O || I will always love you (18+)

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3 [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || I will always love you (18+)

from Ellytjevdb on 08/04/2016 09:47 PM

Rosalie
Voordat ik antwoord kan geven op zijn eerste vraag, komt er al een tweede, waar ik wel antwoord op kan geven. "Wel goed denk ik, als ik thuis kom kijk ik er nog wel even naar. Ik ben een sterke meid, ik overleef het wel", glimlach ik. Als Alec gebeld wordt, richt ik mijn aandacht op mijn mobiel, om niet onbeleefd te zijn en zijn hele gesprek te kunnen volgen. Ik kijk hem extra teleurgesteld aan wanneer hij vraagt of we zullen gaan. "Ik dacht dat we nog 15 minuten en 21 seconden hadden?" grijns ik plagend. "Maar oké, als het echt moet", ga ik met een glimlach voort. Terwijl we naar buiten stappen, vertel ik hem het adres, hopend dat hij daarmee enig idee heeft welke richting hij uit moet. Vanaf hier zou ik helemaal niet weten hoe ik zou moeten lopen naar mij thuis, hopelijk hij wel.

Rosalie_Palvin_10.png 

cooltext1643255418.png

Reply

Brokenrose

23, female

  Level 16

Posts: 453

Re: O || I will always love you (18+)

from Brokenrose on 08/07/2016 10:10 AM

Alec

Ik pak mijn helm en tas van het aanrecht  en lopen samen naar  buiten. Ik sluit mijn huis af en pak uit de schuur mijn scooter. 'Oh ja die straat ken ik wel.' Mompel ik als Rosalie haar adres vertelt. Ik ga op mijn scooter zitten en start hem. Als Rosalie haar fiets heeft gepakt en er op zit , rij ik mijn tuin uit.

Na 10 minutjes komen we aan in Rosalies straat. Ik doe mijn helm af en kijk haar aan.  'Ik hoop dat je geen gedoe krijgt met je ouders.' Glimlach ik klein.' Maar ik moet nu gaan. Dag!' Ik draai me scooter om en rij weer weg. Ik besluit naar ons 'clubhuis' te gaan. Het is eingelijk meer een vervallen loods, maar dat maakt niks uit. Zodra ik er ben stap ik van mijn scooter af en pak de sleutel. Ik gooi de deur open en ga op zoek naar Britt, die me hoppelijk meer kan vertellen

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || I will always love you (18+)

from Ellytjevdb on 09/19/2016 07:00 PM

Rosalie
Het afscheid met Alec is kort, te kort. Ik had gehoopt op iets anders, misschien wel zijn nummer of een bemoedigende knuffel. Ik zet mijn fiets voor nu in de voortuin, omdat ik er straks toch weer vandoor moet. Met de sleutel uit mijn tasje maak ik de voordeur open. Alles is nog percies zoals ik het heb achtergelaten en dat lijkt veel te lang geleden. Ik weet nog steeds niet goed hoe ik me moet voelen nu gisterenavond of eerder vannacht. Ik had naar zijn nummer moeten vragen, dan had ik hem nog eens kunnen bedanken voor zijn hulp. 

cooltext1643255418.png

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3

« Back to forum