O || At first sight I hated you, but what is next?

1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  18  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Ellytjevdb

23, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 06/14/2017 03:39 PM

Met Justfororpgs.

Ik : Olivia Adams  -  17  

Olivia
De examens gaan bijna van start, wat betekend dat ik me twee weken lang ge opsluiten in mijn kamer. Langs de ene kant is het nog niet zo slecht dat we enkel naar school moeten voor het afleggen van een examen. Het voordeel daarvan is dat ik mijn grootste vijand niet moet zien. Langs de andere kant zou ik liever nu al op eindreis vertrekken en de examens overslaan. Jammer genoeg moeten we hierdoor komen, maar dat mag geen probleem zijn. Ik ben best een goede student, al zeg ik het zelf, wat het minder erg maakt en waardoor ik meer pauzes kan nemen, aangezien ik toch alles snel opneem. Ik kan me nu al inbeelden dat er heel veel klasgenoten enorm aan het stressen zijn over de hoeveelheden leerstof. Ik stop mijn mobiel in mijn tas, samen met mijn lunch en hang mijn tas over mijn schouder. "Tot vanavond!" roep ik door het huis, zodat mijn moeder weet dat ik vertrokken ben. We hebben nog één week les, waarin we waarschijnlijk niet al te veel meer gaan doen. De laatste hoofdstukken afronden en dan mogen we waarschijnlijk naar een film kijken of alvast studeren. Daarna volgen er dus twee weken examens. 10 verschillende vakken, waarvan we zelfs enkele mondeling moeten brengen. Dat is iets waar ik wel wat schrik voor heb, om helemaal alleen met je leerkracht in een ruimte te zitten en dan moet je je uitleg maar kunnen doen. Ik haal mijn fiets uit de garage en vertrek richting school. Het duurt maar een kleine tien minuutjes om er heen te fietsen, maar het geeft me wel altijd de tijd om na te denken. Na deze twee weken van marteling, vertrekken we met alle zesdejaars op eindreis. Ondanks het feit dat mijn vijand me waarschijnlijk ook daar het leven zuur gaat maken, ga ik er wel een toffe tijd van proberen maken met de mensen die wel om me geven. Zij zijn dan ook degenen die me altijd steunen wanneer er weer iets gebeurd. Jammer genoeg zijn Jill en Maité veel vaker samen, waardoor ik me alsnog het derde wiel voel, al zeggen ze dat het helemaal niet uitmaakt en dat ze me er graag bijhebben. Op mijn gemakje fiets ik verder door de rustige wijk waar ik woon, om uiteindelijk een paar drukkere banen te moeten doorkruisen in de stad zelf. Aan de schoolpoort spring ik van mijn fiets en stap ik te voet naar binnen richting de stalling. Maité staat al klaar, zoals elke ochtend. Ze komt van de andere kant van de stad en dus kunnen we niet samen rijden, maar wel wachten we altijd hier op elkaar. Onze lockers zijn op dezelfde verdieping, dus is het ideaal om zo bij te praten. "Goeiemorgen", glimlacht ze als ik kom aangestapt. "Goeiemorgen", antwoord ik. We stappen samen over het schoolplein naar de deur die ons naar binnen leidt. "Zouden we onze mappen van economie nodig hebben voor de eerste twee uren?" vraagt ze. "Ik denk het niet, je kent hem toch, waarschijnlijk gaat hij een uitleg doen over iets anders dan de leerstof, of mogen we naar een film kijken", zeg ik met een lach. "Ja, laat die film maar al zitten. De jongens zetten altijd een horrorfilm op en ik kan daar totaal niet tegen", zegt ze en ze doet alsof er een rilling over haar rug loopt. "Jij schrikt dan ook echt van alles", lach ik. Aan de andere kant van de gang zie ik Jasper aankomen, de jongen op wie Maité een enorme crush heeft en ze komen ondertussen al goed overeen. "Ik zie je in de les", zeg ik zacht met een knipoog. Ze kijkt me vreemd aan en dan pas valt haar blik op Jasper. "Oké", antwoord ze blozend. Ik stap wat sneller door, richting het lokaal.

