ORPG//: Leena6

First Page  |  «  |  1  ...  16  |  17  |  18  |  19  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 12/12/2017 10:09 PM

Fay
'' Ryder '' mompel ik met een brok in mn keel en trek hem snel achter de stallen en schud mn hoofd '' Nee alsjeblieft '' smeek ik hem zowat en bijt op mn lip als hij me niet eens aan kijkt. '' Misschien ziet mn vader er nog van af '' knik ik snel. Als hij the end zegt voel ik de tranen over mn wangen glijden. Het begon er met een en het gaat steeds sneller, hij wilde het niet eens meer proberen voelde het naar. Ryder kwam altijd met de beste ideeen, waarom deed hij nu in eens of het hem niet meer uitmaakte. Ik heb zoveel te vertellen maar ik krijg geen wordt meer uit mijn mond vandaan van de brok die in mn keel zit. Het enige wat nog door mijn hoofd gaat is rennen dus dat is wat ik ook doe. Ik weet niet waar ik heen ren maar ergens de kelder in waar ik mezelf kan verstoppen in een hoekje.

Reply

Leena6

23, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 12/12/2017 10:20 PM

Ryder

"Fay. Het zal altijd je toekomst blijven." mompel ik . Maar als de tranen van haar wangen rollen voel ik mijn hart traag breken. Wanneer ze er uiteindelijk vandoor gaat loop ik er direct achterna. Het was moeilijk haar bij te houden aangezien ik het kasteel niet goed ken maar ik volg haar tot de kelder en zie haar zitten. Zonder een woord ga ik ernaast zitten en staar voor me uit. "Fay." zucht ik. "Niets zal mijn gevoelens voor jou veranderen. Maar ik kan niet op tegen iemand met zo'n stand." Ik draai haar hoofd lichtjes naar me toe en veeg de tranen weg. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 12/12/2017 10:25 PM

Fay
Ik bijt op mn lip als ik iemand naast mee voel zitten maar op het moment durf ik niet op of om te kijken. Als hij mn naam zegt voel ik kippenvel over mn lichaam gaan. Ik schud mn hoofd '' Je bent Ryder Woods, sinds wanneer houdt jou een uitdaging tegen? '' mompel ik. '' Ik wil alleen jou, ik moet geen spaanse prins, ik spreek de taal niet eens '' zucht ik en kijk even naar hem '' We verzinnen wel wat, toch? '' vraag ik aan hem en pak zijn hand vast en slik eventjes. '' Koningen hebben misteressen, waarom kan ik jou niet blijven zien? '' vraag ik aan hem.  

Reply

Leena6

23, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 12/12/2017 10:35 PM

Ryder

"Sinds nooit." zeg ik. "maar ik wil niet dat je vader me ineens gaat achterna zitten omdat ik het hart van zijn dochter stal." Ik kijk recht in haar ogen aan. Ik knik even als ze dat vraagt. "Tuurlijk verzinnen we iets." Ik vlecht mijn vingers tussen de hare en kijk haar met een glimlach aan. ''Koningen hebben misteressen, waarom kan ik jou niet blijven zien?" Ik schud even mijn hoofd. "Omdat ik jou niet wil delen." zeg ik en ik druk zacht een kus in haar nek. "Ik heb geen zin in een driehoeksverhouding met meneer de spanjaard." 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 12/12/2017 10:41 PM

Fay
'' Dat had je dan eerder moeten bedenken, want dat heb je allang gedaan '' knik ik en glimlach klein. '' Jij hebt altijd goede ideeen en we hebben nog even '' zucht ik en kijk even naar zijn hand die de mijne vast pakt en ik hou hem goed vast en ben niet van plan om hem de komende minuten los te laten. Ik moet zacht lachen als hij zegt dat hij mij niet wilt delen en bijt even op mn lip door zijn kus. '' Hij zal toch te druk zijn, hij heeft geen tijd voor me en ik niet voor hem anders kom ik tijd te kort met jou '' glimlach ik en leun even met mn hoofd tegen zijn schouder aan '' We kunnen hem vermoorden zodra ik getrouwd ben? '' mompel ik en lach dan even '' hm doe maar niet ''  

