Temptation Island

1  |  2  |  3  |  4  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Beertje7

26, female

  Level 14

Posts: 2837

Temptation Island

from Beertje7 on 07/11/2016 11:28 PM

ORPG met Skullet

Deze ORPG is aangeraden voor 18+ door mogelijke seksuele getinte scènes

Ik:
Nora Cornelis - 23 jaar - weet hoe ze jongens moet aanpakken - trouw - avontuurlijk - job: modellenwerk
Michaël De Schepper - 22 jaar - flirterig - doelgericht - sportief - job: sportleerkracht

Jij: jongen & meisje

N_1.jpg
tumblr_l2miq4uzL91qbj857o1_500.jpg

Chrisje.jpg

Reply Edited on 07/12/2016 05:32 PM.

Skullet

22, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: Temptation Island

from Skullet on 07/12/2016 12:26 PM

Ik:
Clare Wood - 22 - actief - afgezonderd - spraakzaam - job : gitarist in band
Jake Riley - 24 - fanatiek - kort lontje - job : beveiliger bij evenementen
Als jij trouwens zou willen beginnen :)

itcitx.jpg
tumblr_mvwfvnerkF1sxopjpo1_500.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Beertje7

26, female

  Level 14

Posts: 2837

Re: Temptation Island

from Beertje7 on 07/12/2016 05:42 PM

Nora:
Mijn haarborstel glijdt langzaam doorheen mijn gekrulde haren, terwijl ik mijn naakte lichaam bestudeer. Druppels glijden tussen de plooiingen van mijn lichaam door en laten me rillen. Nu ik mezelf zo kwetsbaar zie staan, weet ik niet waarom ik ooit 'ja' heb gezegd. Maar wat ik nog minder begrijp: waarom hebben de spelmakers van Temptation Island aan MIJ gevraagd of ik wou meedoen?! Ik mag dan wel model zijn: ik heb mezelf nooit als 'mooi' beschouwd. Laat staan dat ik ooit zal zeggen dat ik best wel gezien mag worden...
Ik trek mijn kleren weer aan en prop de haarborstel snel in mijn koffer. Over anderhalf uur werd ik op de luchthaven verwacht. Samen met alle andere verleiders, zowel mannelijke als vrouwelijke. De koppeltjes zullen pas vanavond vertrekken, zodat er nu nog geen énkel contact kan plaatsvinden tussen de verleiders en de koppels.

Michaël:
Het is druk op de luchthaven, wat me niets verbaasd: het is zomer, hoogseizoen en slecht weer in ons huidige landje. Mensen trekken dan graag weg naar de zon...
Eén voor één komen de verleiders aan. Ik maak al reeds kennis met mijn andere mannelijke verleiders en begin al te oefenen wat betreft het flirten bij de vrouwelijke verleiders. Tot de presentatrice naar ons toekomt en ons vriendelijk verzoekt te luisteren.
"Vandaag start jullie ultieme avontuur", deelt ze ons mee. "Maar het is misschien handig als jullie weten waar jullie heengaan."
"Een tropisch eiland mag ik hopen?" merk ik lachend op.
De presentatrice lacht naar me en knikt.
"Jazeker, Michaël. Jullie gaan namelijk naar... Aruba!"

N_2.jpg
tumblr_l2miq4uzL91qbj857o1_500.jpg 

Chrisje.jpg

Reply

Skullet

22, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: Temptation Island

from Skullet on 07/12/2016 10:37 PM

Clare
Uren gingen voorbij en eigenlijk duurde dit me allemaal gewoon te lang. Ik en Jake waren afgelopen maand gevraagd om deel te nemen aan een programma. Beiden hadden we er nog nooit iets van gehoord, maar dat kwam dan ook omdat we nooit echt televisie keken. We moesten alleen een certificaat in vullen over ons zelf en opsturen of we meededen of niet. We hadden beiden maar gewoon ja ingevuld want een avontuur voor ons beiden was iets waar we beide naar uitkeken. Maandenlang hadden we dan ook gewoon simpel op de bank gelegen en naar films gekeken op de laptop die op een tafeltje stond voor de bank. Als dat niet het geval was lagen we buiten in het zwembad hier vlakbij waar we zo binnen een minuut of 5 heen zouden kunnen lopen. Vandaag was een andere dag. We moesten onze koffers in pakken om naar het vliegveld te gaan. Het vliegtuig zou deze avond vertrekken, en optijd moesten we dus zeker zijn.