Olivia_Adams_1.jpg 

cooltext1643255418.png

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 06/14/2017 06:03 PM

Ian Seth Ross - 18

Ian
Het is zover, het einde van het jaar nadert dichterbij. Het is tijd om mijn boeken bijna uit de kast te halen om ze weer vanaf het begin te lezen. Wat is toch het nut van examens? Een boek lezen die je ooit in het begin al hebt gelezen, een toets over hebt gehad en alles moet weer opnieuw. Voor wat? Dat dunne papiertje wat ze een diploma noemen.'' Ian '' Schreeuwt er een stem door het huis '' No llegar tarde a la escuela '' Komt er achteraan,  de spaanse nanny voor mijn broertje. '' Si si '' Mompel ik en pak mijn rugzak van mijn bureau af en wandel met de trap naar beneden de hal in, ik zie een briefje liggen op de salon tafel midden in de gang die ik pak, van mn ouders die me succes wensen voor de examens. '' Het is pas in twee weken '' mompel ik zacht en laat het briefje liggen. Ze noemen het ouders maar voor mij zijn het meer verzorgers die een keer in de maand terug zijn om me alles te geven wat ik en mn broertje willen om vervolgens weer weg te zijn. In de keuken staat de nanny op de klok te tikken dat ik moet opschieten '' Vamos Vamos '' zegt ze. Wat gehaast pak ik mijn broodtrommel die ze klaar heeft gemaakt en ga dan naar de garage toe. Een dag school vol met gezeur en waarschijnlijk films kijken. Ik snap niet van mezelf waarom ik er na toe ga, het enige wat mn ouders mee hebben gegeven is een fotografisch geheugen waardoor alles mij makkelijk afgaat, als ik nog mijn best zou doen zou ik nog negens staan op mn examen maar ik heb genoegen met zevens en achten. Ik start mn scooter en dan opent gelijk ook de garage en rij eruit naar school toe. Ik parkeer de auto en loop dan het schoolplein op die al aardig leeg begint te worden, waarschijnlijk is iedereen al richting de les dus ik zelf schiet ook een beetje op. Als ik de school binnen loop zie ik al gauw de blonde haren van Olivia wapperen door de gangen en grijns breed waardoor mijn stap vergroot. '' Wel Wel als we daar Olivia niet hebben met der blonde haartjes '' zeg ik en sla lachend een arm om der nek heen '' Dus wat gaan we vandaag doen? '' plaag ik haar en laat der los, ik knipoog naar der en loop dan voor haar uit het lokaal in. Olivia, een hartstikke leuke meid maar niet voor mij. Ik plaag haar wat af en toe, je moet toch wat aanspraak hebben hier binnen die grijze muren. Ik laat me tas zakken op tafel en neem plaats naast een stoel bij het raam bij de rest van de jongens. '' Nou wat word het? Het zal me niet verbazen als jullie de helenacht hebben wakker gelegen en gezocht hebben naar de meest verschrikkelijke films ooit '' zeg ik en gelijk beginnen ze te lachen, idioten. Soms vraag ik me af waar hun hersenen mee bezig zijn en of ze die uberhaupt wel hebben maar toch, ik kan wel met ze lachen en zijn ze daarom toch mn vrienden. 
2.jpg 

