Temptation Island

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Beertje7

26, female

  Level 14

Posts: 2837

Re: Temptation Island

from Beertje7 on 07/13/2016 10:56 PM

Nora:
Vanuit onze villa kijken we toe hoe de presentatrice de vier koppels van de luchthaven naar een supermooi terras brengt. Er loopt een pad tussen twee zwembaden door, bevat relaxerende stoelen en er staan frisse coctails op hen te wachten. Voor één keer was de loungebar afgehuurd voor dit programma. Alleen voor ons.
"Meiden", zegt één van de meisjes en draait zich om. "Let the game begin!"

Dit is ongetwijfeld het meest hatelijke moment. We horen hoe de presentatrice de koppels verwelkomt op Aruba -en daarbij dus ook op Temptation Island-, hen vertelt hoe moeilijk deze relatietherapie zal zijn en hoe hard wij ons zullen gooien om ons doel te bereiken. Ondertussen staan wij, de verleiders, in het gebouw te wachten tot ze ons aankondigd. 
En natuurlijk moeten we nog langer wachten... Want ze kondigt natuurlijk eerst de jongens aan...

Michaël:
"Open jullie ogen voor ... de mannelijke verleiders!"
Een sexy liedje weerklinkt doorheen de boxen en Tim, die vooraan loopt, loopt als eerste het huis uit. Op de maat van de muziek volgt iedereen, in één lange sliert. Ik loop ergens in het midden: lekker onopvallend, zo dacht ik. Maar met mijn gespierde lichaam -beroepsmisvorming, verwijt ik mezelf- heb ik veel bekijk. Toch zoeken mijn ogen direct naar het meisje dat ik daarnet op de foto had gezien. En ik moet bekennen dat ze in het echt NOG mooier is dan op foto... Ik knipoog verleidelijk naar haar, en gooi dan ook een andere vrouw een luchtkusje toe, zodat mijn favoriet niet meteen zou opvallen. Ik weet hoe arrogant dit overkomt, maar dat zijn nu eenmaal de kleine flirterige dingen die vrouwen kunnen appreciëren. En hun partners voor dood haten...
N_6.jpg
tumblr_l2miq4uzL91qbj857o1_500.jpg 

Chrisje.jpg

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: Temptation Island

from Skullet on 07/14/2016 11:28 AM

Clare:
Het terrasje kwam tevoorschijn terwijl de pesentatrice alles begon uit te leggen van het programma waarop ik kort even fronsde. Mijn hoofd had ik rustend tegen Jake zijn schouder aan gelegd. De zon scheen volop tegen onze ruggen aan en de hitte nam al snel mijn lichaam over terwijl ik kort naar duidelijk de andere stellen keek. Ik werd wat uit mijn gedachtes getrokken door de stem van de presentatrice waarop ik kort opkeek naar de plek waar gewezen werd. Een korte wenkbrauw had ik omhoog gehaald uit verbazing en voelde het lichaam van Jake naast die van mij wat samenspannen waarop ik hem kort even aan had gekeken. Toch wend ik mijn blik af om naar de groep jongens te kijken. Of hoe de presentatrice ze noemde: de mannelijke verleiders. Ik moest dan wel toegeven dat ze aardig verleidelijk over waren gekomen. Een knipoog voelde ik mijn kant omkomen waarop ik kort de jongen aankeek en mijn wenkbrauw kort ophaalde maar een glimlach niet kan onderdrukken.

Jake:
Mijn meeste andacht stond gericht op Clare. Het was duidelijk dat ze de mannen aan het bekijken was en met dat voelde ik ook kort de spieren in mijn kaaklijn verzetten. Iets dat altijd gebeurde als er iets was dat ik helemaal niet leuk vond. De jongeman die ik zag knipogen deed me al half opstaan maar de hand van Clare had me terug gedrukt in mijn positie waarop ik haar kort aankeek en mijn wenkbrauw op had gehaald. ''Clare..'' mompelde ik en keek haar waarschuwend aan maar dat deed er natuurlijk bij haar toe. ''Niet over beginnen.'' hoorde ik haar zeggen waarop ik zuchtend wegkeek en mijnarm weg had getrokken.

