ORPG//: Leena6

1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  19  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 06/26/2017 08:58 PM

Fayena Jelena Kozlov - princess - 17

Aan jou de eer om van start te gaan :)

Alena_Shiskova.jpg 

Reply

Leena6

23, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 06/26/2017 09:27 PM

Ryder Woods - weerwolf - 18
foto komt nog
---

Ik sluit de stal van een van de paarden af. Als staljongen werken bij het kasteel werd ik misschien niet rijkelijk betaald , maar het verdiende beter dan mijn vorige baantjes in de stad. Ik ging van boer naar bakker naar ergens zwaar werk te leveren voor een baas die zijn personeel zich dood laat werken , naar dit . Stallen uitmesten en paarden verzorgen. Ik groeide op in een boerderij , we hadden naast alle andere dieren 2 paarden. "Woods!" hoor ik en ik kijk naar waar het geluid vandaan komt. Een man komt aangelopen en duwt een paar halsters in mijn handen. "Paarden van het land halen , stal 3 ,7 en 12 nog helemaal schoonmaken en je kan vertrekken." ik knik even en loop met de leren halsters in mijn hand de koninklijke stallen uit. Staljongen worden was niet mijn ambitie maar voor het geld dat ik hier kreeg was goed genoeg om het voor een tijd te blijven doen. Ik was hier per toeval gekomen en had de baan door veel geluk gekregen. Terwijl ik een van de weilanden loop die in het bezit waren van het koningshuis , kijk ik even naar het kasteel. Wie daarin woonde had zo veel geluk , geld en luxe. Geen zorgen over of je wel een beetje tegoei eten op je bord kreeg of niet. Ik zou er alles voor over hebben om zo'n leven te hebben. Ik ga met mijn hand door mijn haar. Ik wist dat dat nooit kon , voor deze mensen was mijn soort een plaag . Wrede moordenaars. Al deden de wolven niks kwaad , nu ja als zij zelf niet werden aangevallen. 

fdb476e6a63a6d5aa14fcb9086093836.jpg

Reply Edited on 06/26/2017 09:49 PM.

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 06/26/2017 09:43 PM

Fay
Ik staar uit het raampje vanaf mijn kamer naar buiten waar ik de berg af kijk naar beneden toe naar de winkelstraten. Wat zou ik daar toch graag willen lopen zonder dat mensen me aan zitten te kijken, gewoon als een normale vrouw net als de rest. Ik zucht zacht als de dienstmeisjes op de kamerdeur kloppen en zachtjes naar binnen lopen. Ik kies een jurk uit waar ik instap en voel hoe de jurk strak om me heen werd gebonden. De jurken zijn heel mooi maar of ze lekker zitten? Nee niet bepaald. Ze mochten wel wat duurder zijn dan de normale jurken waardoor je denkt dat de kwiliteit beter is en ze lekkerder zitten maar nee dat was totaal niet zo. Ik liep liever de heletijd met alleen de onder jurk. Ik laat me zakken op het krukje en laat hun mn sieraden om doen en me haar. De dienstmeisjes die ik had waren zo kunstig dat mn haar elke dag wel anders versierd werd. Ik kijk even op de klok, mijn moeder was nog druk bezig met zichzelf en mn vader kwam met een half uur terug van de jachttocht. Stiekem loop ik naar beneden en ren door naar buiten en glimlach breed als ik de buitenlucht ruik. Ik til mn jurk een beetje op en loop richting de stallen en kijk om me heen, als ik niemand zie stap ik zacht naar binnen en loop naar het dichtsbijzijnde paard en aai die. '' He jongen, zit je ook zo opgesloten? '' knik ik en stap het hok in tot ik iemand hoor en buk snel maar blijf het paard aaien voordat hij zich druk gaat maken.

