ORPG}Abrikoosje

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: ORPG}Abrikoosje

from painkillers on 10/22/2016 03:18 PM

Liv
Ik kijk naar hem door de slang in mijn keel kon ik niet praten, Ik pak voorzichtig het vel papier en kijk naar jack en schrijf dan op het komt goed dat beloof ik je x  Ik hoopte maar dat die me geloofde en zou helpen maar dat denk ik wel. Ik kijk dan naar me moeder die het papier onder tekend ze had geen keus. Ik bijt op mijn lip en doe me ogen dan weer dicht omdat ik heel moe ben. Ik voel hoe de arts een infuus in mijn hand prikt voor de chemo die ik nu al ga krijgen. Het moest wel als ze langer wachten loopt het helemaal verkeerd af. Ik hoor dan de arts zeggen dat ze iedere 2 weken een scan maken en zodra ik meer uitzijingen krijg zoals in mijn hoofd of longen moeten ze de behandeling stoppen en gaan ze over op pijn bestrijding, en ls echt niet meer gaat ethenasie. Ik zucht even wat je niet hoord, dit is allemaal zo heftig

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: ORPG}Abrikoosje

from Abrikoosje on 10/22/2016 03:24 PM

Jack
Als Liv een vel papier pakt schrijft ze er wat op. Ik weet niet of het nog goed komt. We moeten sterk blijven. Ik kijk haar aan en zie dat de dokter een infuus in haar hand spuit. Het gaat allemaal gebeuren. Ik voel dat er weer tranen in mijn ogen komen. Maar deze keer lukt het me om ze binnen te houden. Ik doe mijn ogen dicht in de stoel en val in slaap. Als ik even later weer wakker word zie dat Liv ook ligt te slapen. Ik sta op en loop de kamer uit. Hoe laat is het eigenlijk? Waar is mijn moeder? 

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: ORPG}Abrikoosje

from painkillers on 10/23/2016 12:54 AM

Liv
Ik ben een beetje onrustig aan het slapen, alles doet pijn en voel me echt onwijs ziek. Ondanks dat word ik gelukkig niet wakker, niet dat dat heel erg lukt voel me te zwak om uberhout mijn ogen open te doen. Uiteindelijk word ik wakker als een arts allemaal aan me zit 'Niet doen'Zeg ik schror. de slang was er gelukkig wel uit daar was ik heel blij mee. Ik kijk dan maar voor de rest is er niemand in de kamer wat ik eng vind dan ben ik helemaal alleen, ik zucht even opgelucht als jack terug komt. 'Ik ben moe'Zeg ik dan wazig en kijk hem aan, maar doe dan me ogen weer dicht/ 

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: ORPG}Abrikoosje

from Abrikoosje on 10/23/2016 02:25 PM

Jack
Als ik de kamer in kom zeg ik tegen Liv: ''Ga maar lekker slapen, ik blijf bij je.'' Ik buig voorover en geef haar kus op haar hoofd. Haar ogen vallen dicht. Ik ga naast haar zitten op een kruk en ik pak haar hand vast. Ik denk dat ze daar weinig van merkt. Ik pak mijn telefoon en maak er een foto van. Deze bewaar ik, dan kan ik thuis ook nog aan der denken. Ik doe mijn telefoon weer in mijn zak en kijk Liv aan. Ze is lief als ze slaapt. Ik doe moeite om mijn ogen open te houden. Zo moe ben ik...

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: ORPG}Abrikoosje

from painkillers on 10/23/2016 02:30 PM

Liv
Ik word heel laat in de middag pas wakker, de arts maakte zich daar zorgen over aangezien nu dus nog helemaal niks heb gegeten. Hij kijkt naar me en zegt dat die een sonde gaat plaatsen Ik knik maar en krijg dan een slangetje in mijn neus geduwt het voelt echt niet prettig maarja als het moet moet het. Ik kijk dan naar jack die naast me zit en voel hoe de arts wat aan me buik zit te duwen. 'Laat me met rust'Zeg ik moe en draai me weer op me zij waarna ik me ogen weer dicht doe. Ik zie me moeder bezorgt kijken als de arts zegt dat die me hersenen na wil kijken. 'Moe zijn betekend niks slechts'Zeg ik kwaad. Maar dan zegt die woedeaanvallen wel. Ik kijk hem boos aan als ik naar de ct scan gebracht word. Mijn moeder en jack zitten achter het scherm. Gelukkig zit er geen tumor maar wel vocht. Hiervoor krijg ik een slangetje in mijn hoofd die het aftapt moet dus weer geopereerd worden. Ik jou jack vast aangezien die er bij mocht blijven tot ik sliep. Moeilijk hou ik hem vast. Ik zie de chireug naar me kijken. en dan op de tafel leggen ik ril even aangezien het heel koud is.  