itcitx.jpgtumblr_mvwfvnerkF1sxopjpo1_500.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Beertje7

26, female

  Level 14

Posts: 2837

Re: Temptation Island

from Beertje7 on 07/14/2016 12:33 PM

Michaël:
Stiekem voelde ik me een beetje voldaan. Het meisje had teruggekeken, zelfs geglimlacht, en dat had me dit triomfelijke gevoel bezorgd. Maar het was voornamelijk de jaloezie van haar lief die me liet grijnzen... En straks zal hij de eerste zijn die door de mand valt en zijn lief bedriegt. Iets wat deze knappe, spontane meid niet verdient.
"Ziezo, dat waren de mannelijke verleiders. Jullie eerste reacties?"
Eén voor één overloopt de precentatrice de meningen van de koppels. De meisjes reageren vrij enthousiast, de jongens reageren telkens met: 'ze zijn geen bedreiging voor me'. Dat zeggen ze nu nog...
Stiekem ben ik het meest beniewd naar de reactie van Clare -en haar vriend. Ik ga wat dichter tegen het raam staan en luister naar hen. Mijn hart smelt zowat bij het horen van haar zachte stem. Zo zoet als honing, zo zacht als zijde en zo mooi als een bloem in mei.

Nora:
Als de mannelijke verleiders zijn gepasseerd, is het onze beurt. Ik strijk voor de laatste keer met mijn hand over mijn buik en wenste dat ik iéts magerder was, zoals de andere meisjes hier. Hetzelfde liedje als daarnet klinkt opnieuw, en het eerste meisje loopt het huis uit. En ze werpt zich meteen in de strijd: zelfs vanop afstand begint ze de vier jongens al te verleiden. God, dit zou nog moeilijker worden dan ik gedacht had... Mijn onzekerheid en faalangst doet daar dan ook niet beter aan.
Ik ben als derde. Met een bonzend hart in mijn borstkas en mijn longen die alle lucht vasthouden loop ik achter de twee andere meisjes aan. Ik dwing mezelf om mijn blik op de jongens te gooien, en zwaai mijn bruine lokken achter mijn schouder. Ik zwaai verleidelijk naar hen en wenste dat ik al aan de overkant stond. Ik haat het om bekeurt te worden, een gevoel waar ik jammer genoeg heel vaak mee geconfronteerd wordt door mijn werk.
"Reacties? Mogelijke verleidingen voor jullie mannen, dames?" vraagt de precentatrice opnieuw als we terug in het huis zijn. Ik haal opgelucht adem: het ergste was voorbij!
tumblr_l2miq4uzL91qbj857o1_500.jpg
N_7.jpg 

Chrisje.jpg

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: Temptation Island

from Skullet on 07/14/2016 03:02 PM

Clare:
De mannelijke verleiders waren vertrokken naar waar ze oorspronkelijk vandaan waren gekomen. De precentatrice begon onze meningen te vragen waarop ik kort zuchtte en na begon te denken over wat ik in godsnaam zou moeten bedenken of zou moeten zeggen. Ze zou namelijk elk van ons bijlangs gaan waarop er een zucht over mijn lippen heen golfde. Toch wanneer ik aan de beurt was gekomen keek ik de vrouw aan waarop ik kort mijn schouders ophaalde. ''Iets dat totaal als iets onverwachts op me af was gekomen.'' Dat waren de woorden die ik had gesproken en met dat hield de vrouw ook al op. Meer dingen om te zeggen had ik namelijk niet en had ik dan ook niet gedaan. De vrouw begon nu over op de vrouwelijke verleidsters en meteen voelde ik hoe Jake omhoog was gekomen.