girl1.jpg 

Reply

Leena6

23, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 06/26/2017 09:57 PM

Ryder

Met twee paarden langs mijn beide zijdes loop ik terug naar het stalgebouw. Het tweetal stond in de eerste twee stallen dus zette ik ze er direct in. Ik sluit hun staldeuren en kijk om me heen terwijl ik me probeer te herinneren wat ik nog moest doen. Ik haal de mestvorken en de oude verroeste kruiwagen en rij hem naar de derde stal in de rij. Terwijl ik bezig ben hoor ik een ademhaling die niet van een paard is . Ik laat het even zijn en doe gewoon mijn werk voort tot ik bij de stal kom waar de ademhaling luider wordt. "Weet je , het is niet echt netjes om mensen te bespieden." mompel ik terwijl ik de staldeur van een van de paarden open en er een blondine in aantref. "Zeker niet tussen het vuile stro met zo'n jurk." Ik glimlach en hou de mestvork vast in een hand. "Woods!" hoor ik opnieuw. "Ben je nog niet klaar!" Mijn baas komt de stallen inlopen. Ik kijk even naar de blondine en dan weer naar mijn baas. "Ik doe net mijn laatste stal." "Je word neit betaald voor die overuren jongen!" Ik knik even , overuren werden nergens betaald . Had je je werk niet af? Dan bleef je zo lang tot het af is. De man vertrekt en ik haal even opgelucht adem. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 06/26/2017 10:06 PM

Fay
Ik hoor de deur achter me kraken en het gestop van de paarden die een stal in gaanen danhoor ik een stem van een jongen  en schrik eventjes. Langzaam kom ik omhoog en zie de jongen. '' Het is niet echt netjes om mensen te laten schrikken '' knik ik en aai even over de hals van het paard heen '' Ik ben niet aan het bespieden '' zeg ik '' Het gaat je niks aan wat ik wel aan het doen ben '' zeg ik. Als hij zegt over het vuile stro kijk ik onder me naar het randje van mn jurk die lichtelijk vies is en zucht zacht, hier zouden ze niet blij mee zijn. Als ik weer een stem hoor laat ik me weer door mn knieen en wacht tot de man weg is en kom dan omhoog en haal wat stro van de jurk. Ik kijk eventjes naar buiten en zie nog steeds niemand komen en kijk dan even naar wat de jongen doet en pak zelf ook een stok met punten eraan. Ik kijk nog even wat hij doet en probeer het na te doen wat niet helemaal gaat. Het was moeilijk maar eigenlijk ook wel leuk om te doen, en aangezien de jurk toch al vies was kon het niet veel erger worden.  

girl2.jpg 

Reply

Leena6

23, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 06/26/2017 10:17 PM

Ryder

"Hmm , iemand is niet op haar mond gevallen." merk ik op terwijl ik verder werk. "En sinds wanneer doet een prinses de stallen?" ik kijk haar aan en neem de mestvork van haar over . De stal was klaar en ik gooi alles op de kruiwagen. Ik rij hem een eindje verder en laat hem daar staan. Ik ga terug naar de stal en leun tegen de deur. "Je hebt personeel voor de rotklussjes , weetje." zeg ik. Het feit dat ze een prinses was was niet hetgene waar ik me heel hard rond boei , ze is van vlees en bloed zoals iedereen . Alleen ergens geboren waar ze een kroon dragen op hun hoofd. "Een tip , volgende keer geen jurk aandoen in de stallen." zeg ik en ik knipoog even. Ik wil wegwandelen maar draai me na een meter weer om. "Het was fijn kennis maken Prinses." Ik buig even lachend en draai me weer om. Mijn paard stond buiten vast met een emmer water en wat stro. Anders duurde het eeuwen eer ik thuis was. Ik maak hem los en klim op zijn rug. Ik kijk nog even binnen in de stallen en glimlach. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 06/26/2017 10:39 PM

Fay
Ik frons even naar hem " dat ik hier woon betekent niet dat ik niet m'n mond open mag trekken " zeg ik en ga rustig door tot hij de stok overneemt en haal m'n schouders op " waarom zou ik het niet doen? Mag ik dit dan niet doen " zeg ik meer dan dat ik vraag en sla m'n armen over elkaar en kijk toe hij hij de rest doet en ook nog snel. Ik loop de stal uit en kijk naar het paard. Als hij zegt dat ik personeel heb voor de rotklusjes trek ik een wenkbrauw op " ik probeer toch te helpen? Wat zeur je? " mompel ok binnenmonds en pak een wortel die ik aan het paard geef. Als hij de tip geeft over m'n jurk kijk ik naar beneden en moet zacht lachen " Tsja iets anders mag ik niet dragen " zeg ik schouderophalend en probeer m'n jurk schoon te vegen met een natte doek die er licht. Ik hoor hem weg lopen en gedag zeggen. " noem me niet zo " zucht ik. Ik had een hekel aan dat woord. Ik stap zelf de andere kant door naar buiten toe en zie m'n vader in de verte ook aankomen en ren snel naar binnen toe en wacht daar in de hal en ook mijn moeder komt eraan om mijn vader te verwelkomen.
girl4.jpg 

Reply Edited on 06/27/2017 04:21 PM.