Reply

Ellytjevdb

23, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 06/14/2017 06:35 PM

Olivia
Als ik bijna bij het lokaal ben, voel ik plots een arm om mijn nek. Als ik mijn hoofd wat draai, zie ik Ian naast me lopen. "Ook een goeiemorgen, Ian", zeg ik geërgerd. Daar heb je dus mijn vijand, zoals ik hem noem. Hij is me nu al zes jaar lang aan het plagen, gelukkig is het verbeterd nu we ouder worden, maar vroeger zat ik er echt mee in. Nu is het eerder af en toe een woord dat me raakt en niet meer zijn daden. "Niks met jou in ieder geval", antwoord ik zacht. Net voordat we het lokaal ingaan laat hij me los en stapt hij voor me naar binnen. Ik slaak een zucht en wandel ook naar binnen. Hij kan soms zo irritant zijn... Als hij mijn reis ook zo gaat verpesten, ga ik er echt wel iets van zeggen. Daarna zie ik hem (waarschijnlijk en hopelijk) nooit meer terug, buiten onze proclamatie dan, maar daar kan hij me niks meer maken. Zowel Jill als Maité zijn er nog niet, dus zeg ik me op de middelste rij tegen de muur, aangezien de jongens vandaag de kant van de ramen al in beslag hebben genomen. Vrijwel meteen hoor ik de jongens al lachen en praten over de films die ze als opties hebben. Waarom kan er nu nooit eens een komedie gespeeld worden? Dat vinden zowel jongens als meisjes toch leuk? Maar neen, aangezien onze leraar ook een man is zal hij de jongens wel hun gang laten gaan. Jill komt binnen en komt naast me zitten. "Ik zag Ian rond je nek, was hij weer aan het zeveren?" vraagt ze medelevend. "Je kent hem", antwoord ik waarbij ik mijn schouders ophaal. "Ik wil mijn laatste weken op de middelbare school niet door hem laten verpesten, dus geef ik er best niet te veel aandacht aan", leg ik uit. "Zo mag ik het horen", knipoogt ze. Niet veel later komt ook Maité binnen, gevolgd door Jasper. Ze glimlachen naar elkaar en gaan dan elk hun eigen weg. Maité komt blozend en enthousiast naar ons, terwijl Jasper grijnzend naar de andere jongens loopt. "Wat is er gebeurd?" vraag ik nieuwsgierig, aangezien ze er allebei wel heel vrolijk uitzien. "Jasper vroeg me of we samen kunnen studeren", zegt ze met een glimlach. "Heel romantisch?" vraagt Jill. "Hij had iets anders willen doen, maar daar is het nu niet echt de goede tijd voor", legt ze uit. Ik kijk begrijpend en kijk dan naar Jill, die nog steeds bedenkelijk kijkt. Ik geef haar een stomp, zodat ze begint te glimlachen. Ik weet dat Jill het niet zo heeft voor Jasper, omdat hij in het eerste jaar ooit haar jas had besmeurd met verf, in het tweede jaar haar appel in de wc had gegooid en in het derde jaar heeft hij haar uitgelachen bij gym... maar ondanks het feit dat hij nu veel volwassener is dan de gemiddelde jongen in onze klas, vertrouwd ze hem nog altijd niet voor de volle honderd procent. Nu komt ook de docent binnen, die meteen zegt dat de jongens een film mogen opzetten, omdat hij iemand uitleg moet gaan geven over een deel van de leerstof. Hij zegt ons dat we 'braaf' moeten zijn terwijl hij weg is en dat hij achteraf geen klachten wilt horen. "Yey horror", zucht ik als ze al meteen de pc opstarten. "Meen je dit?" zucht Maité. "Ik ga nog liever op de gang zitten", voegt ze daaraan toe. "Of je ligt liever in Jaspers armen", grijns ik. Ze kijkt me nep boos aan, maar kan dit niet lang volhouden en begint dan te lachen. "Misschien wel ja", geeft ze toe.

Olivia_Adams_2.jpg

cooltext1643255418.png

Reply Edited on 06/14/2017 06:36 PM.

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 06/14/2017 06:55 PM

Ian
Ik pak mijn telefoon erbij als de leraar er toch nog niet is en de jongens nog steeds in zware discussies zijn over welke film ze willen gaan kijken, word het The Mummy of toch Annabel, de horror met de pop. Iedereen heeft zijn eigen ideeën, maar ze komen er wel uit. Zelf bemoei ik me er niet mee het maakte mij namelijk niet uit welke film er werd gespeeld, als het niets aan was dan doe ik toch gewoon wat anders er is nog genoeg te doen. Jasper komt binnen samen met een ander meisje uit de klas, hij is de laatste van de groep en veel beginnen te joelen als hij zit, een date of zoiets, hij noemde het studeren maar derest geloofde er niet in en stemde in dat het een date was, een date met de vriendin van Olivia, hoe heette ze ook al weer? Volgens mij was het Jill, of Maite? Ik weet het niet meer, ze lijken op elkaar en die meiden hebben mijn interresse nooit gehad dus ik heb eigenlijk niet veel van hun kunnen onthouden. Ik zucht zacht als mijn mobiel vannacht niet aan de lader heeft gezeten en hij bijna leeg is, nog maar 10% daar ga ik het de dag niet mee redden, ik pak mn oplader uit de tas en sta op waarna ik op zoek ga naar een stopcontact. Als ik de deur hoor volgen mijn ogen het geluid naar de deur daar zie ik de docent binnen komen maar negeer hem en ga verder opzoek naar een stop contact waar ik naartoe ga als ik er een gevonden heb, vlak bij Olivia. Ver weg hoor ik als we ons gedeisd houden dat we een film gaan kijken en ja hoor de jongens gaan als beesten te keer net zoals de tafels waaraan ze zitten, ik weet al wat hun wilde opzetten en dat werd geen leukerdje voor de gene die er niet van houdt. Ik stop mn mobiel in het stop contact en loop terug, langs Olivia en grijns even. Ik hurk achter haar en stel me verdekt op voor de leraar zodat hij me niet zag. '' Als je bang bent mag je gerust bij me komen zitten hoor, ik maak zo een plaatsje voor je vrij maar op schoot mag ook hoor '' fluister ik plagend in haar oor en loop grijnzend weg terug naar mijn tafeltje toe waar ik aanschuif. Ik kon me nu al bedenken wat voor ergere blik ze kon geven als ze mijn stem hoort. Ik kijk nog even haar kant uit en wiebel met mn wenkbrauwen. '' Ross '' Roept de leraar en ik draai me lachend op mijn stoel naar voren toe en pak mijn boek uit mijn tas voor de sier en sla hem ergens open. 

