O || At first sight I hated you, but what is next?

1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  18  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Ellytjevdb

23, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 06/14/2017 03:39 PM

Met Justfororpgs.

Ik : Olivia Adams  -  17  

Olivia
De examens gaan bijna van start, wat betekend dat ik me twee weken lang ge opsluiten in mijn kamer. Langs de ene kant is het nog niet zo slecht dat we enkel naar school moeten voor het afleggen van een examen. Het voordeel daarvan is dat ik mijn grootste vijand niet moet zien. Langs de andere kant zou ik liever nu al op eindreis vertrekken en de examens overslaan. Jammer genoeg moeten we hierdoor komen, maar dat mag geen probleem zijn. Ik ben best een goede student, al zeg ik het zelf, wat het minder erg maakt en waardoor ik meer pauzes kan nemen, aangezien ik toch alles snel opneem. Ik kan me nu al inbeelden dat er heel veel klasgenoten enorm aan het stressen zijn over de hoeveelheden leerstof. Ik stop mijn mobiel in mijn tas, samen met mijn lunch en hang mijn tas over mijn schouder. "Tot vanavond!" roep ik door het huis, zodat mijn moeder weet dat ik vertrokken ben. We hebben nog één week les, waarin we waarschijnlijk niet al te veel meer gaan doen. De laatste hoofdstukken afronden en dan mogen we waarschijnlijk naar een film kijken of alvast studeren. Daarna volgen er dus twee weken examens. 10 verschillende vakken, waarvan we zelfs enkele mondeling moeten brengen. Dat is iets waar ik wel wat schrik voor heb, om helemaal alleen met je leerkracht in een ruimte te zitten en dan moet je je uitleg maar kunnen doen. Ik haal mijn fiets uit de garage en vertrek richting school. Het duurt maar een kleine tien minuutjes om er heen te fietsen, maar het geeft me wel altijd de tijd om na te denken. Na deze twee weken van marteling, vertrekken we met alle zesdejaars op eindreis