Search for posts by painkillers

1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  7  |  »  |  Last Search found 62 matches:


painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: ORPG}Abrikoosje

from painkillers on 12/03/2016 09:55 PM

Liv
Ik zucht even en ontspan hem dan en kijk dan bang naar de arts die verder gaat, Ik zucht even en knijp hard in de verpleegster der, hand ik lac even als de verpleegster zegt dat puffen werkt, ondanks dat ik het raar vind doe ik het toch maar en begin rustig een beetje met der mee te puffen, de pijn word dan gelukkig wel iets minder. Als ik merk dat de arts met het apperaar er goed in zit kan ik me pas weer goed zelf ontspannen en hou me handen op mijn buik.

Verpleegster
Ik help liv een beetje en als ze ontspannen er bij ligt loop ik even naar jack. 'Het gaat goed, duurt wel even iets langer maar na deze ingreep mag ze naar huis voor 2 weken'Zeg ik. 'Kn ze met jou mee of moet ik een ambulance regelen?'Vraag ik aan der. 'Ik neem aan dat ze bij jou blijft?'vraag ik aan der. Haar moeder was namelijk op zakenreis moest anderd was ze der baan kwijt. 'Ze mag dus 2 weken naar huis voor dat ze volgende chemo en bestralling krijgt, wel moet je de bestralinsgwonden goed verzorgen, zij, krijgt de wonden op der onderbuik tussen der benen en op der borsten, en zo rond der navel dus is best wel wat'zeg ik 

Reply

painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: ORPG}Abrikoosje

from painkillers on 12/01/2016 05:07 PM

Liv
Ik kijk naar de arts en ben blij dat de verpleegster mij ier wel heel erg door heen probeert te slepen hoeveel pijn het eigenlijk ook doet. Ik zucht even en kijk naar de arts die rustig begint met de ingreep.

Verpleegster
Ik hou rustig liv haar hand vast en vrijf er over heen, ondertussen let ik op de sonde van der die nog goed werkt en doorloopt ze moet namelijk wel voeding binnen krijgen. 'probeer te rusten'zeg ik tegen der als ze heel erg der buik aanspant. 

Reply

painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: ORPG}Abrikoosje

from painkillers on 11/29/2016 07:04 PM

Liv
Ik knik en word naar een andere ruimte gebracht. Daar ga ik met behulp van jack op het andere bed zitten waar ik me onderbroek en jurkje uit doen en ga dan goed met mijn benen op de stangen liggen, ik schrik als die ze verder uit elkaar zet. 'Een bevalling word zo nooit echt akwart meer Zeg ik zwak en kijk naar jack en pak zijn hand vast. Ik schrik dan als ze me benen vast maken ik haten het om vast te liggen. 'Jack blijf bij me'zeg ik bang en knijp in zijn hand. De arts is nog niet begonnen maar vind het nu al niet leuk meer.

verpleegster
Ik loop met de arts mee en pak dan liv haar hand vast om der ook een beetje te steunen.  'Meisje ontspan maar anders doet het meer pijn'Zeg ik en probeer der onderbuik te maseren zodat ze ontspant. Ik doe dan even haar shirtje omhoog en plak stikcers op haar borst voor de hardslag. 

Reply

painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: ORPG}Abrikoosje

from painkillers on 11/29/2016 06:24 PM

Liv
Ik doe rustig wat Jack zegt het water voelt fijn als het over mijn lijf heen gaat. Ik glimlach naar hem maar hou hem goed vast Ik glimlach even zachtjes en zie naar een uurtje de arts terug komen. Die tilt mij rustig uit het water en loopt naar de kleed ruimte om aan te kelden ik voel me echt net een klein kind maar ben te zwak om het zelf te doen. Als die klaar is word ik op een bed gelegd omdat lopen nu te vermoeid was. De arts zegt dan dat ze eicellen er uit gaan halen voor als kindjes wil aangezien het daar ook zit en dan zou het kunnen dat mijn eileiders er uit moet maar ze proberen mijn baarmoeder te laten zitten, liever alles maar het is een zware weg. Vanmiddag krijg ik ook nog bestralling en de laaste chemo voor deze piriode daarna mag ik naar huis toe voor 2 weken.

Reply

painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: ORPG}Abrikoosje

from painkillers on 11/28/2016 08:47 PM

Liv
Zo rond een uur of 3 in de middag word ik wakker, omdat alles pijn doet besluit de arts om zwemtherapie te gaan doen. Ik glimlach even zwakjes en krijg dan een soort badpak aan dat de infusen in mijn borst beschermd en word in een rolstoel gezet ik mag wel lopen maar ben best wel zwak door. Jack mag mee gelukkig. Ik kijk naar hem en de arts helpt me dan in het water het voelt fijn omdat het me spierpijn best heftig is nu. 