Jake
Clare was al dagen lang gestressd. Bang dat ze kledingstukken of weet ik veel wat zou vergeten. Ja, hier en daar ergerde ik me er natuurlijk wel aan maar daar en tegen was het ook wel weer te begrijpen. We zouden naar een plek toe gaan waarvan we niet eens weten wat het is. We hadden deelgenomen aan een programma terwijl we niet eens weten waar het in godsnaam over zou moeten gaan. ''Clare, als je nou eens rustig doet en checkt of je alles hebt komt alles gewoon goed.'' had ik zonet nog tegen haar gezegt en het had voor even geholpen totdat ik een korte zucht hoorde. ''En wat zou dat moeten betekenen?'' momelde ik en zag een glimlach verschijnen op haar gezicht. ''Ik ben klaar, ik heb mee wat ik nodig zou moeten hebben.'' zei ze tegen me waarop ik kort even glimlachde. ''Top, dan kunnen we dalijk al naar het vliegtuig gaan zodat we optijd zijn. De rit in de auto duurt dan ook wel een poosje.'' zei ik en liet me in een stoel zakken in het huis dat we samen hier hadden gekocht.

itcitx.jpgtumblr_mvwfvnerkF1sxopjpo1_500.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Beertje7

26, female

  Level 14

Posts: 2837

Re: Temptation Island

from Beertje7 on 07/12/2016 11:09 PM

Nora:
"Zo, Aruba dus..." ik kijk de jongen naast me verleidelijk aan. "Ben je er al ooit geweest?"
"Ho ja, al heel vaak", zegt hij lachend. Ik kan er zelfs ironie in spotten. "Het is mijn jaarslijks reisje."
"Niet dus", lach ik en haal een hand doorheen mijn bruine haren. "Hoe heet je?"
De jongen kijkt ook mij nu recht in mijn ogen aan. "Michaël", spreekt hij op sensuele toon uit.
Mijn adem stokt in mijn keel en mijn hart slaat een paar tellen over. Was het niet de bedoeling dat ik binnenkort iemand zal verleiden -en zijn relatie op de klippen zal proberen laten lopen-, in plaats van zelf verleid te worden?! Maar ik moet toegeven dat het me wel bevalt. Eveneens als mijn zicht.
"Mooie naam. Ik ben Nora", ik steek mijn hand naar hem uit, die hij gretig in de zijne drukt.
"Is het niet de bedoeling dat we straks een relatie proberen te verwoesten? Je zou je beter focussen op die meisjes in plaats van op mij."
"Ik speel graag op meerdere paarden", hij trekt zijn wenkbrauwen speels op en klikt zijn gordel vast. De motoren van het vliegtuig beginnen te draaien en de kapitein begint te spreken.
"Daar gaan we dan", zucht ik nerveus.
N_3.jpg
tumblr_l2miq4uzL91qbj857o1_500.jpg 

Chrisje.jpg

Reply

Skullet

22, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: Temptation Island

from Skullet on 07/13/2016 11:24 AM

Clare
De opluchting was af te lezen in Jake zijn ogen. Iets dat me dan wel aan het lachen bracht en ik kort naar hem toe was gestapt op een korte kus op zijn lippen te drukken. ''Het komt wel goed, het word hartstikke gezellig.'' had ik opgewekt tegen heb gezegt maar ik zag de twijfel toch wel in zijn ogen. Begrijpelijk als je niet zou weten waar het programma nou precies over zou gaan. ''Heey Jake, het word hartstikke gezellig oke?'' knikte ik naar hem waarop ik de korte geïrriteerde blik in zijn ogen kon aflezen. Niks zei hij. Geen woord kwam er uit zijn mond waarop ik zelf toch even zuchtte. ''Come one, zeg iets.'' zuchtte ik nu ook terwijl ik de irritatie op voelde komen in mijn eigen lichaam. ''Het is niks Clare, laat het gaan.'' hoorde ik hem zeggen waarop ik zelf kort even zuchtte. Zijn hand voelde ik langs mijn wang gaan langzaam afdalend naar mijn nek en vervolgens langs mijn schouder bot. ''Nou laten we maar gaan dan.'' zei hij terwijl hij de woede in zijn stem tegen probeerde te gaan. Het was iets dat hij altijd had wanneer hij er in één keer geen zin meer in had. Dat zou natuurlijk wel weer veranderen als we er echt heen zouden gaan.

