Search for posts by AestheticRain

First Page  |  «  |  1  ...  8  |  9  |  10  |  11  |  12  ...  65  |  »  |  Last Search found 648 matches:

AestheticRain
Admin

-, female

Level 37

Admin

Re: Waarschuwingen en Time-Out's.

from AestheticRain on 06/03/2016 07:06 PM

06/03/2016 05:44 PM 
Anelore33 Owhh, eerlijk... Ik had het niet door dat er een Time-out was gegeven. Hoe kan je een time out krijgen dan?

Dat staat hier uitgelegd, helemaal onderaan de pagina staan wat regeltjes en als je die dus vaker overtreed (drie keer, tenzij het echt te ver gaat na de eerde/tweede keer) kun je een time-out oplopen. 

''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply Edited on 06/03/2016 07:08 PM.

AestheticRain
Admin

-, female

Level 37

Admin

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/03/2016 05:22 PM

Myrall.
Ik hoor Sam's mobiel afgaan. Ik neem niet op, heb geen zin  om te praten. Ik kijk op als ik zachte voetstapjes hoor die van de trap afkomen. 'Oh hey Jake, ben je weer wakker?' Hij loopt naar de telefoon toe en neemt op. 'Nee, nee, nee, Jake.' Fluister ik zachtjes. 'Maar iemand belt.' Ik druk af. 'Ja, die hebben vast verkeerd gebeld.' 'Ooh, dat is wel heel dom van die mensen.' Zegt hij lachend. 'Wil je iets eten?' Hij knikt en loop naar het aanrecht. Hij kan er alleen niet bij.

Calum.
Er word na een tijdje opgenemen. Ik hoor Jake praten. Heeft hij nou opgenomen of wat..? Er word al snel weer afgedrukt. 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

Level 37

Admin

from AestheticRain on 06/03/2016 12:57 PM

Myrall.
Ze bellen toch niet meer, daar ben ik niet bang voor. Ik heb echt erge honger... Sam zal het vast niet erg vinden als ik iets te eten pak.

Calum.
'Nou, misschien zijn ze wel ergens waar we ze niet verwachten of zo...' zeg ik. 'Maar ja, we bellen ze morgen. Dat lijkt me wel beter. Ze zijn nu misschien gewoon even heel boos of zo...' 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

Level 37

Admin

from AestheticRain on 06/03/2016 12:25 PM

Myrall.
Ik knik en blijf even naar de telefoon van Sam kijken. Ze heeft het zojuist echt beindigd. Ik snap wel dat ze haar telefoon even niet wil hebben. Ik leg mijn hoofd even op de tafel en zucht dan. 

Calum. 
'Damnit.' schreeuw ik uit. 'Ja, dat mag ik hopen.' Ik kan niet zonder Sam, ik begrijp dat ik misschien iets te ver ben gegaan. 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

Level 37

Admin

from AestheticRain on 06/03/2016 10:57 AM

Myrall.
Ik ga langs Sam zitten en luister naar de telefoon. Ze hebben best veel voor ons gedaan. Ik kijk even naar mijn polsen en slik. Als ik Michael misschien nooit had ontmoet had ik er misschien niet aan begonnen. Ik trek ze weer terug en zucht zachtjes. Sam maakt het echt uit met Calum.

Calum.
'Sam, nee... alsjeblieft niet.'zeg ik nog steeds ongelovig. 'Waar zijn jullie? Alsjeblieft Sam, zeg het.' 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

Level 37

Admin

from AestheticRain on 06/03/2016 08:49 AM

Myrall.
Ik slik even als ze zegt dat hij ''zijn dick maar in een ander gaatje moet steken.'' Ik weet het niet zeker, maar volgens mij heeft ze het zojuist uitgemaakt met Calum. 'Sam...' fluister ik zachtjes. 'Wat doe je nou?'

Calum.
Ik luister naar haar woorden. Ik kijk even naar Michael. 'Sam, dit zei je zojuist niet echt toch?' vraag ik wat ongelovig. 'Dat kun je niet maken...' 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

Level 37

Admin

from AestheticRain on 06/03/2016 12:23 AM

Myrall.
Ik zucht als ze zegt dat Calum belt. Altijd nog beter dan Michael.

Calum
Mijn ogen worden groot als ze opneemt. 'Sam, gaat alles goed? Waar ben je?' Vraag ik. 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

Level 37

Admin

from AestheticRain on 06/03/2016 12:17 AM

Myrall.
Ik heb even geslapen, maar een halfuurtje of zo. Het was een lange rit, Sam heeft gelukkig wel even pauze genomen onderweg. 'Ik zie wel, kan ik eerst even bij jou blijven?' Niemand is daar momenteel. Haar moeder heeft even vakantie en haar vader... die is er ook niet meer.

Calum.
'Ik weet het Michael.' Ik pak mijn mobiel en zoek het nummer van Sam. Ik druk op bellen, hopend dat ze opneemt... 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

Level 37

Admin

from AestheticRain on 06/03/2016 12:05 AM

Myrall.
Ik luister naar Sam. Ik heb wel medeleiden met haar... Gelukkig is Michael niet zo opdringerig daarover. Hij doet het alleen als ik echt wil, wat een keer was. Niet dat ik het vervolgens goed af kon... 'Vast niet precies hetzelfde...'

Calum.
Ik haal mijn schouders op en zicht. Ze moet ook begrijpen dat een week veel voor me is. Ik loop achter hem aan naar beneden. 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

Level 37

Admin

from AestheticRain on 06/02/2016 11:55 PM

Myrall.
Ik knik en zucht vervolgens. Ik laat me even zakken en leg mijn armen over mijn buik heen. 'En wat was er met jou en Calum?'

Calum.
'Ja, nou ik ben gewoon gewend om het vaker te doen dan jij het doet, dus 1 week is lang.' 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  8  |  9  |  10  |  11  |  12  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page