Search for posts by Violet.

1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  62  |  »  |  Last Search found 611 matches:


Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

leeft het nog hier

from Violet. on 04/11/2018 02:44 PM

hoi leeft het nog hier haha

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: haar permanent krullen

from Violet. on 08/01/2017 02:12 PM

Een vriendin van mij heeft her gehad en naar mijn mening waren het geen krullen maar meer golven door het haar heen. 
Het kan natuurlijk verschillen per haar en kapper mar ik vond het bij mn vriendin niet zo mooi en het was er zo weer uit.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Geslaagd?

from Violet. on 07/09/2017 04:42 PM

Thanks, hopelijk zijn jouw examens ook goed verlopen!

Jaaa!! heb me diploma binnen! 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Geslaagd

from Violet. on 06/19/2017 05:08 PM

Gefeliciteeeerd!

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Geslaagd?

from Violet. on 06/19/2017 05:06 PM

Hi meiden!

Ik hoop dat iedereen weet of ie is geslaagd of niet voor z'n eind examens.
Dus GEFELICITEERD! op naar een volgende stap in het leven en meer evaringen opbouwen!!

Stay in school, dont do drugs kids  


Liefs,

Het Hello Model team

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Ideetjes voor HM

from Violet. on 05/19/2017 11:14 PM

Ik denk dat het niet eens heel erg is als een model meerdere keren wordt gekozen als maandmodel. Zelfs als het meerdere maanden achter elkaar dezelfde is moet dit kunnen vind ik. Op deze manier kan je kiezen voor een model die ook echt het actiefst is en het echt verdient. Je hoeft dan niet een lijstje bij te houden. Hierdoor wordt de competitie onderling misschien ook groter, aangezien écht iedereen kans maakt (en het is ook wel vet als je een maandmodel verslaat die al meerdere keren gekozen is). Mijn tip qua maandmodel is dus gewoon: Kies het model wat echt maandmodel is. Probeer niet te veel na te denken over wie je al gehad hebt. Geef wel iedereen de kans, dan zie je vanzelf wel wie de kans pakt en wie niet.

Thanks voor de tip! nu je echt zo zegt kan het wel gewoon :)

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Maanmodel Mei!

from Violet. on 05/02/2017 09:15 PM

Congratz!

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Ideetjes voor HM

from Violet. on 05/02/2017 09:09 PM

Ik vind dat in eerste instantie het hele hellomodel team weer wat meer online mag komen. Het Pasen idee (wat je ziet op je homepage) vond ik echt een leuk idee, maar op de dag zelf gebeurd er dan helemaal niets? Ook het idee voor een maandmodel te kiezen, vond ik een erg leuk idee, maar daar merk ik ook niet veel meer van. De loterij is al eeuwen dood, maar dit zijn allemaal dingen waarvoor mensen met een functie kunnen zorgen. Jammer dat deze mensen juist afwezig blijven.

Maandmodel is mijn taak! En ik vind het ook kut dat het zo word verwatert, maar op een gegeven moment heb je iedereen wel gehad? Ik had geen idee hoe ik nog een model moest kiezen en wie er nog niet zijn geweest, u know? 

Loterij is van Isa, ik heb isa de afgelopen weken niet gesproken dus ik weet niet of ze nog wat doet aan de site?

En met pasen, wat zou er gebeuren? Ik weet daar niks van?

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: EXAMEN PERIODE!

from Violet. on 04/23/2017 11:02 PM

ik heb de afgelopen 2 weken al me zorg examens gehad en begin meteen na de mei vakantie met Nederlands examen!! 14 juni krijg ik mijn uitslag!!! 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

EXAMEN PERIODE!

from Violet. on 04/10/2017 01:22 PM

Giiiiirls die in hun examen jaar zitten en nu rond deze periode ook examens hebben;

Heel veel succes! Als je goed bent voorbereid en er goed voor staat kan het niet anders dat je slaagd!
Wij, het hello model team wensen jullie heel veel succes!

Liefs,

Het hello model team  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  62  |  »  |  Last

« Back to previous page