Search for posts by Writer4ever
First Page | « | 1 ... 8 | 9 | 10 | 11 | 12 ... 25 | » | Last
Search found 248 matches:
Re: ORPG// Writer4ever
from Writer4ever on 06/09/2017 09:49 PMXander
Ik lach memt wat ze net zegt en kijk even denkend. "Het gaat wel," zeg ik overdreven en doe alsof ik toch nog een beetje pijn heb, ookal voel ik er eigenlijk niets van. Het duurt nog even voordat ik eindelijk aan de beurt ben. Als de kassierster mijn spullen begint te scannen begin ik alvast naar mijn bankkaart te zoeken. Ik betaal snel omdat ik naar huis wil, bedank haar, wens haar nog een fijne avond en wandel de winkel uit met mijn spullen in mijn handen. Onhandig open ik de auto via de sleutel en drop alles op de achterbank. Ik laat me op de stoel achter het stuur vallen en haal een hand door mijn haren heen. Ik besluit om eerst naar huis te rijden en dan als ik daar geparkeerd ben wat uit te leggen tegen de vlog. Dus dat doe ik ook. Als ik klaar ben met wat te lullen stap ik uit en sukkel om alles naar binnen te krijgen.
from Writer4ever on 06/08/2017 09:39 PMXander
Ik ben nog wat aan het rondsnuffelen in de winkel om misschien nog wat lekkers om te snoepen te vinden. Ik heb alles gewoon in mijn handen aangezien ik niet veel moet hebben en ik een winkelkarretje zo stom vind. Die wieltjes doen altijd zo moeilijk en rijden een andere richting uit dan dat jij wil gaan. Het bewijs van de stomheid van die karretjes krijg ik als ik zo goed als omver wordt gereden door eentje. Ik kijk een beetje geïrriteerd om en zie een meisje staan. Als ze duidelijk geschrokken is en haar verontschuldigt mompel ik iets van een "Geen probleem". Het duurt even voordat ik door had dat ze zonet nog wat aan me vroeg. "Ja hoor, deze gang uit en dan het tweede gangpad links", zeg ik en glimlach klein naar haar. Ik heb al geen zin meer in een kleine snack en loop dus door naar de kassa toe. Een zucht rolt over mijn lippen heen als ik zie dat er een lange rij staat. Ik kijk op mijn horloge. Natuurlijk, 5 uur, het uur waarop zo wat iedereen naar de winkel komt. Dit had ik wel wat beter kunnen inschatten en iets later komen. Als ik al zo wat 10 minuten sta aan te schuiven zie ik het meisje van daarnet terug in een andere rij. Ze staat op gelijke hoogte als mij. Hoe doet ze dat? Ze is toch later komen aanschuiven. Tja, ik zal wel weer slecht hebben ingeschat welke rij het snelst gaat. "Gevonden?" vraag ik als onze blikken elkaar kruisen.
Re: O || In love with a stranger
from Writer4ever on 06/08/2017 09:30 PMJack
Als ik mijn kamer gevonden heb ga ik meteen aan de slag om al mijn kleren uit te pakken en in de kasten te hangen. Ik wil zo weinig mogelijk tijd hieraan verspillen, zodat ik snel naar haar zwembad kan. Ik neem snel een foto in de spiegel die ik later misschien op instagram kan zetten. Maar ik heb beslist dat ik niet aan social media ga doen de hele tijd dat ik op Ibiza ben. Ik kies een zwembroek uit en trek er een tanktop op aan. Ik werp nog een blik in de spiegel en leg mijn haren nog even goed. Ik neem zonnecrème, mijn mobiel en oortjes mee in een tas en ga naar het zwembad toe. Gelukkig is het rond de middag en gaan er veel mensen wat eten waardoor er stoeltjes zijn vrijgekomen. Ik kies er eentje niet tussen te veel volk staat. Het zwembad ziet er zo verleidelijk uit. Ik trek de tanktop alweer uit en beslis om mezelf maar snel even met zonnecrème in te smeren, niet dat ik snel last heb van verbranden. Ik ben zo een gelukzak wiens huid redelijk snel bruin wordt en de stage van verbranden meestal overslaat. Aangezien de zonnebrand eerst wat in moet trekken voordat ik het zwembad in kan ga ik liggen en zet wat muziek op. Opnieuw kies ik voor hiphop muziek. Ik sluit mijn ogen en geniet van de zonnestralen op mijn lichaam en het geluid van water en spelende kinderen. Eindelijk ontspanning.
