Search for posts by Justfororpgs.

1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  84  |  »  |  Last Search found 839 matches:


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 02/27/2018 11:23 AM

Fayenna
Ik schud lachend mijn hoofd en kruip lekker tegen hem aan. Ik kijk even naar hem hoe hij ligt en sluit opnieuw mijn ogen. Niet veel later val ik dan ook inslaap tegen hem aan.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/13/2018 08:16 PM

Fayenna
Ik schud mn hoofd '' nu ben je te laat '' grijns ik en sluit eventjes mijn ogen. Ik voel hoe hij terug gaat naar zijn kant van het bed en doe dan het nacht lampje uit. Ik draai me om tegen hem aan, leg mn hoofd op zn borst en streel zn bovenbeen '' Slaaplekker '' grijns ik en sluit mn ogen en probeer te gaan slapen.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/13/2018 07:28 PM

Fayenna
'' Jawel je wilde niet meer '' pruil ik zielig. Ik schiet in de lach om hem en hou weer snel mn mond en probeer hem vermoeid aan te kijken. '' Nee ik ben moe '' knik ik en kijk even hoe hij zn broek uitrekt en bijt op mn lip. '' Oh ja wel, ik hou het langer vol dan jij '' grijns ik even en rol weer op mn zij met mn rug naar hem toe, leuk die uitdagingen. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/11/2018 02:31 PM

Fayenna
Ik schud m’n hoofd “ je was ook zo langzaam “ plaag ik hem “ je pestte me “ knik ik. Ik schud m’n hoofd “ Nee ik ben de baas niet “ knik ik. Ik moet zacht lachen om hem. Ik laat me door elkaar schudden en knik “ heel moe “ zeg ik. Ik schud weer m’n hoofd “ ik was heel lief tot jij ermee kapte “ knik ik pruilend.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/11/2018 02:22 PM

Fayenna
Ik pruil “ maar ik was zo lief, waarom heb ik het mou weer verpest “ pruil ik zielig naar hem. “ Ja ik ben de baas ook niet, wat moeten we hier toch weer mee he? “ zucht ik en kijk ook maar hem. “ Jawel dat is kou schuld “ knik ik en beantwoord z’n kus. “ hm sorry Mr Smith “ “ ik ben een beetje moe “ plaag ik hem en rol op me zij en sluit even m’n ogen.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/11/2018 02:12 PM

Fayenna
'' Hm volgens mij zei je dat ik het verpest had dus ja dan kan ik ook niet veel meer doen '' grijns ik en trek mn handen terug van hem. '' Jij was de baas vandaag toch, niet ik '' knik ik en bijt even op mn lip. Ik schud mijn hoofd '' Nee nee meneer Smith '' knik ik en beantwoord zijn kus en haal even een hand door mn haren.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/11/2018 02:06 PM

Fayenna
Ik negeer hem eventjes en kijk dan eventjes om en grijns naar hem en kijk hoe hij weer naar me toe schuift. '' Nee het was verpest, jij wilt niet meer '' knik ik en kijk hoe hij weer boven mij hangt en kijk naar hem. Ik schud mn hoofd '' Nee hoor ik ben niet gemeen '' knik ik '' Nee meneer ik dacht dat je wel genoeg had '' knik ik en streel bij de rand van zn broek.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/11/2018 01:54 PM

Fayenna
Ik knik en stop dan '' Nou dan moeten we maar gaan slapen he '' knik ik en kruip uit zn armen vandaan en rol hem naar zn eigen kant toe. '' Netjes daar blijven he '' knik ik grijnzend. Ik kleed mezelf verder uit en haal een hand door mijn haren heen en streel express over mn eigen lichaam heen. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/11/2018 01:44 PM

Fayenna
Ik schud lachend mijn hoofd en moet meer lachen als hij ook in de lach schiet en zucht als hij zich naast me neer laat vallen '' Ah kom op '' pruil ik en kruip dicht tegen hem aan '' Ik wacht al de hele dag op je '' fluister ik zacht in zijn oor '' Laat me nu niet in de steek '' pruil ik zacht en druk kusjes rond zijn hele boven lichaam.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/11/2018 01:31 PM

Fayenna
Ik grinnik '' Ja dan zie ik er niet meer uit straks '' grinnik ik en knik '' Sorry, maar het is jou schuld '' knik ik glimlachend en voel zijn lippen weer op de mijne en zoen genietend met hem mee. '' Wat kan jij tijd rekken zeg '' mompel ik plagend tegen zijn lippen en voel hoe mn bh ook langzamerhand verdwijnt.  

Reply
1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  84  |  »  |  Last

« Back to previous page