Re: orpg i am mummy

First Page  |  «  |  1  ...  5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

from painkillers on 06/22/2016 06:52 PM

djennah
Terwijl ik trylano voed bel ik de vader van de tweeling die gelijk komt om ze op te halen. Als trylano klaar is leg ik hem even op het bed om spullen voor liz te pakken. 'Rustig blijven meid'zeg ik tegen der en pak de kleertjes van der. 'weet je al wat het word?'vraag ik aan der om der ene beetje af te leiden en zoek de autolsleutels en pak nog wat spullen, als mijn ex er is neemt die de kindjes mee en loop ik met liz naar de auto waar der in zet. 'rustig in en uit ademen'zeg ik rustig tegen der terwijl naar het ziekenhuis toe rijd.  Als we er zijn word liz gelijk onderzocht.

Arts
'Bereid je maar voor op een hele zware bevalling meid'zeg ik als der goed onderzoek. 'Met kans op een keizersnee'Zeg ik en pak even een operatie jaje zodat ze die al aan heeft als het mis gaat. 

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: Re: orpg i am mummy

from Abrikoosje on 06/22/2016 07:00 PM

Liz
Als Djennah de spullen pakt komt haar ex eraan om de kindjes mee te nemen. Ik word in de auto gezet en we rijden naar het ziekenhuis. Als we daar eenmaal zijn word ik meteen geholpen en word ik in een kamer gelegd waar meteen een dokter komt. ''Een keizersnee?'' zeg ik met betraande ogen. Ik ga weer liggen en de pijn wil maar niet ophouden. Ik word even onderzocht en dan gaan ze weer weg. Ik kan hier zo slecht tegen, de pijn wil maar niet ophouden. Ik probeer rustig in en uit te ademen maar het lukt niet.

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

from painkillers on 06/22/2016 07:06 PM

Djennah
'Dit zijn geen weeen meiske de placenta heeft los gelaten omdat je baby al een week te laat is bijna 2 weken'zeg ik tegen der en bijt even op me lip dit gaat echt even heel zwaar en moeilijk worden. Ik hou liz der hand goed vast als der arts der mee neemt naar de operatie kamer na dat die dit gezecht had. Ik kijk naar me zus en geef der een kusje.

Arts
Met een heel team van 50 artsen staan we in de ok met liz. 'oke meisje'Zeg ik tegen der en prik rustig een naald in der rug voor de verdoving en we beginnen gelijk met der buik ontsmetten en de spullen klaar te leggen. 'Adem even rustig in en uit we hebben geen tijd voor de volledige verdoving af te wachten dus van de eerste 10 a 20 minuutjes ga je iets voelen'zeg ik. 'niet veel en het is geen hel maar je voelt wel dat we bezig zijn'zeg ik 

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: ORPG met Abrikoosje

from Abrikoosje on 06/22/2016 07:10 PM

Liz
Als ik meegenomen wordt geeft Djennah me nog een kus en ga ik naar de ok kamer. Als de arst een naald in me prikt schrik ik van de prik omdat het pijn doet. Als ze allemaal dingen doen bij mij zit ik rustig mee te kijken en ik voel dat de pijn al weer minder wordt. Als ze zeggen dat ik wat ga voelen wordt ik helemaal gek in mijn hoofd omdat je meestal niks hoort te voelen. Ik lig in de kamer met een minder erge pijn en kijk naar het plafond. ''Wanneer gaan we beginnen?''

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

from painkillers on 06/22/2016 07:13 PM

djannah
Ik mag met een pak naast liz gaan zitten en hou haar hand goed vast. 'Je doet het goed meisje'zeg ik en ze hangen nog een gordijn op en dan starten ze met de ingreep.

Arts
Ik maak liz haar benen en bovenlijf vast aan de tafel en hang dan een gordijn op. 'Oke even op je tanden bijten meiske'zeg ik en begin rustig met de ingreep.

Reply Edited on 06/22/2016 07:14 PM.

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: ORPG met abrikoosje

from Abrikoosje on 06/22/2016 07:16 PM

Liz
Als Djennah naast me mag zitten met een pak houd ik haar hand vast omdat ik super bang ben wat er nu allemaal gaat komen. Als de dokter mijn benen en mijn bovenlijf vast maakt aan de tafel gaan ze beginnen. Ik bijt op mijn tanden en knijp mijn ogen dicht. Nog even en het is zo voorbij denk ik bij me zelf. Maar wat heb ik een pijn van dit allemaal.

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

from painkillers on 06/22/2016 07:19 PM

Arts
Rustig haal ik het jongetje uit der buik dat dood lijkt. 4 Artsen nemen hem gelijk mee om hem te laten ademen, terwijl 5 artsen met der buik verder gaan aangezien het heel veel complicaties mee brengt al je placenta los laat en lekt. Ik glimlach als na een half uur een zacht gehuil hoor en een arts het jongetje in een courveuze mee neemt naar zijn moeder 'gefeliciteerd u heeft een zoontje'zeg ik.

djennah
Ik hou liz goed vast. 

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: Re: orpg i am mummy

from Abrikoosje on 06/22/2016 07:22 PM

Liz
Als het eindelijk klaar is word die naar me toe gereden en kijk ik hem aan. ''Hee lieverd, hier ben je dan.'' Ik ga weer liggen en kijk naar Djennah. Ik glimlach naar haar en dan vallen mijn ogen dicht.  

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

from painkillers on 06/22/2016 07:24 PM

Arts
'We gaan hem naar de ic brengen aangezien die zuurstof te kort heeft gehad van 30 minuten en dat is niet heel goed voor zo'n klein hummeltje'zeg ik tegen liz en djennah en we brengen dan ook liz naar een kamer toe waar ze bij kan komne.

djennah
Ik hou liz der hand goed vast . 'je hebt het goed gedaan schat'zeg ik 

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: Re: orpg i am mummy

from Abrikoosje on 06/22/2016 07:25 PM

Liz
Als we klaar zijn word ik naar een andere kamer gebracht waar ik even kan bijkomen. En dat heb ik ook wel nodig. Ik doe mijn ogen dicht en val in slaap.  

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  »  |  Last

« Back to forum