Jake:
Mijn lichaam veerde automatisch omhoog bij het horen dat er niet alleen mannelijke waren maar ook gewoon vrouwlijke. Iets dat er meteen meer fun bij het spel bracht. Mijn ogen bleven hangen op de deuren waar één voor één de vrouwen uit kwamen gelopen. Mijn arm bevond zich dan ook niet meer in een nette positie over Clare's armen maar hadden zich een weg gevonden op de bank. Een korte fluit ging automatisch over mijn lippen heen en ik voelde een harde klap tegen mijn arm aan. Wanneer ik op keek naar Clare zag ik de woedende blik in haar ogen. Voordat ze iets had kunnen zeggen begon de precentatrice weer te spreken waarop ze als volgend iedereen weer bijlangs ging. Het duurde even maar toch kwam ik wel in aan de beurt. ''Ik denk dat ik er niet zoveel over zou moeten zeggen.'' mompelde ik simpel.

itcitx.jpgtumblr_mvwfvnerkF1sxopjpo1_500.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Beertje7

26, female

  Level 14

Posts: 2837

Re: Temptation Island

from Beertje7 on 07/14/2016 10:54 PM

Nora:
"Hebben jullie die éne jongen horen fluiten?!"
"God, wat was hij cute!"
"Ik val meer op de molligere man met de vele tattoo's."
Ik werd zowaar gek van het geroddel onder de vrouwelijke verleiders. Onbewust stap ik dan ook terug naar het grote raam toe, schuif de flinterdunne gordijntjes wat meer opzij en kijk toe hoe de precentatrice hun antwoorden overloopt. Ik had zolang uitgekeken naar dit moment: de jongens ontmoeten. Mij sexy en verleidelijk voelen. Maar nu ik hier ben, slaat de twijfel wel toe. Ik ben niet zo mooi als hen. Het enige wat ik méér dan hen heb, is mijn sociale karakter. En ik ken de trucs. I know what boys like...
Een kleine grijns ontstaat op mijn gezicht en plots realiseer ik dat ik er eigenlijk nog steeds evenveel zin in heb. Ik had al zolang geen relatie meer gehad, dat ik nu van elke seconde zou genieten. Elke seconde dat ze me aandacht zullen gunnen, me zullen aanraken en ik hen verleiden zal.
Ja, ik heb er nog steeds zin in.
Plots worden we door een meisje -die achter de schermen werkt- geroepen om terug te keren naar de villa. Want de koppels zullen binnen enkele seconden gesplitst worden: de mannelijke partners zullen naar de vrouwelijke verleiders gaan, en omgekeerd. Vanaf dan begint het échte spel. En het genieten. Alle dagen feest, zwemmen, opdrachten voltooien, op date gaan -hopelijk- en ga zo maar verder.
Ja, ik heb er nog steeds zin in.

Michaël:
Op een draafje lopen we richting onze villa. We willen namelijk genoeg tijd hebben om nog enkele dingen te fatsoeneren: we verwijderen de fotokaders van de vier vrouwen -die daarnet 'ter kennismaking' op het tafeltje hadden gestaan-, kloppen de kussens op en beginnen de eerste coctails te shaken. Tim zorgt voor een exotisch sfeertje door gepaste muziek op een display te leggen. Als ziet er fantastisch, exotisch en genietvol uit. Laat die mooie Clare -dat was toch haar naam, voor zover ik de precentatrice goed gehoord had- maar komen!
N_8.jpg
tumblr_l2miq4uzL91qbj857o1_500.jpg 

Chrisje.jpg

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: Temptation Island

from Skullet on 07/15/2016 10:44 AM

Clare:
De vrouw was iedereen bij langs geweest en op dit moment was de relatie tussen mij en Jake al minder geworden. Maar voornamelijk door de afstandelijke en het meest domme ding dat hij had kunnen doen: fluiten. Al vlug was ik dan ook overeind gekomen van het bankje waar we op waren gaan zitten en lieten ze ons splitsen. Iedereen bleef zowat staan maar de deelnemers die toch begonnen te bewegen naar de plek toe waren de mannen en niet echt ter mijn verbazing was Jake de eerste die dat deed. Met dat liep ik ook maar meteen naar de andere 3 meiden toe waaraan ik me kort even voorstelde en hun het simpelweg even vlug terug hadden gedaan. Als dat gebeurd was werden we door één van de mensen die er bij stonden geleid naar onze verblijfplek dat je op een afstandje wel had kunnen zien, al wel je toch even moest zoeken.

