen wel op tijd aankomen toch?" vraag ik voor de zekerheid aan Ian.

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

23, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 08/20/2017 11:06 AM

Olivia
"Oeh kom je me opzoeken", lach ik. "Veel succes in dat immense gebouw", zeg ik en klop plagend op zijn schouder. We hebben het nog niet gehad over onze studiekeuze omdat we het een verrassing wilden houden voor de ander, maar nu begin ik wel erg nieuwsgierig te worden. We zullen het zien als we op de universiteit aankomen. Hij drukt een kus op mijn lippen en trekt me mee de bakkerij in. "Een croissant", zeg ik. Ian betaalt, waardoor ik het volgende rondje zal betalen. "Jouw parfum ook", merk ik op. "Heb je een nieuwe tegenover vorige schooljaar?" vraag ik met opgetrokken wenkbrauw. Het valt me in ieder geval nu pas op. 

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

23, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 08/18/2017 10:28 PM

Olivia
Ik knik als hij vraagt of ik klaar ben om te gaan. Ik loop hem voor en wacht tot hij de deur op slot heeft gedaan voordat we naar de universiteit kunnen vertrekken. "Ik ben echt heel erg benieuwd met wie ik allemaal les heb", vertel ik onderweg. "Wie weet zie ik jou ook regelmatig, wat het allemaal wat aangenamer zou maken", glimlach ik en neem zijn hand vast. Ik zwaai even overdreven met onze armen en lach dan zacht. "Ik ben echt blij", breng ik zacht uit. "Met dit", verduidelijk ik. "Met ons", ga ik nog verder. Ik kijk hem kort aan en richt mijn blik dan snel weer op het voetpad. 

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

23, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 08/17/2017 08:46 AM

Olivia
"Goeiemorgen", glimlach ik voordat ik tegen hem aan word getrokken en hem dan een kus geef. "Ja hoor, jij?" antwoord ik op zijn vraag. Hij draait me om en geeft me een tik op mijn kont. "Oké, dat verdien ik", zucht ik met een grijns. Ik loop voor hem de trap af en kom als eerste aan in de keuken. Ik vraag me af wat de rest vindt van mijn relatie met Ian, maar ze kunnen er niks tegen hebben toch? Ik pak een flesje water uit de koelkast en stop het weg in mijn handtas. "Lopen we langs de bakker?" vraag ik als ik zie dat er eigenlijk geen deftig ontbijt in huis is. 

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

23, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 08/16/2017 10:16 PM

Ts - eerste schooldag
Olivia
Het is weer zo ver, de eerste schooldag. Ik vind het jammer dat we vandaag beginnen, want het is net zo'n mooi weer dat ik liever weer door de stad gewandeld had en uiteindelijk in het park mijn lunch had opgegeten. Tussen mij en Ian gaat het goed, met Lucas wat minder. Hij is plots erg op zichzelf en praat met niemand meer in ons studentenhuis. Ik vind het best zielig om hem zo te zien, het lijkt wel alsof hij van de aardbol is als hij rondloopt, maar we zijn te weten gekomen dat hij wat in mijn drankje gedaan had, dus ik was echt gedrogeerd en dat is dan maar zijn verdiende straf. Ik doe mijn haren in een hoge staart en kijk naar mezelf in de spiegel. Er komt geen stress bij kijken zoals dat vroeger wel het geval was, wat een enorme opluchting is. Ik neem mijn handtas van mijn bureaustoel en huppel vrolijk naar Ians kamer waar ik op zijn deur klop en geduldig afwacht.

http://weheartit.com/entry/293476925?context_page=2&context_set=130971374-fashion&context_type=collection

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

23, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 08/16/2017 07:53 PM

Olivia
"Ik wil nog steeds uitzoeken wat er precies gebeurd is", zucht ik als hij over gisteren begint. Maar dat zijn zorgen voor later, eerst nog eventjes genieten van ons momentje samen. Voor ik wat kan terugmompelen voel ik zijn lippen weer tegen de mijne. Ik sluit genietend mijn ogen en druk hem steviger tegen me aan. "Ik droom hier al zo lang van", mompel ik en kijk hem afwachtend aan. 

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

23, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 08/16/2017 07:34 PM

Olivia
Ik luister naar zijn vraag, maar geef er geen antwoord op. "Pff, wel bedankt hoor", pruil ik. Ondertussen blijft hij me gewoon kietelen alsof het niks is. Hij pakt mijn handen vast en zegt dat mijn lach leuk is, wat heel fijn is om te horen. Hij tuit zijn lippen, waardoor ik al weet wat ik ga moeten doen om hem te doen stoppen. "Stop dan en geef me een kus, idioot!" lach ik uitdagend. Ik trek mijn handen los, sla ze rond zijn nek en begin hem te zoenen. Damn, hoelang droom ik hier al niet van...

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

23, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || The arrogant guy and the shy girl

from Ellytjevdb on 08/16/2017 07:06 PM

Leila
Gelukkig gaan de lessen snel voorbij, want ik begin alsmaar meer na te denken over hoe ik het gesprek van zometeen moet aanpakken. Moet ik hem confronteren? Moet ik het voorzichtig aanpakken? Ik weet het niet en dat maakt me nerveus. Ik wandel rustig naar mijn kluisje om mijn boeken en schriften weg te leggen. Mijn vermoeden zegt mij dat Remi er toch niet meteen zal staan, want waarschijnlijk wordt hij onderweg verschillende keren aangesproken. Zodra ik klaar ben, stap ik naar buiten, richting de schoolpoort. Verbazend genoeg ben ik het die word gestopt. Het is Jill en ze kijkt me vriendelijk aan. "Zie ik je morgen?" vraagt ze met een brede glimlach. "Ja, tot morgen", zeg ik zo vriendelijk mogelijk. Ik weet nog steeds niet wat ik van de situatie moet denken. Ik stap wat sneller door en zie Remi al staan. "Hey, fijn dat je wou wachten", zeg ik zacht.  

cooltext1643255418.png

Reply
1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  37  |  »  |  Last

« Back to previous page