9.jpg 

Reply

Ellytjevdb

23, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 06/14/2017 07:25 PM

Olivia
We praten nog een beetje verder over een aantal films die we wel zouden willen zien. Komedies, romatische films en ga zo maar door. Alles behalve horror. Ian loopt voorbij met zijn mobiel en zijn lader. Op zijn weg terug, stopt hij bij mij en fluistert hij iets in mijn oor, waardoor er een koude rilling door me heen gaat bij het voelen van zijn adem. Ik rol met mijn ogen en ga er niet op in, net zoals ik wel vaker doe. 'Hij verdient je aandacht niet', fluistert een stemmetje in mijn hoofd. Ik kijk hem toch even aan als hij weer op zijn plek ziet. Zodra hij raar gaat doen met zijn wenkbrauwen, schud ik mijn hoofd en richt ik mijn blik weer op de meiden. "Hij is zo irritant", zeg Maité. "Maar wel superknap", zwijmelt Jill. "Je mag hem hebben", antwoord ik ongeïnteresseerd en met een lachje. "Ik denk niet dat je er veel mee zal kunnen aanvangen", voeg ik daar nog aantoe. "Ik zou naar hem kunnen kijken", zegt ze grijnzend, waarna ze een blik op hem werpt, die langzaam overgaat in gestaar. "Hey, focus", lach ik en tik haar aan. Het is dan wel waar, dat Ian er vreselijk knap uitziet. Hoe hij zich tegenover mij gedraagt trekt me totaal niet aan. Ik weet dat dat gevoel wederzijds is en daar ben ik blij om. Vroeger dachten alle jongens dat ik me niet kon verweren, maar dat werd elk jaar beter en beter. Ik kijk achterom, om te kijken waar zijn mobiel ligt en bedenk iets om hem uit zijn tent te lokken. Ik zou hem niet hetzelfde kunnen aandoen dan wat ze mij ooit hebben geflikt, namelijk 'per ongeluk' mijn mobiel op de grond latten, ondanks mijn haat aan hem, moet ik iets beters verzinnen. Ondertussen zijn er een aantal jongens vooraan in de klas nog altijd bezig met de pc. Hoe lang kan het duren om een film op te zetten? Uiteindelijk doen ze alvast het scherm omlaag en de beamer aan. "Meiden, zoek maar bescherming", grijnzen ze. Ik schud mijn hoofd. Ze doen dit expres en dat maakt het alleen maar erger. Nu ze toch allemaal nog druk bezig zijn, schuif ik zo zacht mogelijk mijn stoel naar achter en rijk ik naar Ians mobiel. Ik trek hem zo stilletjes mogelijk uit het stopcontact en schuif dan weer naar voren. "Oeh, we kunnen foto's maken", zegt Jill zacht. Ik knik en open zijn camera. Hopelijk heeft hij dit niet door, anders zou hij me wel eens meteen kunnen terugpakken. Dat hij me daarna plaagt boeit me eigenlijk niet zo. Ik ben niet van plan om lelijke foto's te maken, want deze zou hij wel eens tegen ons kunnen gebruiken, maar een beetje uitdagen mag wel toch? Ik en Jill trekken een paar zwoele, uitdagende blikken, nog wat lieve foto's ook en daarna maken we ook een aantal boomerangs waarbij we onze lippen tuiten en eentje waarbij we een luchtkusje sturen. Ik leg snel zijn mobiel weer op zijn plaats en we doen weer zo normaal mogelijk. Het licht gaat uit en de film begint. Ik ben benieuwd naar zijn reactie straks. We hebben toch wel een serieus aantal foto's genomen en dat zal hij niet graag hebben, maar ik mag hem ook wel eens plagen toch? Ik vind in ieder geval dat ik dat recht wel heb.