Jake
De meiden waren al vertrokken, en denkend aan Clare daar en tegen deed het me vrij weinig. Dit had ik een stuk minder leuk verwacht. Mijn ogen glinsteren in het zonlicht dat op ons neerscheen en het kletsende water golfde over de strandden heen. Nooit wou ik naar deze plek toe en dan toch wanneer ik er was vond ik het hier echt fantastisch.
De precentatrice had besloten om ons naar ons verblijf te brengen en ondertussen stonden de jongens en ik al meteen te praten over de vrouwelijke verleidsters. Wel merkte ik dat er eentje een beetje afwezig hield van dat gesprek. Brave jongen met zijn relatie. Dat deed me dan toch wel een klein beetje grinniken.

itcitx.jpgtumblr_mvwfvnerkF1sxopjpo1_500.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Beertje7

26, female

  Level 14

Posts: 2837

Re: Temptation Island

from Beertje7 on 07/15/2016 01:26 PM

Nora:
Weldra zullen de jongens arriveren. Weldra begint het spel, en ik heb er weer alle vertrouwen in.
Ik ren nog snel naar mijn kamer, waar ik een los, sexy T-shirtje aantrek bovenop mijn roze bikini. Ik besprenkel mezelf nog snel met wat verleidelijke parfum en perfectioneer mijn make-up tot in de puntjes. Daarnet had ik het snel moeten doen, nu heb ik wel even tijd. Tot ik de meisjes hoor juichen, fluiten en tieren.
"Shit", mompel ik binnenmonds en stop mijn lipgloss snel in mijn tasje. Ik leg mijn haar nog snel goed en storm de trap naar beneden af. Natuurlijk was ik de laatste -en net iets té laat-, waardoor de 9 andere hongerige wolvinnen zich al op de mannen gestort hadden. Ze staan met hen te praten, stellen zichzelf voor en halen hun meest verleidelijke blikken uit de kast.
Ik ga op mijn tenen staan en kijk naar de vier jongens. De ietswat molligere met de tattoo's spreekt me alles behalve aan, de drie anderen vallen best wel mee. Maar toch blijft mijn blik steken op de jongen van daarnet: de jongen die gefloten had.
"Excuseer", zeg ik luid en friemel me tussen twee verleidster door, tot ik voor de jongeman kom te staan.
"Hallo", zeg ik spontaan en druk een kus op zijn huid: half op zijn mond, half op zijn wang. "Ik ben Nora. Maar daar ontdek je vast en zeker allés wel over", fluister ik dicht bij zijn oor.

Michaël:
Ik sta net de laatste coctail te shaken als de 4 dames arriveren. De meeste jongens zitten al in het zwembad, maar begroeten hun toch vriendelijk. Ze komen uit het water en stellen zichzelf voor, maar zijn minder vijandelijk dan de vrouwelijke verleidsters. Ze vragen of de dames een drankje willen: een drankje door mij gemixt. De negen mannelijke verleiders en de vier vrouwen komen naar de bar toegestapt, waarachter ik sta.
"Dag dames", zeg ik een tikkeltje flirterig en zoek spontaan naar Clare. "Kan ik jullie een all-you-need-is-Michaël-drankje aanbieden?" plaag ik hen.

N_10.jpg
tumblr_l2miq4uzL91qbj857o1_500.jpg

Chrisje.jpg

Reply Edited on 07/15/2016 01:27 PM.

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: Temptation Island

from Skullet on 07/16/2016 12:25 PM

Clare
Mijn ogen begonnen meteen te glinsteren bij het zien van het enorme huis en met dat kwam er ook automatish een glimlach op mijn gezicht terecht. De man had de deur voor ons geopend en zo konden we ook naar binnen toe lopen. Mijn koffer had ik achter me heen geslepen naar binnen toe en met dat zag ik al snel hoe de jongens aankwamen om ons te begroepen. Waarschijnlijk waren ze al nat geworden van het zwembad dat je mooi kon zien doorheen de open ramen rondom het huis. Het antwoord op hun vraag was natuurlijk niet nee. Als je door zo'n ontvangst een drankje af zal slaan zit het niet het niet echt fantastisch binnen in je hoofd. We waren dan ook al redelijk vlot bij de bar waar de ene jongen stond die een knipoog naar mij had gegunt en een luchtkusje naar de meid Heleen die naast me stond op dit moment. Door zijn woorden moest ik toch een glimlachen en steun met mijn onderarmen op de bar terwijl ik naar mijn handen bleef kijken. ''Is dat nog een vraag om te stellen?'' glimlachde ik terwijl ik opkeek om hem aan te kijken.