Als ik voel dat mijn huid niet meer plakt vind ik het wel tijd geworden om een duik te nemen. Ik sta op en loop korter naar de rand van het zwembad. Het valt me meteen op dat er redelijk wat volk inzit. Ik zet mijn zonnebril op aangezien de zon redelijk hard weerkaatst op het water. Plots loopt er iemand tegen me aan. Ik kijk om en hoor nog "I'm sorry." Ik heb niet echt een idee wie het was, niet dat het me echt uitmaakt. Dat krijg nou eenmaal als ze zoveel volk rondloopt. Ik voel voorzichtig met mijn voet aan het water. Gelukkig is het niet zo koud, een aangename temperatuur. Ik ga zitten en laat me geleidelijk aan in het water zakken. Dit doet verdomd goed. Al is het water toch wel net iets kouder als je er helemaal in zit. Ik leg mijn ellebogen op de rand en leun er een beetje op terwijl ik naar de andere mensen in het zwembad kijk die plezier aan het maken zijn. Ik zie vooral veel kindjes, zo schattig. En dan valt mijn oog op een meisje dat mijn haar broertjes aan het spelen is. Ze ziet er helemaal niet lelijk uit. Er verschijnt automatisch een kleine glimlach om mijn lippen maar ik dwing mezelf om verder rond te kijken. Ik ben hier namelijk niet om een vriendin te vinden. Nee, dat zou niet goed zijn voor mijn carrière een vriendin. Al denk ik daar anders over, als ik nu eenmaal verliefd wordt dan is dat maar zo.
from Writer4ever on 06/07/2017 10:11 PMXander James // 20
Ik druk op de uitknop van mijn camera. Een diepe zucht rolt over mijn lippen heen. Niet dat ik filmen niet leuk vindt, in tegendeel zelfs. Maar het is gewoon, het duurt zo lang. Want het blijft natuurlijk niet alleen bij filmen, je moet het ook nog editen en dat allemaal binnen de deadline, want je kan pas populair worden als je vaste uploaddagen hebt. Al heb ik dat populair worden nu niet meteen echt nodig. Ik haal een hand door mijn haren heen en neem de camera van het statief. Wat er ook nog bij komt is dat ik sinds kort ook een vlogchannel heb en dus is het niet gedaan met filmen, nee, ik neem mijn vlogcamera en druk op de aanknop. "Juist klaar met filmen. Wat wil zeggen dat ik nu naar de winkel moet om wat eten op te halen", zeg ik tegen de camera. Vele mensen vragen me nog vaak of ik het niet vreemd of gênant vind om zo gewoon tegen een camera te praten, maar als je al 4 jaar YouTube doet is het echt niet meer zo raar. Ik neem snel een jas van mijn rek en ga naar mijn auto toe. De camera zet ik op het dashboard en zet hem op timelaps modus. De winkel is niet zo heel ver, maar niet kort genoeg om met de fiets te doen. Ik woon namelijk op mezelf op een appartement ergens op het platteland. Ik zet de muziek lekker luid en zing mee. Als ik er ben en ook ben geparkeerd zet ik mijn auto uit, neem de camera en stop deze in mijn jaszak. Ik loop naar binnen toe. De winkel voelt vertrouwd, aangezien ik hier zo een drie keer per week kom, dus weet ik direct waar ik moet zijn voor pasta gerechten te vinden. In koken ben ik nooit goed geweest, af en toe probeer ik het maat meestal ga ik voor van die gerechten die vers gemaakt zijn in de winkel, dat is bijna hetzelfde, toch?