Olivia_Adams_3.jpg

cooltext1643255418.png

Reply Edited on 06/14/2017 08:17 PM.

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 06/14/2017 07:57 PM

Ian

Als Olivia verder niet meer reageerd verbaasd me het wel een beetje maar eigenlijk ook weer niet, normaal had ze altijd wel haar woordje klaar liggen zoals vanmorgen maar nu is ze stil zoals ze wel vaker is. Olivia was niet echt te pijlen met wanneer ze wat ging doen of zeggen, je moest haar altijd wel in de gaten houden dat onverwachtse meisje. Ik haal m'n schouders even op en rek me uit, van te lang zitten werd je stijf, ik had liever nu gym gehad maar helaas. Ik hoor de meiden naast me wat zacht praten en als ik in m'n ooghoeken kijk zit een van die vriendinnen naar me te kijken, wat moest zij dan weer en waarom zat ze naar me te staren? Vraag ik mezelf af en kijk even om en dan snel weer naar voren. Ik zak onderuit en kijk toe hoe de jongens de film proberen op te starten het zag er wel lachwekkend uit maar hoelang kon dit duren? Ik zucht zacht als het me te lang duurt en sta dan op om de gordijnen dicht te doen intussen. Als alle gordijnen dicht zijn is het aardig donker in de klas en ook dan doet de film het zodat hij gelijk van start kan gaan. Ik kijk naar de film maar al van de eerste minuut vind ik het niet leuk dus stop ik mijn boeken in mn tas en loop naar mijn mobiel die aan de lader ligt en ga daar even op de grond zitten. Ik ontgrendel mn mobiel en ga wat op facebook maar zodra ik merk dat het wat mis is en anders is spit ik mijn mobiel door. En ja hoor, raad is wat ik vind? De dames zijn aan de gang gegaan. Ik bekijk het rustig en moet er eigenlijk wel om lachen. Wat had dit voor nut? Foto's maken op een telefoon. Ik leg mn mobiel weer neer en loop naar de meiden toe en hurk tussen hun stoelen in en leun met mn armen op elke stoel een. '' Leuke fotosessie gehad? '' vraag ik aan ze en grijns even. '' Deze foto's zijn wel echt wat voor op internet, leuk voor op mn instagram '' knik ik naar ze. Niet dat ik ooit misbruik zou maken van die foto's, dat kon ik mensen niet aan doen maar dat hoefde hun niet te weten. '' Maar die kusjes mogen jullie ook gerust in het echt geven hoor of waren jullie er zo bang voor dat jullie het alleen durfde te doen op mijn mobiel? '' plaag ik ze en geef Olivia een vriendelijk knijpje in haar arm. '' En Jill was het toch? Ik weet dat je naar me kijkt hoor '' zeg ik, haar gestaar irriteerde me eerder dan dat ik er gevleit van werd. 

