O || At first sight I hated you, but what is next?

First Page  |  «  |  1  ...  15  |  16  |  17  |  18  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 08/16/2017 06:59 PM

Olivia
Ik kijk hem nepboos aan, maar dat verdwijnt al snel. "Ja, dat weet ik, maar wie weet was dat de bedoeling om je zo te kunnen testen", grijns ik. Ik schud lachend mijn hoofd. "Ik spring straks wel onder de douche, geen nood", zeg ik. "Ohja, wauw, wat voel ik me geliefd", lach ik. Hij pakt zijn mobiel en om zijn privacy te respecteren staar ik maar wat voor me uit. Plots legt hij zijn mobiel aan de kant en torent hij boven me uit. "Wat doe je nu!" gil ik lachend. "STOP!" gier ik uit. Ik kan dus echt niet tegen kietelen. 

cooltext1643255418.png

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 08/16/2017 07:18 PM

Ian
'' Mij testen? '' Lach ik '' Voor wat? ''. '' Nou geen nood? Dat betwijfel ik hoor '' plaag ik der en blijf haar door kietelen '' Ik kietel je, voel je dat niet? '' grinnik ik als ze vraagt wat ik doe en pak haar handen vast '' Waarom zou ik stoppen? Je lach is leuk '' glimlach ik en tuit mn lippen. '' Voor een kusje stop ik met kietelen '' grijns ik en laat haar handen los en blijf rustig afwachten wat haar keuze is.  

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 08/16/2017 07:34 PM

Olivia
Ik luister naar zijn vraag, maar geef er geen antwoord op. "Pff, wel bedankt hoor", pruil ik. Ondertussen blijft hij me gewoon kietelen alsof het niks is. Hij pakt mijn handen vast en zegt dat mijn lach leuk is, wat heel fijn is om te horen. Hij tuit zijn lippen, waardoor ik al weet wat ik ga moeten doen om hem te doen stoppen. "Stop dan en geef me een kus, idioot!" lach ik uitdagend. Ik trek mijn handen los, sla ze rond zijn nek en begin hem te zoenen. Damn, hoelang droom ik hier al niet van...

cooltext1643255418.png

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 08/16/2017 07:43 PM

Ian
Ik lach zacht '' Hm valt mee, gister stonk je erger '' plaag ik der '' Maar je was nog wel leuk hoor '' knik ik en glimlach even. Ik schiet zacht in de lach en schud mn hoofd '' Nee jij mij anders is het niet eerlijk '' grijns ik. Ik voel haar armen rond mn nek en dan haar lippen op de mijne en zoen zacht met haar mee, ik leg mn handen in haar nek en streel met mn duimen haar kaaklijn '' Je bent perfect weet je dat '' mompel ik zacht en zoen haar dan weer.  

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 08/16/2017 07:53 PM

Olivia
"Ik wil nog steeds uitzoeken wat er precies gebeurd is", zucht ik als hij over gisteren begint. Maar dat zijn zorgen voor later, eerst nog eventjes genieten van ons momentje samen. Voor ik wat kan terugmompelen voel ik zijn lippen weer tegen de mijne. Ik sluit genietend mijn ogen en druk hem steviger tegen me aan. "Ik droom hier al zo lang van", mompel ik en kijk hem afwachtend aan. 

cooltext1643255418.png

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 08/16/2017 07:58 PM

Ian
'' We krijgen hem nog wel '' grijns ik en geniet nog even van haar lippen en voel haar lichaam strakker tegen de mijne en laat haar lippen los als ze begint te praten en kijk haar glimlachend aan. '' En wat nog meer? Tell me '' knik ik '' Misschien kan ik er wat mee '' '' Je bent tenslotte net Cinderella alleen met een sweater inplaats van een hak '' grap ik en kijk even naar de sweater '' Hm hij staat je wel goed, je mag hem houden hoor '' glimlach ik. Ik paste die sweater toch niet aangezien het niet mn maat was.  

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 08/16/2017 10:16 PM

Ts - eerste schooldag
Olivia
Het is weer zo ver, de eerste schooldag. Ik vind het jammer dat we vandaag beginnen, want het is net zo'n mooi weer dat ik liever weer door de stad gewandeld had en uiteindelijk in het park mijn lunch had opgegeten. Tussen mij en Ian gaat het goed, met Lucas wat minder. Hij is plots erg op zichzelf en praat met niemand meer in ons studentenhuis. Ik vind het best zielig om hem zo te zien, het lijkt wel alsof hij van de aardbol is als hij rondloopt, maar we zijn te weten gekomen dat hij wat in mijn drankje gedaan had, dus ik was echt gedrogeerd en dat is dan maar zijn verdiende straf. Ik doe mijn haren in een hoge staart en kijk naar mezelf in de spiegel. Er komt geen stress bij kijken zoals dat vroeger wel het geval was, wat een enorme opluchting is. Ik neem mijn handtas van mijn bureaustoel en huppel vrolijk naar Ians kamer waar ik op zijn deur klop en geduldig afwacht.

http://weheartit.com/entry/293476925?context_page=2&context_set=130971374-fashion&context_type=collection

cooltext1643255418.png

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 08/16/2017 10:30 PM

Ian
Zuchtend sta ik me aan te kleden. Vandaag begint m'n eerste schooldag op de nieuwe school waar ik best zenuwachtig van ben. Vandaag zal ik nieuwe vrienden maken voor de komende jaren. Ik pak m'n telefoon en kijk glimlachend naar de foto van Olivia die ik als achtergrond heb, de foto die ik van haar had gemaakt op het dak voordat de ellende met Lucas begon. Ik doe nog even m'n haren en als ik geklop op de deur hoor pak ik m'n rugtas en open de deur " Goodmorning " grijns ik en trek haar tegen me aan en druk een kus op haar lippen " lekker geslapen? " vraag ik aan der en draai haar om dn tik lachend op der kont " je krijgt ze allemaal nu terug " grijns ik en loop de trap af naar beneden toe.

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 08/17/2017 08:46 AM

Olivia
"Goeiemorgen", glimlach ik voordat ik tegen hem aan word getrokken en hem dan een kus geef. "Ja hoor, jij?" antwoord ik op zijn vraag. Hij draait me om en geeft me een tik op mijn kont. "Oké, dat verdien ik", zucht ik met een grijns. Ik loop voor hem de trap af en kom als eerste aan in de keuken. Ik vraag me af wat de rest vindt van mijn relatie met Ian, maar ze kunnen er niks tegen hebben toch? Ik pak een flesje water uit de koelkast en stop het weg in mijn handtas. "Lopen we langs de bakker?" vraag ik als ik zie dat er eigenlijk geen deftig ontbijt in huis is. 

cooltext1643255418.png

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 08/17/2017 11:12 AM

Ian
Ik glimlach en knik " ja hoor prima alleen miste het ijsblokje wel hoor " plaag ik der " ja dat verdiende je ja " lach ik zacht en loop achter haar aan de trap af en trek m'n schoenen beneden aan en laat m'n tas in de gang vallen en loop dan naar Olivia de keuken in en kijk ook in de koelkast " hm ja bakker klinkt goed " grijns ik als ik zie dat er niks in de koelkast ligt. Ik pak een stuk fruit en draai dan om naar Olivia. " klaar om te gaan? " vraag ik en hang m'n rugtas over m'n schouders heen.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  15  |  16  |  17  |  18  |  »  |  Last

« Back to forum