Reply

painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: ORPG}Abrikoosje

from painkillers on 11/11/2016 11:24 PM

Liv
Ik zucht even zachtjes en kijk dan naar jack die zegt dat slapen goed is. Ik was heel moe maar slapen lukte niet omdat alles zo veel pijn deed. Ik kijk dan naar de arts die binnen komt en begin weer te spugen. Hij zegt dat die me wat gaat geven voor het vele spugen. Ik knik even en krijg dan een spuit in mijn buik geduwt ik zucht even maar voel me wel minder misselijk gelukkig. Ik zucht dan en kijk hem moe aan. Dan zegt die dat die wat medicijnen gaat halen waar slaperig van word waardoor slapen goed lukt. Ik knik maar en neem dan de medicijnen rustig in maar omdat slikken zonder te spugen niet lukt helpt de arts me door een spuit in me infuus te geven, ik glimlach en val dan rustig in slaap wel krijg ik voor de zekerheid zuurstof op mijn mond en en plakkertjes op mijn borst voor mijn hard. 

Reply

painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: ORPG}Abrikoosje

from painkillers on 10/29/2016 01:08 AM

Liv
Ik was bij toen ze het slangetje plaatste, daarom word ik goed neergelegd in bed en val ik eigenlijk vrijwel direct weer in slaap. De arts kijkt me dan bezorgt aan en zegt dan tegen jack dat die moet proberen om me wakker te houden aangezien het alles behalven goed is als zo veel slaap. Ik zucht als wakker gemaakt word en kijk wat chagerijnig om me heen Ik hoor de arts dan zachtjes lachen en hij bekijkt nog wat dingen. De chemo liep nog goed, na deze kuur mocht ik 3 weken naar huis en daarna weer een scan en een kuur. Ik zag er nu al tegen op omdat door deze al zo moe en beroerd ben en het allen maar erger ging worden. Ik pak zuchtend een bakje en begin dan fanatiek te spugen

Reply

painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: ORPG}Abrikoosje

from painkillers on 10/23/2016 02:30 PM

Liv
Ik word heel laat in de middag pas wakker, de arts maakte zich daar zorgen over aangezien nu dus nog helemaal niks heb gegeten. Hij kijkt naar me en zegt dat die een sonde gaat plaatsen Ik knik maar en krijg dan een slangetje in mijn neus geduwt het voelt echt niet prettig maarja als het moet moet het. Ik kijk dan naar jack die naast me zit en voel hoe de arts wat aan me buik zit te duwen. 'Laat me met rust'Zeg ik moe en draai me weer op me zij waarna ik me ogen weer dicht doe. Ik zie me moeder bezorgt kijken als de arts zegt dat die me hersenen na wil kijken. 'Moe zijn betekend niks slechts'Zeg ik kwaad. Maar dan zegt die woedeaanvallen wel. Ik kijk hem boos aan als ik naar de ct scan gebracht word. Mijn moeder en jack zitten achter het scherm. Gelukkig zit er geen tumor maar wel vocht. Hiervoor krijg ik een slangetje in mijn hoofd die het aftapt moet dus weer geopereerd worden. Ik jou jack vast aangezien die er bij mocht blijven tot ik sliep. Moeilijk hou ik hem vast. Ik zie de chireug naar me kijken. en dan op de tafel leggen ik ril even aangezien het heel koud is.  

Reply

painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: ORPG}Abrikoosje

from painkillers on 10/23/2016 12:54 AM

Liv
Ik ben een beetje onrustig aan het slapen, alles doet pijn en voel me echt onwijs ziek. Ondanks dat word ik gelukkig niet wakker, niet dat dat heel erg lukt voel me te zwak om uberhout mijn ogen open te doen. Uiteindelijk word ik wakker als een arts allemaal aan me zit 'Niet doen'Zeg ik schror. de slang was er gelukkig wel uit daar was ik heel blij mee. Ik kijk dan maar voor de rest is er niemand in de kamer wat ik eng vind dan ben ik helemaal alleen, ik zucht even opgelucht als jack terug komt. 'Ik ben moe'Zeg ik dan wazig en kijk hem aan, maar doe dan me ogen weer dicht/ 

Reply

painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: ORPG}Abrikoosje

from painkillers on 10/22/2016 03:18 PM

Liv
Ik kijk naar hem door de slang in mijn keel kon ik niet praten, Ik pak voorzichtig het vel papier en kijk naar jack en schrijf dan op het komt goed dat beloof ik je x  Ik hoopte maar dat die me geloofde en zou helpen maar dat denk ik wel. Ik kijk dan naar me moeder die het papier onder tekend ze had geen keus. Ik bijt op mijn lip en doe me ogen dan weer dicht omdat ik heel moe ben. Ik voel hoe de arts een infuus in mijn hand prikt voor de chemo die ik nu al ga krijgen. Het moest wel als ze langer wachten loopt het helemaal verkeerd af. Ik hoor dan de arts zeggen dat ze iedere 2 weken een scan maken en zodra ik meer uitzijingen krijg zoals in mijn hoofd of longen moeten ze de behandeling stoppen en gaan ze over op pijn bestrijding, en ls echt niet meer gaat ethenasie. Ik zucht even wat je niet hoord, dit is allemaal zo heftig

Reply
1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  7  |  »  |  Last

« Back to previous page