7.jpg 

Reply

Ellytjevdb

23, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 06/14/2017 08:34 PM

Olivia
Ik verveel me al vanaf de eerste minuut van de film, maar stiekem ben ik ook bang dat ik straks heel hard ga schrikken wanneer er iets engs gebeurd. Dus neem ik mijn mobiel en scroll ik overal wat doorheen. Ian staat op en loopt naar achteren, waarschijnlijk om zijn mobiel te halen. Jill tikt me aan, want natuurlijk heeft ze dit ook gezien. Het duurt een tijdje, maar uiteindelijk komt Ian naar ons toe. Hij leunt met zijn armen op onze beiden stoelen. Ik doe alsof ik geïnteresseerd ben en draai me naar hem toe. "Ja, eigenlijk wel", reageer ik tevreden omdat hij er redelijk snel is achtergekomen. "Wat een eer zou het zijn om op jou instagram te komen", antwoord ik sarcastisch. "Ohn, ik wist wel dat je ze leuk zou vinden. We dachten dat dat jouw enige kans op een kus zou zijn", zeg ik met een grijns, die hij waarschijnlijk niet goed moet zien omdat het redelijk donker is. Ik geef hem een knijpje terug en blijf hem aankijken. Zodra hij iets zegt, richt ik mijn blik op haar. Waarschijnlijk moet ze nu enorm blozen, al een geluk dat je dat niet kunt zien. "Ik moet naar de wc", zegt ze en ze neemt haar tas en wandelt het lokaal uit. "Moest dat nu echt", sis ik naar Ian. "Jij bent ech ongeloofelijk", zucht ik en draai me weer naar voren. Ik ontgrendel mijn mobiel en stuur Jill een sms. - Let niet op die sukkel, hij is jou niet waard - stuur ik, zonder goed te beseffen dat hij nog steeds achter me moet zitten. "Kan je alsjeblieft opstaan en op een stoel gaan zitten?" vraag ik nogal geërgerd. "Je adem in mijn is nu niet echt aangenaam", voeg ik daar nog aantoe met een nep vriendelijke glimlach. Ik zet me wat schuin, zodat ik een beetje tegen de muur kan leunen en open snapchat opnieuw. Daarnet was ik nog niet klaar met alles te bekijken, dus daar ga ik nu verder mee door. Ik kijk even naar Ian. Door het weinige licht, worden de contouren van zijn gezicht extra duidelijk en ziet hij er verbazend knap maar ook eng uit, alsof hij me elke moment iets zou kunnen aan doen. - Blijf toch liever even buiten - antwoord Jill. Ik slaak een zucht. "Ben je nu blij?" fluister ik. "Jill blijft buiten, dankzij jou", verwijt ik hem. "Geef toe dat je die aandacht wel leuk vind, waarom verneder je haar dan zo? Echt waar, de wanneer waarop je het zei alleen al", zeg ik serieus tegen hem. Ik denk dat dit de eerste keer is dat ik zo tegen hem praat, op een best serieuze toon, zonder grapjes. 

Olivia_Adams_8.jpg 

cooltext1643255418.png

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 06/14/2017 08:53 PM

Ian

Ik moet lachen in mezelf als ze zegt dat ze het wel wil. '' Als jij zo graag op mn instagram wil dan krijg je dat wel hoor, heb je nog een keuze welke foto je er graag op wilt of maakt dat niet uit? '' vraag ik en pak mn mobiel erbij '' Ik vond deze wel het leukst '' plaag ik der en trek dan een wenkbrauw op '' Om een kus te krijgen hoef ik niemands telefoon te pakken hoor en foto's te maken van mezelf om hun aandacht te krijgen, ik kijk ze al aan en ze gaan ervoor en dan hoef ik er niet eens moeite voor te doen '' plaag ik haar, niet dat ik het ooit geprobeerd heb of het werkt maar goed dat kon zij niet weten, het klonk leuker toen het in mijn hoofd kwam. Het zou mij ook niks verbazen als zij al een heel voor oordeel van mij heeft gemaakt, Ian de playboy van de school die elk meisje wilt Ik kijk om naar Jill die zegt dat ze naar de wc moet en kijk hoe ze weg loopt '' Ik kan ook mee lopen misschien krijg ik nog wat van der '' Grijns ik en blijf rustig zitten, gehurkt op de grond en kijk tussen het midden door naar de film. Als ze vraagt of ik alsjeblieft op wil staan en wil gaan zitten knik ik '' Ja princesje van me'' plaag ik haar en sta op '' Mijn adem? Wees blij dat je je eigen niet ruikt '' knik ik en ik neem Jill haar stoel in gebruik en ga erop zitten. '' Het ziet er niet naar uit dat zij hier gaat zitten de komende minuten '' knik ik en blijf naar de film kijken en kijk er vaag naar '' Wat is deze zooi dan? '' mompel ik meer tegen mezelf. Als Jill weer wat zegt kijk ik naar haar en draai me naar haar toe '' Ik ben altijd blij vooral als jij er bent '' zeg ik en als ik hoor dat Jill nog even buiten blijft dankzij mij grijns ik. '' Oh dan kan ik hier nog wel eventjes blijven zitten '' knik ik. Ik frons en schiet in de lach '' De aandacht van Jill? '' lach ik zacht '' Nee die hoef ik niet hoor '' knik ik. '' Ik val niet op dat soort meisjes dus gevleid voel ik me al helemaal niet meer '' knik ik '' En als dat vernederen is dan weet ik het ook niet hoor '' zeg ik '' Al goed, weet je wat pas vernederend zou zijn? '' zeg ik en open haar schrift en kijk er wat in '' Als ik mijn nummer hier in zou schrijven en een leuk verhaaltje verzinnen en erbij doen '' knik ik en leg haar schrift neer en speel wat met een pen.

