Search for posts by Violet.

First Page  |  «  |  1  ...  9  |  10  |  11  |  12  |  13  ...  62  |  »  |  Last Search found 611 matches:


Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/03/2016 09:26 PM

Sam
''Nee, dat kan je niet.'' zeg ik een beetje bot. ''Sorry Michael, ze wilt het niet.'' zeg ik dan en kijk naar me broodje. Ik heb eigenlijk geen honger. ''Mag ik Calum?'' vraag ik uit eindelijk en sta op. Ik kijk naar Myrall als teken dat ik even naar boven ga en loop dan de trap op me kamer in.

Michael
Ik zucht als ze nee zegt, ik voel een naar iets in me buik en kijk naar Calum als Sam vraagt of ze hem mag spreken. Ik geef de telefoon aan Calum en loop de keuken in. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/03/2016 09:19 PM

Sam
''We zijn thuis, maak je aub niet zorgen. Met Myrall is ook alles goed.'' zeg ik uit eindelijk en ga aan tafel zitten met me broodje en glimlach naar Jake die tegenover me zit.

Michael
''Waar is Myrall? Mag ik d'r spreken?'' vraag ik daarna en kijk naar de telefoon die op luidspreker staat 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/03/2016 08:59 PM

Sam
''Hallo?'' zeg ik en knik als Myrall vraagt of ik een broodje wil. Ik wacht op antwoord..

Michael
''Sam? Met Michael'' zeg ik snel en kijk naar Calum. ''Sam wil je me vertellen wat er aan de hand is?'' vraag ik 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/03/2016 08:53 PM

Sam
Ik ga na een tijdje naar beneden en zie jake en Myrall al eten. ''hey'' zeg ik en pak me telefoon en zie dat ik gemiste oproepen heb. ''Jezus'' zeg ik en kijk naar de beller.. Calum. Ik zucht en wil me telefoon weer neerleggen maar word weer gebeld, door calum.. Ik besluit maar op te nemen.

Michael
''Oke, bel voor de laatste keer'' zeg ik na een paar keer bellen en blijf op de bank zitten. IK ben zo bang dat ze niet meer terug komen 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/03/2016 08:30 PM

Sam
Ik loop de logeer kamer in waar ik het bed opmaak voorals Myrall hier ook wilt blijven slapen. Ik maak ook me eige bed op in me kamer en kijk naar alle spulletjes die er nog in staan. Ik open me kast waar ik nog wat kleding in vind, gelukkig.

Michael
''Waarom heeft Jake opgehangen?'' vraag ik meteen en druk op nog een keer bellen. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/03/2016 04:49 PM

Sam
Ik probeer afleiding te zoeken en begin het huis schoon te maken.. Beter dan denken aan Calum. Ik kijk naar Jake die me aankijkt. ''Waarom ga je niet naar Myrall? Dan kunnen jullie samen wat eten.'' zeg ik. Als hij knik kijk ik hem na als hij wegloopt en ga weer veder met schoonmaken.

Michael
''Nee, ik denk dat ze thuis zijn. Dat weet ik zeker zelfs. Want ze hebben Jake ook bij hun en zn spulletjes zijn weg'' zeg ik. ''En nee, ik wil Myrall spreken.'' zeg ik en pak Calum's telefoon en bel Sam, hopend dat zij of Myrall opnemen. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

UITSLAG helloblog!

from Violet. on 06/03/2016 04:41 PM

Heey meiden! 

We hebben super leuke inzendingen gekregen voor de blog en we hebben met zn 4en een beslissing gemaakt!

GEFELICITEERD Jarissax!

Jij bent de vervanger van Dream. 

Wees niet getreurt als je niet hebt gewonnen, er komen meer competities in de toekomst.

Liefs,
Het Hello Model Team.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/03/2016 12:40 PM

Sam
Ik loop de slaapkamer in van Jake en leg z'n tas daar. Na een tijdje ga ik op het bed zitten en laat de tranen over m'n wangen stromen. Ik heb het zojuist echt uit gemaakt met Calum.. Maar het is zo beter denk ik.

Michael
Als Calum schreeuwt zucht ik. "Het komt goed, ze zijn waarschijnlijk gewoon naar huis gegaan. Ze hebben niks voor niks de auto mee. Als we ze morgen terug bellen vragen hoe het gaat kunnen we misschien naar ze toe komen met de trein" zeg ik.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/03/2016 12:21 PM

Sam
"Sorry cal" zeg ik en hang op. Ik heb er geen zin meer in, dit is al de 3de keer. "Als hij terug belt is het aan jouw of je opneemt. Ik ben boven met Jake" zeg ik.

Michael
Als Sam heeft opgehangen zucht ik. Dit gaat wel te ver. "Cal, ze komt wel weer terug. Geloof me" zeg ik

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/03/2016 10:52 AM

Sam
Ik kijk zenuwachtig naar myrall. "Uh jawel, dat kan ik wel maken" zeg ik en ga aan tafel zitten.


Michael
Ik kijk naar Calum die een beetje in paniek raakt. Damn, hopelijk doet myrall d'r niet na. "Vraag waar ze zijn" zeg ik

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  9  |  10  |  11  |  12  |  13  ...  62  |  »  |  Last

« Back to previous page