from Writer4ever on 06/07/2017 09:59 PMJack
Als we net op de grond staan komt Jerry naar me toe, een van de bodyguards. "Vermom je want er zijn veel toeristen op de luchthaven." Ik zucht en kijk hem verveeld aan. Ik haat het om me te moeten vermommen. Snel zet ik een zonnebril en een muts op. Omdat ik in eerste klas zit, als bijna een van enige, mag ik als eerste uitstappen. Ik snel naar binnen toe. Ik ben al lang blij dat ik zelf niet op die bagage moet staan wachten. Ik wordt naar een busje geleid en neem rustig plaats op de achterbank. Het is met geblindeerde ramen dus kan ik in alle rust mijn zonnebril weer afzetten. Ik had gelezen dat het hotel wel een eindje van de luchthaven was. Zo jammer, ik haat lang in de auto of op het vliegtuig zitten, ook al ben ik het wel al gewoon. Ik neem m'n mobiel uit mijn achterzak en ook mijn oortjes. Het wordt hiphop muziek. Ik sluit mijn ogen en leg mijn hoofd tegen de hoofdsteun.
"Jack, we are at the hotel" De stem van Jerry wekt me. Blijkbaar was ik in slaap gevallen. Er verschijnt automatisch een glimlach om mijn lippen. Ik heb hier zoveel zin in. Ik zet opnieuw mijn zonnebril op en trek mijn muts goed. Achter Bart en Jerry loop ik naar binnen toe. "I'll do the check-in" zeg ik en kijk hun serieus aan. Ik kan er niet tegen dat ze altijd alles voor me willen doen. Ik kan heus wel voor mezelf zorgen. Als we aan de balie arriveren zie ik dat er net een hele boel mensen aangekomen zijn. Ik schuif achteraan aan en wacht geduldig tot ik eindelijk aan de beurt ben. "Jack Hoover" zeg ik als ze naar mijn naam vragen. Ik zie hoe het meisje achter de balie me met grote ogen aankijkt maar haar toch in houdt. "Room 125" zegt ze en geeft nog een hele uitleg over animatie en alle andere dingen. Als ze klaar is neem ik mijn spullen en ga op zoek naar mijn kamer zonder te wachten op Bart en Jerry om zien waar zij verblijven.
from Writer4ever on 06/06/2017 08:42 PMJack Hoover // 19 // Zanger van 'Originals' // Bekendste van de groep // Rustig // Geduldig
http://www.ciaomodels.com/wp-content/uploads/2015/12/CiaoModels711.jpg
Jack
Ik ben blij als ik eindelijk toe ben aan mijn welverdiende vakantie. Het jammeren is dat er natuurlijk wel bodyguards mee moeten. Dat komt namelijk omdat ik de zanger van een badje ben, Orginials genaamd. Twee jaar geleden werd ik ontdekt door mijn covers op YouTube. De producer had ook enkele andere jongens ontdekt. Luke (drummer), George (gitarist) en Holden (ook zanger). Hij besloot om ons samen in een band te stoppen en eigenlijk hadden we meteen succes. Nu, anderhalf jaar na de eerste grote hit, zijn we nog steeds op ons toppunt. Dit is mijn vakantie voordat we op wereldtour vertrekken. En oh ja, we zijn Brits. De bodyguards gaan gelukkig wel oo een afstand mee, ze zitten wel in hetzelfde hotel maar laten me zoveel mogelijk met rust. Het vliegtuig is nu zo al een 2 uur in de lucht en ik vind het toch wel bijna tijd dat we gaan landen. Het is een vijfsterren hotel op Ibiza, die natuurlijk niet al te bekend is. Ik hoop zo dat er zo weinig mogelijk fans rondlopen. Ik heb echt wel even rust nodig.
Re: Please help
from Writer4ever on 06/05/2017 08:55 PM@denk niet dat ik dat kan haha, ben niet zo handig
Re: Please help
from Writer4ever on 06/04/2017 11:03 AM@Oh okee! Maar die van etsy kunnen jammer genoeg niet naar België verstuurd worden of de verzendingskosten zijn €50 of meer...
Please help
from Writer4ever on 06/02/2017 08:27 PMIk heb echt kei mooie schoenen gezien maar ik vind nergens waar je ze kan kopen. Dus weet iemand van jullie toevallig waar je old skool vans kan kopen waar geborduurde rozen opstaan?