4.jpg 

Reply

Ellytjevdb

23, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 06/14/2017 10:05 PM

Olivia
Hij meent niet wat hij zegt, ik weet het bijna zeker. Ik grits zijn telefoon uit zijn handen en druk de app weg. "Dat doe je niet", zeg ik kort. Ik heb altijd al gezegd tegen mezelf dat Ian een playboy is, maar eigenlijk heb ik hem nog nooit op echte feiten betrapt. "Jij bent echt ongeloofelijk, weeral", zucht ik. Altijd met zijn mopjes... houdt het nooit een keer op? Ik rol met mijn ogen als hij me 'prinsesje' noemt. Ik zou hem in ieder geval geen prince charming noemen. Ik open mijn mond om ook een vuile belediging naar zijn hoofd te slingeren, maar sluit deze al snel weer en kijk gewoon strak voor me uit. "Ogh ga toch ergens anders slijmen", reageer ik als hij zegt dat hij altijd blij is als ik er ben. Soms zou je zijn woorden nog kunnen geloven, maar soms zijn ze zo nep dat het ervan afdruipt. "Op welke van je dan wel? De barbiepopjes zonder verstand maar wel met een groot ego?" zeg ik terwijl ik een beetje kwaad wordt. "Succes met hen in de toekomst", zeg ik gemeen. "Wat is er venederend aan jouw nummer in mijn schrift?" vraag ik met opgetrokken wenkbrauw en al redelijk wat afgekoeld. "Ik heb jouw nummer niet eens nodig", zucht ik. "En een leuk verhaaltje over jouw geweldigheid ook niet", zeg ik als ik naar hem toegebogen ben en zo de pen uit zijn handen probeer te pakken, maar hij is er mee aan het spelen, dus dat lukt niet. "Oké, schrijf maar", fluister ik in zijn oor. "Maar hou het proper, als dat in jouw woordenboek staat", voeg ik er nog aantoe. Ik ga weer rechtop zitten en leun zelfs een beetje achteruit. Ik kijk hem afwachtend aan, leg zijn mobiel op mijn bank en ontgrendel de mijne opnieuw. Hij kan niet veel ravage aanrichting door zijn nummer op te schrijven en deze boeken zie ik na het examen van economie toch niet meer terug.

cooltext1643255418.png

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 06/14/2017 10:17 PM

Ian
Ik frons als ze mijn telefoon uit mijn handen graait. '' Als je hem wil dan mag je het ook gewoon vragen hoor '' zeg ik en laat haar lekker der gang gaan. Als ik hem niet terug kon pakken dan blokkeer ik hem en haal ik wel weer een nieuwe, mij maakt het niet uit wat ze met dat ding doet. Ik schud lachend mn hoofd, ze werd nu volgens mij wel echt gek van mij en dan deed ik nog niet eens wat. '' Slijmen? '' Grinnik ik '' Hou je niet van slijmen? Ik dacht dat jij ook wel wat aandacht wilde '' knik ik en kijk eventjes naar haar. Als ze begint over op wat ik wel val krijg ik gelijk al weer een voor oordeel en schud lachend mn hoofd. '' Ik zeg net, ik val niet op Jill '' knik ik '' Maar over barbie poppen gesproken he? Hebben die ook niet van die blonde haren als wat jij hebt? '' plaag ik haar en geef haar een plagend zetje. '' Nee bij jou is mijn nummer niet vernederend, het zal me ook niks verbazen als jij stiekem allang mn nummer hebt '' grijns ik naar der. '' Nee ik had het over Jill '' knik ik '' Bij haar zou dat pas vernederend zijn als ik dat zou doen want ja ze zit me al zo aan te kijken de hele tijd laatstaan als ze mn nummer heeft '' zeg ik en blijf met de pen spelen tussen mn vingers en kijk hoe ze de pen probeerd te pakken en zo dicht bij is '' Ho ho persoonlijke ruimte '' grijns ik en stop de pen terug in de etui. Ik kijk naar mijn mobiel die bij haar op tafel ligt en probeer de appjes te lezen van een afstand maar bijzonder zijn ze niet. '' Was je nog wat van plan met mn mobiel? Anders stop ik hem weer in mijn eigen zak als je het niet erg vind '' glimlach ik naar haar.
1.jpg 

Reply
1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  18  |  »  |  Last

« Back to forum