Search for posts by Leena6

1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  12  |  »  |  Last Search found 112 matches:


Leena6

23, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 01/01/2018 10:05 PM

Ryder

Ik heb mijn buik rond gegeten en een zucht ontsnapt mijn lippen. Ik had nog nooit zo veel op gekregen als nu. Gelukkig loop ik door de gangen , nagenietend van het eten. Goed aan het opletten was ik niet , tot ik een bekende stem hoor. Iets te bekend naar mijn goesting. Wanneer ik de hoek omsla zie ik hoe Claire tegengehouden wordt door een onbekende. "Ryder." zegt ze , deels opgelucht. Ze kijkt de man aan die haar aan de arm vasthad. "Wat moet dit voorstellen?" vraag ik en ik kijk de man dreigend aan. "Rustig pup." gromt hij. "Woods hou je hier buiten." mompelt het mesije. "Laat haar los." zeg ik en blijf de man aankijken. En pas dan herken ik hem. "Wat doe je uberhoupt hier in het kasteel? Was de vorige poging hier een scene te schoppen niet genant genoeg?" Hij laat Claire los en komt dichter naar me toe. "Alleen omdat jij zo'n spelbreker moest zijn." Zegt hij. "Gouden tip , deze keer blijf je beter gewoon braaf langs de zijlijn." En hij is weg. Ik kijk de dienstmeid vragend aan. "Wat wou hij?" Ze schudt even haar hoofd. "Niets. En jij kan je er beter niet mee beomoeien. Dit is veel groter dan jou of jou pack. Dit gaat over zo veel meer dan jou hoofdje weet." Ze loopt langs me voorbij en ik draai me om. "Maar leg het dan uit." "Ryder. Laat het los, anders onderteken je nog eens je eigen dood." 

Reply

Leena6

23, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 12/17/2017 06:37 PM

Ryder

Gulzig eet ik de soep en het eten op. Ik had nog nooit zo veel gegeten in mijn jonge leven. Meetsal was ik altijd te laat en was er niet veel over. Ik vergat de tijd altijd tijdens het rijden. Maar nu dat ik een wachter was , was dat gelukkig niet het geval en at ik alles op. Een paar werknemers kijken me even verbaasd aan. "Honger?" vraagt eentje en ik knik als een blij kind die net een snoepje kreeg. Met een voldaan gevoel zet ik mijn kom weg en zucht. Ik kan hier zeker aan wennen.  

Reply

Leena6

23, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 12/16/2017 10:15 PM

Ryder

Ik bijt nog een stuk van de wortel en kijk haar grijnzend aan. "Er kunnen nooit genoeg wortelen inzitten." Mompel ik. "Je eten staar klaar." De zin die ik zo vaak mogelijk wou horen... eten, voor mij. Grijnzend kijk ik fay aan , knik en zeg dan heel snel :"dankje, honger, ik eten, bye" zo snel dat het bijna een woord klonk. Oke misschien was dit niet beleefd , maar ik verging van de honger. Ik glimlach nog snel en loop er dan vandoor, naar waar het personeel eet. Met de halve wortel in mijn hand loop ik achter de soepen aan en probeer zo snel mogelijk iets van eten te bemachtigen.

Reply

Leena6

23, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 12/13/2017 11:21 PM

Ryder

Ik zit op een stoel, me te vervelen terwijl het hoofd van de wachters alles uitlegt. "Dus," zeg ik uiteindelijk. "Als er niemand gewond raakt hebben we het goed gedaan." Hij kijkt me twijfelend aan maar knikt dan. "Oke , dus gewoon zorgen dat er niemand vermoord, aangevallen of wat dan ook wordt." Terug knikt hij.Nu alleen met een niet zo apprecierende blik. Hij kon het blijkbaar niet hebben als iemand zijn lange uitgebreide uitleg in een paar zinnen samenvatte. "Prima. Ik zal er zijn. Mogen wij ook mee eten?" vraag ik uiteindelijk. De blik van de hoofdwachter is bijna dodelijk. "Oke oke, begrepen sir." zeg ik en ik loop terug de gang op tot ik de keuken instrompel. Een geur van goed eten komt me tegemoed. "Het ruikt geweldig mevrouw." zeg ik zo beleefd mogelijk tegen de koningin. Ik grijns even als ik Fay zie en loop er subtiel heen. Ik neem een stuk van het dichtsbijzijnde voedsel. Het was een wortel. "Gezellig hier." mompel ik.

