Search for posts by Leena6

First Page  |  «  |  1  ...  9  |  10  |  11  |  12  |  »  |  Last Search found 112 matches:


Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: O || Forbidden Love

from Leena6 on 04/04/2016 08:16 PM

Luke Adams // 22 // Leerkracht Engels // 

foto komt later ;)
-----------------------

Luke

Ik sta voor de spiegel en ga even met men hand door men haar. Mijn eerste dag als leerkracht . Ik had geluk gehad , want ik vond direct werk op een school dicht bij mij. Ik pak mijn rugzak. Vluchtig kijk ik in het rond . 'Sleutels..' mompel ik in mezelf. 'ah.' ik zie mijn sleutels op de kast en steek ze snel in mijn zak. Ik open de deur en laat hem met een klap achter me dichtvallen.
Ik kom niet veel later aan bij het kantoor van de directeur. Ik klop op de deur en wacht tot ik iets hoor om binnen te gaan. 'Binnen.' hoor ik een paar seconden later. Ik open de deur en loop naar binnen. 'Meneer Adams , welkom in onze school.' de directeur schudt me de hand en ik ga op de stoel voor zijn bureau zitten. Na nog een paar dingen te overlopen geeft hij me mijn rooster. 'De rest weet u al.' zegt hij uiteindelijk. 'Hier is de sleutel van u bakje in de leeraarskamer.' Hij overhandigd me een kleine sleutel en ik neem het dankbaar aan. 'Veel succes verder .' We staan recht , schudden elkaar nog eens de hand en dan vertrek ik uit het kantoor.

0e2ba1c0eb0db7001ca3836552b69935.jpg

Reply Edited on 04/05/2016 09:54 PM.

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: O// Met Leena6// Not every game is fun. (18+)

from Leena6 on 03/31/2016 05:08 PM

Dylan

'I don't think, Love .' grijns ik. 'i just do it.' Ik leun tegen de muur en kijk haar aan. Haar hoofd loopt rood aan van woede. 'zorg ervoor dat je geen tomaat wordt.' Ik hoor een deur open gaan en zie een persoon naar ons toe komen. 'stop met ruzie maken! kom allebei gewoon hier en eet.' ik rol met men ogen .  

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: O// Met Leena6// Not every game is fun.

from Leena6 on 03/30/2016 06:33 PM

Dylan

'Neen , maar ik ben vooral zeer geirriteerd '. Mompel ik. 'door een meisje met een te grote mond.' Ik loop verder. Ik wist wat ik als eerste zou doen in de ring ,haar tong eraf snijden. Man ze haalt soms het bloed onder men nagels vandaan.

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: O// Met Leena6// Not every game is fun.

from Leena6 on 03/29/2016 01:08 PM

Dean

'ik ben niet zon fan van treinen ,nooit geweest. ' mompel ik . 'dus sorry als ik niet rustig kan blijven zitten!' Ze werkte me altijd zo dik op men zenuwen. 'wel we zullen zien we het overleefd ,liefje.' Snauw ik terwijl ik mijn appel ,wat er nog van over bleef, in een vuilbak aan de andere kant van de wagon gooi en loop dan verder de trein in. Met een luide slag laat ik een deur achter me dichtvallen. Ik was niet altijd gemeen of zo slecht gezind ,mensen moesten me nu eenmaal gewoon met rust laten en zeker in een trein. 

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: O// Met Leena6// Not every game is fun.

from Leena6 on 03/28/2016 12:03 PM

Dylan

Ik werp even een blik op emma .'raar?' Vraag ik. 'is een appel eten raar?' Ik trek een van men wenkbrauwen op .ik had een hekel aan treinen , vraag me niet waarom maar ik haat het om opgesloten te zitten in een metalen ding die ik weet niet hoe snel per uur rijd en dat ik er tot hij zelf tot stilstand komt niet uit kan.

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: O// Met Leena6// Not every game is fun.

from Leena6 on 03/27/2016 09:53 PM

Dylan

Ik plof neer op een stoel tegenover emma en kijk snel om me heen. Zonder een woord sta ik weer recht en loop even rond grits een appel mee van een schaal op de eettafel en bijt erin.

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: O// Met Leena6// Not every game is fun.

from Leena6 on 03/27/2016 09:46 PM

Dylan

Ik loop de trainingszaaluit een ga naar de trein 

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: O// Met Leena6// Not every game is fun.

from Leena6 on 03/27/2016 09:12 PM

Dylan

Ik train nog verder en kijk af en toe naar een paar andere die misschien goeie tegenstanders worden , maar ik heb het gevoel dat het grootste deel van iedereen die hier traint amper een kans maakt .

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: O// Met Leena6// Not every game is fun.

from Leena6 on 03/27/2016 08:46 PM

Dylan
Ik trek de speer eruit en gooi nog een paar keer op hetzelfde doel , nog een kapot doel is nogal  irritant. Ik zet me na een tijdje langs de kant. De speerpunt was helemaal bot geworden. Ik pak een  mes  en begin te slijpen. De rest van de speren waren bezet ,dus kan ik niet anders

Reply Edited on 03/27/2016 08:52 PM.

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: O// Met Leena6// Not every game is fun.

from Leena6 on 03/27/2016 08:32 PM

Dylan Jackson ,17 , district 1

_____________

Dylan

In een vloeiende beweging werp ik een mes in een van de doelwitten. Het is de dag voor alles rond de spelen begint . Ik had me aangeboden ,maar dat hadden een hele boel andere ook gedaan. Er was een kleine kans dat ik zou mogen meedoen ,maar het zou een enorme eer zijn . Iedereen hier traint zogoed als heel zijn jeugd om mee te kunnen doen. Ik rrukmijn mes uit het doel en steek hem weg. 'dylan!' Roept iemand met een zwaardere stem. 'wat?' Vraag ik terwijl ik in een traag loopje richting de persoon die bij de stem hoorde loop. 'je doelen zijn opgesteld , je kan gaan trainen met je speer.' Mompelt de persoon. Het was mijn vader. Ik knik en neem mijn speer uit het rek. Ik draai er een paar keer mee en gooi hem met snelheid naar het doel. De speer doorboort hem helemaal. 'We hebben een nieuw doel nodig!' Roep ik. Ik hoor een korte grinnik van mijn vader. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  9  |  10  |  11  |  12  |  »  |  Last

« Back to previous page