itcitx.jpgtumblr_mvwfvnerkF1sxopjpo1_500.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Beertje7

26, female

  Level 14

Posts: 2837

Re: Temptation Island

from Beertje7 on 07/13/2016 06:53 PM

Nora:
Na een lange vlucht landen we dan toch eindelijk in Aruba. Mijn benen zijn stijf van het lange neerzitten en ik kreeg het steeds warmer. Maar buiten het vliegtuig is het niet veel beter: de zon schijnt hard op onze huiden en de warmte slaat zich als een warm deken om me heen. Maar het uitzicht is adembenemend mooi. We zijn op Aruba, een exotisch eiland waar wij, de verleiders, zullen proberen om vier relaties kapot te maken. Een sadistisch gedacht, weliswaar, maar dan hadden de koppels zich maar niet moeten inschrijven...
Ik neem mijn koffer van de lopende band en ga bij de andere verleidsters staan. We staan gezellig met elkaar te kletsen, als de presentatrice plots weer opduikt en ons meedeelt dat we naar onze villa's vervoerd kunnen worden. Daar mogen we ons even opfrissen en ons klaarmaken voor de eerste ontmoeting met de koppels. Nou ja, niet echt een ontmoeting, maar eerder eens voorbij de koppels passeren, schaars gekleed, en de vrouwelijke partners nu al laten huiveren. Huiveren van angst omdat ze zullen inzien voor welk vlees ze hun mannen zullen gooien. Ik ben niet de mooiste verleidster van de groep, dat kan ik nu met zekerheid vaststellen, maar ik ken de trucs. Ik ken de tactieken om een man te verleiden, en daar kan ik het verschil in maken. 
"Jullie kunnen vertrekken. Ik zie jullie dan straks bij jullie voorstelling", zegt de presentatrice en gebaart ons naar een busje. Een typisch busje van hier, dat bijna uit elkaar valt door de roest en de slijtage. Maar het ziet er nog wel gezellig uit.
N_4.jpg 

Chrisje.jpg

Reply

Skullet

22, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: Temptation Island

from Skullet on 07/13/2016 07:47 PM

Nora & Jake:
De koffer swaren ingeladen in de auto en alles wat we nodig zouden moeten hebben voor de rit hadden we dan ook in de auto geplaats. Het was een rit die 2 tot 3 uur zou duren. Dat zou dan ook liggen aan de fille's die zouden kunnen ontstaan. De uren zelf gingen wel vlug voorbij en het vliegveld kwam ook al sneller in zich en automatisch werden we geholpen door deze vrouw die met een paar andere stellen klaar stond voor de balie. Ik zelf had nog nooit gevlogen in een vliegtuig en had geen flauw idee wat ik zou moeten doen. Gelukkig hielp de vrouw ons daarbij en waren we al aardig snel onderweg naar de vliegbasis waar het vliegtuig zou horen te vertrekken. Veel onderweg hadden Jake en ik niet veel gepraat en hij was dan ook redelijk stil in alles. Alleen knikken deed hij maar normaal gesproken was hij gewoon heel spraakzaam.

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Beertje7

26, female

  Level 14

Posts: 2837

Re: Temptation Island

from Beertje7 on 07/13/2016 08:39 PM

Nora:
Ik plof mijn koffer op mijn uitgekozen bed en haal een hand doorheen mijn haar. Ondertussen bekijk ik mijn kamer. Ze is rijkelijk versierd met allerlei luxueuze kaarsjes, beeldjes, schilderijen, gordijnen en ga zo maar verder. Het ziet er werkelijk prachtig uit, en ook ergens een beetje romantisch. Ik laat vervolgens mijn hand over mijn bed glijden en bijt op mijn onderlip. Zo hard tot ik bloed proef. Het bed is zacht en veert een beetje mee. God mag weten welke avonturen ik in dit bed allemaal zal mogen beleven...

Ik open mijn koffer en laat mijn vingers over mijn kledij glijden. Door het uurverschil is het hier nog maar slechts middag, en dus snikheet. Ik besluit om mijn fluoroze bikini aan te trekken, die mooi staat bij mijn gebruinde huid, en een korte jeansshort. Dan trek ik met mijn make-up tasje richting de badkamer en begin me op te maken. Niet te veel, zodat het nog natuurlijk overkomt en het niet zo gaan uitlekken door mijn parelende zweet. Waarom hadden de makers dan ook voor zo'n snikheet eiland gekozen?