Reply

Leena6

23, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 12/13/2017 10:47 PM

Ryder

"Slim plan." zeg ik op het idee om wijn mee te nemen. Wanneer we de fles hebben lopen we terug naar boven. "Ryder? Fayena?" Degene die we eigenlijk niet wouden tegenkomen , de koning. "Majesteit." Ik kijk even naar Fay. "Ze kon de wijn niet vinden, dus ik ben gaan helpen met zoeken." Bedenkelijk kijkt hij me aan maar gelukkig knikt hij tenslotte. "Fayena, ik denk dat je je moeder maar eens moet gaan helpen. Ryder , ga over een halfuur maar naar de hoofdwacht. Die legt wel uit wat de belangrijke taken zijn." Hij loopt gelukkig door en wanneer hij uit het zicht is verdwenen. Ik kijk naar Fayena en haal opgelucht adem. "Hmm taken.. jeej. Beschermen van de spanjaard die jou bij me weg wil halen," zucht ik. "Zou het opvallen als hij perongeluk verwond raakte door een wild dier?" Ik grijns en breng mijn mond dicht naar haar oor. "Ik zie je straks wel terug." Daarna loop ik rustig door , dezelfde weg als de koning was gegaan. 

Reply

Leena6

23, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 12/12/2017 11:17 PM

Ryder

"Wel ik had het niet in mijn hoofd tot meneer de koning aan kwam draven met het nieuws over de spanjaard." grijns ik . Wanneer ze zegt dat ze me niet zomaar zou laten onthoofden , alleen als ik zou wegrennen na alles te beloven moet ik zacht lachen. "Ik ga nergens heen." Zeg ik en ik neem haar hand nog iets beter vast. "Wel , koninkje lief heeft me niets opgedragen vandaag maar ik zou wel graag uit deze kelder weggaan." glimlach ik terwijl ik recht ga staan. Ik help haar recht en blijf even voor haar staan zodat ze tussen mij en de muur komt te zitten. Mijn handen leg ik rond haar gezicht en ik druk mijn lippen even op die van haar . "Ha , dat wou ik al een tijd doen." Wanneer ik loslaat glimlach ik zachtjes.

Reply

Leena6

23, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 12/12/2017 10:49 PM

Ryder

Ik glimlach. "We hebben alle tijd van de wereld." zeg ik en ik voel haar hoofd tegen mijn schouder. Ik druk een kus op haar kruin en een grijns kan ik niet onderdrukken. "Ik ga nergens heen." '' We kunnen hem vermoorden zodra ik getrouwd ben? '' Ik lach even. "We houden dat als plan ehm Z. Oke?" Ik staar voor me uit . "En trouwens, Als je met iemand trouwt is het met diegene nu naast je zit . Als ik dan nog niet onthoofd ben." Ik heb haar hand nog steeds vast en kijk er even naar. Ik wou haar niet met een ander zien. Niet staan knuffelen , zoenen en zeker niet trouwen. Ik heb te veel waardigheid om een twede keuze te zijn. Als iemand haar zal zoenen op het altaar zal ik dat zijn. En geen spanjaard. 

Reply

Leena6

23, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 12/12/2017 10:35 PM

Ryder

"Sinds nooit." zeg ik. "maar ik wil niet dat je vader me ineens gaat achterna zitten omdat ik het hart van zijn dochter stal." Ik kijk recht in haar ogen aan. Ik knik even als ze dat vraagt. "Tuurlijk verzinnen we iets." Ik vlecht mijn vingers tussen de hare en kijk haar met een glimlach aan. ''Koningen hebben misteressen, waarom kan ik jou niet blijven zien?" Ik schud even mijn hoofd. "Omdat ik jou niet wil delen." zeg ik en ik druk zacht een kus in haar nek. "Ik heb geen zin in een driehoeksverhouding met meneer de spanjaard." 

Reply

Leena6

23, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 12/12/2017 10:20 PM

Ryder

"Fay. Het zal altijd je toekomst blijven." mompel ik . Maar als de tranen van haar wangen rollen voel ik mijn hart traag breken. Wanneer ze er uiteindelijk vandoor gaat loop ik er direct achterna. Het was moeilijk haar bij te houden aangezien ik het kasteel niet goed ken maar ik volg haar tot de kelder en zie haar zitten. Zonder een woord ga ik ernaast zitten en staar voor me uit. "Fay." zucht ik. "Niets zal mijn gevoelens voor jou veranderen. Maar ik kan niet op tegen iemand met zo'n stand." Ik draai haar hoofd lichtjes naar me toe en veeg de tranen weg. 

Reply

Leena6

23, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 12/12/2017 10:00 PM

Ryder

Mijn ogen vallen op de blondine die groenten stond te snijden. Ik wist niet eens meer wat ik zou moeten zeggen. Het moment dat ze me naar de achterdeur wenkt slik ik even. Mijn hart stopt even. Ik voel hoe mijn hoofd zegt dat het geen goed idee is , maar mijn voeten bewegen toch richting de deur tot ik uiteindelijk buiten sta. Ik zie haar aan de stallen en loop er met mijn handen in mijn zakken heen. "Spaanse prins dus," mompel ik. Ik ontwijk haar blik. In geen enkel opzicht zou dit , ons , ooit werken. Zeker niet nu meneer de spanjaard er nog bijkomt. "Prins wint van de weerwolf. The end." 

Reply
1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  12  |  »  |  Last

« Back to previous page