Jake
Bij de aankomst van de enorme villa, het gigantische gebouw dat hier midden op een eiland stond, waren we al meteen begroet door de prachtige dames die ons een korte show hadden gegeven daarnet. Een glimlach ging rond mijn lippen bij het zien hoe de dames elke jonge hier begon te begroeten maar toch moest ik wel een beetje merken dat er een paar extra lang bleven staan.
Een stem kwam achter de vrouwellijke verleidsters vandaan waardoor ik eigenlijk meteen op keek om te zien wie het was. Het wat duidelijk te zien dat ze zich doorheen de andere meiden heen friemelde maar wanneer dat was gelukt was ze meteen naar mij toegestapt. Mijn wenkbrauw haalde ik even kort op bij het voelen van de kus. Wetend dat de daar express was gedrukt. ''Jake.'' had ik geglimlacht op de manier waarop ze zich voorstelde. ''En ik denk van wel.'' had ik ook nog terug gefluisterd.

itcitx.jpgtumblr_mvwfvnerkF1sxopjpo1_500.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Beertje7

26, female

  Level 14

Posts: 2837

Re: Temptation Island

from Beertje7 on 07/16/2016 12:57 PM

Michaël:
Ik voel dat de knappe brunette haar ogen naar mij opgeslagen heeft, waardoor ik hetzelfde doe. Ik staar lang in haar helderblauwe ogen en probeer iets meer over haar te weten te komen door haar ziel te lezen, maar ze is duidelijk een gesloten boek. Ze laat me niets lezen.
"Hoe heet je?" vraag ik terwijl ik het roze drankje aan de brunette aanbied. 
Ik geef de andere drie drankjes aan de drie andere vrouwen, en schenk -opnieuw- aan dezelfde dame als daarnet een knipoog. Dat lijkt haar wel te charmeren.
"Clare dus?" herhaal en richt me weer op de knappe brunette. "Je naam is minstens even mooi als jij."

Nora:
"En ik denk van wel."
Ik bijt genietend op mijn onderlip en leg mijn hand tegen zijn wang. 
"Wel wel", grijns ik. "Heeft knappe Jake grote plannen die hij graag met mij zou willen delen?"
tumblr_l2miq4uzL91qbj857o1_500.jpg
N_11.jpg

 

Chrisje.jpg

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: Temptation Island

from Skullet on 07/17/2016 08:39 AM

Clare:
Zijn ogen stonden gericht op mij, iets dat me toch wel een warm gevoel gaf van binnen maar zelf gaf ik er niets aan toe. De dames achter mij stonden ook al wat te praten met de andere jongens in het huis maar mijn aandacht stond op deze jongeman. Een glimlach krijg ik op mijn gezicht bij het zien hoe hij het drankje naar me toe houd waardoor ik hem even kort aankeek. Ook de andere dames had hij iets gegeven. ''Clare.'' mompelde ik uiteindelijk en legde het koude glas tegen mijn lippen aan terwijl ik een slok van het drinken neem. ''Dat moet dat niet heel mooi zijn.'' zei ik op zijn volgende woordenn terwijl ik op mijn elleboog steunde en hem kort even aankeek.

Jake
Met een glimlach op mijn gezicht had ik de meid aan gekeken. Mijn ogen bleven al kort op haar lippen hangen waarop ze kort op begon te bijten. mijn wenkbrauw had ik omhoog gehaald en grinnikte uiteindelijk. ''Ik heb geen flauw idee, you tell me.'' grijnsde ik en keek vervolgens even om me heen.

itcitx.jpgtumblr_mvwfvnerkF1sxopjpo1_500.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  »  |  Last

« Back to forum