Maar de sfeer is op Aruba werkelijk... geweldig! Exotische muziek, een brandende zon, zwembaden, palmbomen, parelwitte stranden en een lichtblauwe zee. Onze villa staat op het strand én bezit een groot, rechthoekig zwembad met in het midden een eilandje met enkele verloren palmboompjes. De ideale omgeving om jongens te verleiden... En al zeker als er tien mooie, schaarsgekleedde vrouwen elke seconde van de dag voorbij hen passeren.
De mannen vallen dan ook veel vaker doorheen de mand dan vrouwen -het is te zeggen: in elk seizoen dat ik al gevolgd heb, was er telkens één jongen die zich kon bedwingen. Mannen zijn dan ook zo'n gemakkelijke, imponeerbare wezens. Wij vrouwen daarentegen kunnen trouw zijn en blijven. We hebben minder losbannige hormonen en kunnen deze beter beheersen. Al moet ik wel toegeven dat ook zij het misschien wel eens moeilijk kunnen krijgen, aangezien ik al eerder kennis met hen heb mogen maken en ik dus heb mogen zien welke verleiders er rondlopen in de mannelijke villa...

Michaël:
In de woonkamer staat een laag, houten tafeltje.
"Hé jongens! Kom eens zien", zegt Tim, een andere verleider.
We gaan in de zetel rond het tafeltje zitten en staren naar de vier fotokaders die op het tafeltje staan. In de kaders steken de vier foto's van de vrouwen die ten prooi worden gegooid.
Op het eerste zicht vind ik hen maar niks hebben, tot mijn blik over de foto glijd van een zekere Clare. God... Ze is werkelijk beeldschoon! Meteen voel ik meer dan alleen maar verlangen naar haar opkriebelen: ik noem het aantrekking. Clare is het soort meisje waar ik verliefd op zou kunnen worden. Althans: wat het uiterlijk betreft. Ze ziet er snoezig uit, maar toch ook sportief en grappig. Als ze werkelijk is zoals ik haar nu kan beschrijven, beloofd het nog een héle interessante expeditie te worden...

N_5.jpg
tumblr_l2miq4uzL91qbj857o1_500.jpg 

Chrisje.jpg

Reply

Skullet

22, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: Temptation Island

from Skullet on 07/13/2016 09:50 PM

Clare & Jake:
Natuurlijk was er ook een kennismaking met iedereen hier. Nadat de kennismaking met iedereen afgerond was konden we instappen in het vliegtuig. Het was er helemaal leeg en het vliegtuig was dan ook weer niet bepaald groot. Eén vrouw die ons ook had voorgesteld begon uit te leggen naar de plek waar we nou bepaald naar toe gingen. Maar de echte uitleg zouden we pas krijgen wanneer we op een eiland waren. Het eiland waar we heen zouden gaan was Aruba, god o god Aruba. Dat was eigenlijk al een plek waar ik altijd heen wou gaan. Jake daar en tegen had er nooit zin in of tijd voor vanwege het werk dat hij deed. Niet dat het iets speciaals was. Meest van de tijd had hij gewoon geen zin en wou hij dat niet toegeven. Typisch iets voor hem.

Het leek wel alsof de rit in het vliegtuig uren duurde, misschien was dat dan  ook zo want eigenlijk had ik zelf helemaal niet opgelet op de tijd en was ik maar wat in slaap gedut. Zoals gewoonlijk. Jake zat naast me met zijn voorhoofd tegen het raam aan maar was langzaam wakker aan het worden aangezien het vliegtuig begon neer te dalen.

Het was te merken dat er een groot tijdverschil was. In Aruba scheen de zon nog volop terwijl toen wij terug thuis weggingen het al avond was en langzaam donker aan het worden was. Het vliegtuig was gedaald en iedereen was al aan het uitstappen. Mijn koffer volgde en belandde dan  ook in het zand. Iedereen was uitgestapt in de verte zag ik een andere vrouw lopen onze kant op. Een frons ging over mijn gezicht heen terwijl ik naar Jake keek die zijn arm over mijn schouder had gelegd en me even kort aan keek.

itcitx.jpgtumblr_mvwfvnerkF1sxopjpo1_500.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply
1  |  2  |  3  |  4  |  »  |  Last

« Back to forum