Reply

Leena6

23, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 12/12/2017 10:49 PM

Ryder

Ik glimlach. "We hebben alle tijd van de wereld." zeg ik en ik voel haar hoofd tegen mijn schouder. Ik druk een kus op haar kruin en een grijns kan ik niet onderdrukken. "Ik ga nergens heen." '' We kunnen hem vermoorden zodra ik getrouwd ben? '' Ik lach even. "We houden dat als plan ehm Z. Oke?" Ik staar voor me uit . "En trouwens, Als je met iemand trouwt is het met diegene nu naast je zit . Als ik dan nog niet onthoofd ben." Ik heb haar hand nog steeds vast en kijk er even naar. Ik wou haar niet met een ander zien. Niet staan knuffelen , zoenen en zeker niet trouwen. Ik heb te veel waardigheid om een twede keuze te zijn. Als iemand haar zal zoenen op het altaar zal ik dat zijn. En geen spanjaard. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 12/12/2017 11:07 PM

Fay
Ik glimlach klein '' Hm oke vooruit het word dan plan Z '' grinnik ik zacht '' Als ik het zat ben of het duurt te lang dan wordt het plan Y. '' grap ik. Als hij weer begint te praten en zegt dat als ik met iemand moet trouwen dat hij naast me zit, kijk ik op en moet zacht lachen. '' Ik wist niet dat je wilde trouwen, of dat je dat al in je hoofd had aangezien we best jong zijn '' glimlach ik klein naar hem '' Vooral niet met mij, niet gedacht '' zeg ik glimlachend en druk een kus op zn wang. '' Maar ik laat je niet zomaar onthoofden hoor '' knik ik '' Misschien als je me alles beloofd en dan ineens weg rent, ja misschien dan wel '' plaag ik hem even. '' Kunnen we nog evne blijven of moet je weg? ''  

Reply

Leena6

23, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 12/12/2017 11:17 PM

Ryder

"Wel ik had het niet in mijn hoofd tot meneer de koning aan kwam draven met het nieuws over de spanjaard." grijns ik . Wanneer ze zegt dat ze me niet zomaar zou laten onthoofden , alleen als ik zou wegrennen na alles te beloven moet ik zacht lachen. "Ik ga nergens heen." Zeg ik en ik neem haar hand nog iets beter vast. "Wel , koninkje lief heeft me niets opgedragen vandaag maar ik zou wel graag uit deze kelder weggaan." glimlach ik terwijl ik recht ga staan. Ik help haar recht en blijf even voor haar staan zodat ze tussen mij en de muur komt te zitten. Mijn handen leg ik rond haar gezicht en ik druk mijn lippen even op die van haar . "Ha , dat wou ik al een tijd doen." Wanneer ik loslaat glimlach ik zachtjes.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 12/13/2017 01:12 PM

Fay
Ik grinnik zacht dat het mn vader zijn schuld is dat hij het nu wel in zijn hoofd had. '' Ja lach maar hoor, pas maar op '' grijns ik even. Ik pruil en kom ook overeind als hij me overeind helpt. '' Ik vind het niet erg in de kelder hoor, niemand ziet ons '' knik ik. Ik glimlach klein als ik zijn handen voel aan me gezicht en dan zijn lippen. Ik beantwoord zacht zijn kus en schiet dan even in de lach '' Laat me een fles wijn pakken, dan vraagt niet iedereen zich af wat ik hier deed ''  

Reply

Leena6

23, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 12/13/2017 10:47 PM

Ryder

"Slim plan." zeg ik op het idee om wijn mee te nemen. Wanneer we de fles hebben lopen we terug naar boven. "Ryder? Fayena?" Degene die we eigenlijk niet wouden tegenkomen , de koning. "Majesteit." Ik kijk even naar Fay. "Ze kon de wijn niet vinden, dus ik ben gaan helpen met zoeken." Bedenkelijk kijkt hij me aan maar gelukkig knikt hij tenslotte. "Fayena, ik denk dat je je moeder maar eens moet gaan helpen. Ryder , ga over een halfuur maar naar de hoofdwacht. Die legt wel uit wat de belangrijke taken zijn." Hij loopt gelukkig door en wanneer hij uit het zicht is verdwenen. Ik kijk naar Fayena en haal opgelucht adem. "Hmm taken.. jeej. Beschermen van de spanjaard die jou bij me weg wil halen," zucht ik. "Zou het opvallen als hij perongeluk verwond raakte door een wild dier?" Ik grijns en breng mijn mond dicht naar haar oor. "Ik zie je straks wel terug." Daarna loop ik rustig door , dezelfde weg als de koning was gegaan. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  16  |  17  |  18  |  19  |  »  |  Last

« Back to forum