Search for posts by Justfororpgs.

First Page  |  «  |  1  ...  9  |  10  |  11  |  12  |  13  ...  84  |  »  |  Last Search found 839 matches:

Justfororpgs.

27, female

Level 15

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 10:48 AM

Fayena
Het enige wat ik hoor ik schoten km mij heen en probeer aan wat leuks te denken. ALS ik Jason voel bewegen open ik menigeen en zie dan iemand zo neervallen, “ nou sporten is ook niet nodig “ zeg ik meer tegen mezelf. Als ik Jason weer hoor schieten kijk ik om en zie iemand bloedend neervallen “ oh God “ mompel ik en sla m’n handen voor m’n mond en kijk geschrokken naar Jason “ are u ok? “ vraag ik zacht.

Reply

Justfororpgs.

27, female

Level 15

from Justfororpgs. on 01/04/2018 10:39 AM

Fayena
Ik schrik even van hoe hij praat, zo herkende ik hem niet eens, hij was altijd zo lief en nu in eens alsof er een schakelaar omdraait en geen emotie toont. Ik kijk om naar de deur als ik wat gestorm hoor en mijn ogen worden groot als er een groep binnen stormt en begint te schieten. Ik doe gelijk wat hij zegt en klamp me vast aan zijn vest “ be safe “‘ mompel ik zacht en sluit m’n ogen.

Reply

Justfororpgs.

27, female

Level 15

from Justfororpgs. on 01/04/2018 10:31 AM

Fayena
Ik trek m’n jas aan en kijk erachter me en zie Jason achter me aankomen. “ Maandag op school is Fayena der gewoon “ knik ik en druk een kus op z’n wang. Als ik de deur weer uit wil lopen zie ik dat Jason de deur weer dicht gooit en fuck roept, had hij nu toch wel zin. Voordat ik er overna kan denken “ Ashley “ zeg ik en kijk hem even verwarrend aan en ik loop terug de woonkamer in en ik kijk hoe Zack ook wordt uit een kamer wordt gesleept en wat er allemaal van te oas komt. Ik. Frons eventjes als ik de geweren zie “ heel leuk maar er zouden geen kinky dingen van te pas komen, duidelijk afgesproken “ zeg ik wat verward.

Reply

Justfororpgs.

27, female

Level 15

from Justfororpgs. on 01/04/2018 10:18 AM

Fayena
Ik kijk Jason even na en zet m’n glas op tafel. Een van de andere jongens komt eraan met geld dat ik aanpak, na tel en dan in m’n bh stopt. “ het is even anders gelopen maar ik denk niet dat dit een probleem is “ knik ik puur zakelijk en leg nog wat visite kaartjes op tafel neer en drink m’n glas leeg. Ik hoor een auto voor rijden en sta zelf ook op. “ Het was me een genoegen “ knik ik en zeg iedereen persoonlijk gedag met een kus op wang en raak iedereen express nog even aan.

Reply

Justfororpgs.

27, female

Level 15

from Justfororpgs. on 01/04/2018 10:06 AM

Fayena
Als Zack naar beneden loopt loop ik door naar de badkamer toe waar ik mezelf even opfris en alles goed bijwerk. Als ik naar beneden loop krijg ik een glas wijn waar ik absoluut geen nee tegen kan zeggen en neem plaats naast Jason en ga dicht bij hem zitten en streel even over zijn bovenbeen heen en neem een grote slok.

Reply

Justfororpgs.

27, female

Level 15

from Justfororpgs. on 01/04/2018 09:59 AM

Fayena
Ik laat m’n handen zakken als hij zegt dat hij het niet wilt en ik knik dan. “ Het is jou keuze “ knik ik en sta ook op en loop voor hem uit naar beneden toe terug de woonkamer in. Iedereen kijkt om “ Iemand die wel wilt, jullie hebben tenslotte betaald “ zeg ik en kijk even naar Zack en knik naar hem “ Volgens mij vind jij dit geen probleem “ glimlach ik breed en wenk naar hem en ik loop zelf terug naar boven waar ik rustig wacht oo het bed.

Reply

Justfororpgs.

27, female

Level 15

from Justfororpgs. on 01/04/2018 09:50 AM

Fayena
Ik kijk naar hem en als hij weer m’n naam zegt schud ik lachend m’n hoofd “ je haalt me wel door ellende “ knik ik “ het is gewoon Ashley voor jou “ glimlach ik naar hem en ik haal een hand door zijn bruine haren heen en laat m’n handen door glijden via z’n nek naar beneden toen ik stop als ik aan het begin ben van zijn blouse en de knopen. Ik maak de eerste twee los en kijk hem dan weer even grijnzend aan voor meer toestemming

Reply

Justfororpgs.

27, female

Level 15

from Justfororpgs. on 01/04/2018 09:40 AM

Fayena
Ik kijk hem even aan en moet zacht glimlachen “ verlegen he “ zeg ik en knik “ daar kunnen we wel wat mee “ zeg ik. Ik kijk de instructies van een jongen en kijk om naar Jason “ ik doe je geen pijn “ glimlach ik naar hem “ ik bijt ook niet, tenzij je dat wilt “ grijns ik eventjes en trek hem mee naar boven. In m’n hoofd tel ik de deuren aan de linker kant en open hem als we niks e goede zijn. Ik sluit de deur achter ons en neem Jason mee naar het bed en laat hem plaats nemen. Ik neem plaats op z’n schoot met aan beide kansen een been, neem z’n handen en laat die over mn lichaam glijden.

Reply

Justfororpgs.

27, female

Level 15

from Justfororpgs. on 01/04/2018 09:30 AM

Fayena
Ik neem plaats op z’n schoot en leg m’n armen om z’n nek heen en zijn handen oo m’n schoot. “ Ik wordt er voor betaald lieve Jason “ glimlach ik zacht. “ Als jij het niet doet neem ik iemand anders hier in de groep “ zeg ik zacht. Ik kijk even om me heen. “ dus wat wordt het? “ vraag ik aan hem “ Ga je me delen, hou je me voor jezelf of geef je me mee aan een ander “ vraag ik aan hem terwijl ik opsta en z’n hand pak.

Reply

Justfororpgs.

27, female

Level 15

from Justfororpgs. on 01/03/2018 09:51 PM

Fayena
Ik loop rustig mee de woonkamer in en als ik een bekende stem hoor kijk ik om en slik eventjes als ik zie dat het Jason is. Als hij m’n naam noemt schrik ik eventjes. “ Het is Ashley “ knik ik glimlachend naar hem en kijk de jongens aan en hun kijken naar Jason. “ Zo dus dit feestje is voor jou gehouden, heb jij even mazzel vandaag “ glimlach ik en zie in m’n ooghoeken ook Zack zitten, dit was niet de eerste keer dat ik dit meemaak. Ik leg z’n handen op m’n bovenbenen op de rand van m’n kousen en leun voorover naar hem toe “ je mag vanavond alles met me doen wat je wilt “ grijns ik naar hem.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  9  |  10  |  11  |  12  |  13  ...  84  |  »  |  Last

« Back to previous page