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: ORPG}Abrikoosje

from Abrikoosje on 10/28/2016 09:18 PM

Jack
Als ik merk dat Liv moeilijk mijn hand vastpakt, sta ik op zodat ik iets dichter op haar sta. Ik kijk Liv aan en zie dat ze het koud heeft. Ik trek het dekbed waar ze onder ligt iets meer over haar heen. Misschien helpt dat wel. Het verbaasd me hoe Liv nu al zo moe kan zijn. Ik pak mijn stoel en ga naast der zitten terwijl ik nog steeds haar hand vasthoud. Ik pak mijn mobiel erbij en zie dat ik een paar gemiste oproepen heb van kinderen uit mijn klas. Die bel ik later wel terug. Gaat vast over waar ik ben. Ik ben al een paar dagen niet op school geweest, en school heeft al een paar keer naar huis gebeld waar ik was. Gelukkig kon ik mijn moeders stem nadoen om te zeggen dat ik ziek was. Maar deze keer gaat het wat moeilijker. 

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: ORPG}Abrikoosje

from painkillers on 10/29/2016 01:08 AM

Liv
Ik was bij toen ze het slangetje plaatste, daarom word ik goed neergelegd in bed en val ik eigenlijk vrijwel direct weer in slaap. De arts kijkt me dan bezorgt aan en zegt dan tegen jack dat die moet proberen om me wakker te houden aangezien het alles behalven goed is als zo veel slaap. Ik zucht als wakker gemaakt word en kijk wat chagerijnig om me heen Ik hoor de arts dan zachtjes lachen en hij bekijkt nog wat dingen. De chemo liep nog goed, na deze kuur mocht ik 3 weken naar huis en daarna weer een scan en een kuur. Ik zag er nu al tegen op omdat door deze al zo moe en beroerd ben en het allen maar erger ging worden. Ik pak zuchtend een bakje en begin dan fanatiek te spugen

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: ORPG}Abrikoosje

from Abrikoosje on 11/11/2016 09:30 PM

Jack
Als Liv een bakje pakt en begint te spugen. Ik pak haar hand vast en klop op haar rug. ''Het komt goed,'' zeg ik tegen Liv. Mijn ogen vallen zowat dicht omdat ik zo moe ben. Ik kijk Liv aan en zie dat ze rooie ogen heeft. ''Misschien moet je proberen om wat te gaan slapen, ik weet dat het je niet lukt maar je moet het toch proberen.'' Terwijl ik het zeg, probeer ik niet moe te lijken. Het liefst kruip ik bij der in bed en doe mijn ogen dicht. Maar dat kan niet. ''Ik ga even wat water halen, ik haal ook wat voor jou.''

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: ORPG}Abrikoosje

from painkillers on 11/11/2016 11:24 PM

Liv
Ik zucht even zachtjes en kijk dan naar jack die zegt dat slapen goed is. Ik was heel moe maar slapen lukte niet omdat alles zo veel pijn deed. Ik kijk dan naar de arts die binnen komt en begin weer te spugen. Hij zegt dat die me wat gaat geven voor het vele spugen. Ik knik even en krijg dan een spuit in mijn buik geduwt ik zucht even maar voel me wel minder misselijk gelukkig. Ik zucht dan en kijk hem moe aan. Dan zegt die dat die wat medicijnen gaat halen waar slaperig van word waardoor slapen goed lukt. Ik knik maar en neem dan de medicijnen rustig in maar omdat slikken zonder te spugen niet lukt helpt de arts me door een spuit in me infuus te geven, ik glimlach en val dan rustig in slaap wel krijg ik voor de zekerheid zuurstof op mijn mond en en plakkertjes op mijn borst voor mijn hard. 

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: ORPG}Abrikoosje

from Abrikoosje on 11/27/2016 11:27 AM

Jack
Als Liv haar ogen dicht doet, kan ik ook eindelijk slapen. Ik kruip in  het bed dat naast haar staat en trek de dekens over me heen. Ik leg mijn mobiel op het kastje naast me en doe dan mijn ogen dicht. Ik  val niet meteen in slaap maar gelukkig na een tijdje wel. Als ik even later mensen hoor praten open ik mijn ogen vermoeiend. Zoveel heb ik niet geslapen volgensmij. Ik pak mijn mobiel en zie dat het alweer de volgende dag is. Gelukkig. Ik kijk naar Liv, maar die is nog aan het slapen. Gelukkig kan ze nu wel slapen, anders gaat het denk ik een hele moeilijke tijd worden. 

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  »  |  Last

« Back to forum