Re: orpg i am mummy

1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  9  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: orpg i am mummy

from painkillers on 04/26/2016 06:57 PM

ik ~ Djennah Mclain ~16 ~picc
7.jpg 

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: Re: orpg i am mummy

from Abrikoosje on 04/26/2016 07:07 PM

Ik ~ Liz Mclain ~ 17 jaar ~ picc

okeee.jpg

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

from painkillers on 04/26/2016 07:14 PM

Djennah
Ik kij even naar liz als wakker word we hadden niet een heel groot huis we hadden 2 slaapkamers een woonkamer badkamertje en keuken, maar aangezien ik en liz beiden nu 3 maanden zwanger zijn hebben we de andere slaapkamer tot baby kamer om moeten bouwen. Ik kijk even naar de muur als weer heel misselijk ben en hou me hand op me buik. 'Ik moet zo naar de echo'Zeg ik tegen der en sta moeizaam op terwijl kleding aan trek een simpele joggingbroek met een sweather. 'Kom je mee of moet ik maar alleen'Lach ik even, Ik had vaker echo's aangezien ik net genezen ben van anorexia en nog steeds onder gewicht heb. Ik kijk even naar de foto aan de muur.



 

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: Re: orpg i am mummy

from Abrikoosje on 04/26/2016 07:27 PM

Liz

Ik word wakker en kijk recht in de ogen van mijn zus. Ik zie dat ze pijn in haar buik heeft. Als ze vraag of ik nog mee ga naar de echo zeg ik ja en stap ik uit bed. Ik loop naar mijn kast toe en pak een joggingbroek en een T-shirt uit. Ik kleed me snel om en loop nog snel naar de keuken, pak wat te eten en loop naar de deur toe. Ik pak de autosleutels en loop naar de auto. Als ik eenmaal zit rij ik weg naar het ziekenhuis. Eenmaal daar aankomen, doe ik de auto weer op slot en loop ik naar binnen toe. Als ik bij de balie aankom zegt de vrouw al meteen '' Jullie zijn zeker voor echo's of niet soms?'' Ik knik ja en we wachten even. '' In kamer 5004 moeten jullie zijn'' zegt de vrouw vriendelijk. Ik knik van ja en loop naar de lift toe. Eenmaal in de lift aangekomen druk ik op het knopje 5004.

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

from painkillers on 04/26/2016 07:35 PM

Djennah
Ik glimlach als we uiteindelijk bij de kamer zijn en de dokter zegt dat we binnen mogen komen. Ik glimlach dan en moet even me kleding uit doen op me onderbroek en bh na. Ik doe maar wat ze zeggen en ga dan op de weegschaal staan. '32 das weer mooi  2 kilo er bij'Zeg ik tegen de dokter en ze knikt maar zegt dat het wel te weinig is omdat ik 2 kilo per wee aan moet komen van mezelf en ook een kindje draag dus eigenlijk 3/4 kilo aan moet komen maar ze vind wel dat goed me best doe. Ik ga dan rustig op de tafel liggen voor de echo. Ik glimlach als me kindje zie en kijk naar het scherm. 

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: Re: orpg i am mummy

from Abrikoosje on 04/26/2016 07:43 PM

Liz

Ik kijk mee wat mijn zus allemaal moet doen. Eerst dat en dan weer dat. Dan gaat ze op de tafel liggen voor de echo. Ik zie een hoofdje. ''Weet u al of het een jongen of een meisje is?'' zeg ik tegen de dokter.

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

from painkillers on 04/26/2016 07:53 PM

Djennah
Ik lach even als de arts lacht en zegt dat ze dat pas over 2 maanden te weten komen. 'Ik hoop een meisje maar een jongetje is ook wel leuk'Zeg ik en maak me buik dan schoon. 'Het is wel lekker aan het bewegen'Zeg ik en de arts knikt terwijl ze goed aan me buik voelt en ook even me thempratuur, hardslag en bloeddruk meet. 

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: Re: orpg i am mummy

from Abrikoosje on 04/27/2016 09:30 AM

Liz

''Is het zo goed?'' vraag ik aan de dokter. ''Ja jullie kunnen weer naar huis toe hoor,''zegt die vriendelijk. Ik help mijn zus met opstaan en we lopen weer naar de lift toe. Ik druk op het knopje naar beneden en we gaan naar beneden. Ik loop naar de auto toe en doe de auto open. Ik ga zitten doe de autogordel weer om en rij weg. Eenmaal thuis aangekomen, ga ik naar de keuken toe en maak wat eten voor mezelf. ''Wil jij ook wat eten?'' roep ik naar mijn zus.

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

from painkillers on 04/27/2016 10:50 PM

Djennah
'Me hoofd roept nee niet doen word je dik maar ik heb toch geen keus'Lach ik even en ga alvast aan de tafel zitten met me telefoon en glimlach dan weer even als de berichtjes lees. 'We moeten nog even verder met de baby kamer ookal zijn we pas 3 maanden ik wil niet dat allemaal op laaste regelen is te veel gedoe en we moeten toch standaart kamer doen want mischien zijn het wel twee verschillende geslachten'Lach ik even 

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: Re: orpg i am mummy

from Abrikoosje on 04/28/2016 02:29 PM

Liz

Ze praat er gewoon over heen, denk ik. ''Je moet eerst wat eten, dan gaan we verder met de kamer.'' Ik smeer een paar boterhammen en ga aan tafel zitten. Hier en een kopje thee. Ik zet alles neer en pak mijn mobiel. Ik zie dat ik geen berichtjes heb. Ik leg mijn mobiel weer weg en ga aan mijn boterhammen beginnen. ''Wat had ik een honger zeg.'' Als ik mijn boterhammen op heb ga ik beginnen aan mijn thee. ''MMM lekker warm zeg.''

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply
1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  9  |  »  |  Last

« Back to forum