Leena6

23, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 06/26/2017 10:52 PM

Ryder

Ik rij met mijn paard door de landwegen richting een afgelegen boerderij verderop. Ik laat me van mijn paard glijden als ik aankom en laat hem in het weiland. Ik sluit rustig de poort en loop de boerderij in. "Ryder!" hoor ik en ik zie een vriendelijk gezicht vanuit de keuken naar me kijken. "mam." zeg ik en ik ga aan tafel zitten. "Net optijd voor het eten." ze schuift een bord voor mijn neus met weer hetzelfde eten als dagen en dagen na elkaar : aardappelen en een soort kool. Ik schuif ze een beetje rond op mijn bord. "Hoe was je werk?" vraagt ze. Ik haal mijn schouders op. "Die paarden leven rijkelijker dan ons ," mompel ik. "ze hebben daar bijna al het geld terwijl alle mensen steeds minder en minder hebben." "Schat, laat het zo. Wees blij dat je een dak boven je hoofd hebt." ze drukt een kus op mijn voorhoofd en ik kijk haar aan. Ze begint te eten. "ik ben die prinses tegengekomen." zeg ik uiteindelijk. "Fayena Kozlov?" ik knik even. "Zo noemde ze dus." mompel ik. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 06/26/2017 10:59 PM

Fay
Als m'n vader trots binnen komt door zijn jacht en wat hij heeft gevangen rol ik ongezien met m'n ogen. Zo zielig, het opjagen van die beesten. Maar blij dat hij terug is ben ik wel en geef hem even snel een knuffel. " hoe gaat het met m'n kleine meid? " zegt hij en ik knik " hoed maar zo klein ben ik nou ook weer niet " zeg ik en buig voor hem en loop dan door naar de paleis tuinen. Ergens waar ik wel heen mocht zo der begeleiding. Misschien kon ik het wel proberen om een deze dagen het dorp ongezien binnen te komen. Ik grijns breed bij het idee en ga in de tuin zitten op een bankje en sla een boek open die ik probeer te lezen, ik kreeg sinds kort les in lezen en schrijven dus ik was druk bezig met het oefenen ervan. Niet veel later komt een van de dienstmeisjes me halen voor het eten. Ik schuif aan tafel en bid mee met de rest en neem dan een hap van m'n eten. " ik wil graag paardrijden leren " zeg ik en m'n moeder verslikt zich en m'n vader schiet in de lach. " nee meid dat kunnen meiden zoals jij niet " zegt hij vol zelf vertrouwen en ik kijk hem even aan en zucht zacht. Als ik ergens een hekel had was het mensen die zeiden dat ik niks kon dus ik zal hem eens laten zien wat ik kan.
girl5.jpg 

Reply Edited on 06/27/2017 04:22 PM.

Leena6

23, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 06/26/2017 11:16 PM

Ryder

Ik ruim de borden af, na een heel verhaal over de geschiedenis van dit koningshuis en de 'verbannen' wolvenroedels die zich nu shuilhouden in de stad en het platteland. "Mam." zeg ik en ik zoek in mijn jas en zakken. "ik kan hem niet vinden." "Wat?" "Mijn ring." zeg ik zuchtend. "Waar is hij!" Mijn moeder neemt mijn pols vast en ik kijk haar aan. "Rustig." Ik haal diep adem en probeer de kalmte te bewaren. "Hij ligt daar nog." zeg ik en ik doe mijn jas aan. "Ik moet hem vinden." Ik geef mijn moeder een kus op haar wang. "Zeg pa dat ik weg ben , en zeg tegen de tweeling dat ik hen morgen mee zal nemen voor een ritje." Ik loop de deur uit richting de wei waar ik mijn paard haal en op hem klim. In een snelle galop rij ik richting de stad. Net voor de stallen hou ik halt en bindt mijn paard vast. "Kom op ," ik zoek door het stro en bestudeer het hele pad van de stal naar de wei en terug. Drie keer loop ik door de stal tot ik eindelijk iets zie liggen aan de rand van de stal waar ik de prinses voor het eerst ontmoette. Ik doe hem opgelucht rond mijn vinger. Ik wil weer vertrekken als ik word tegengehouden door een van de wachters. "Wat doe jij hier!" roept hij en hij houdt me bij mijn pols vast. "ik werk hier en was iets vergeten." "Dat zeggen ze allemaal." moppert hij. "de enige die de stallen mag betreden is de stalmeester en de koninklijke familie." Eerst mijn ring , nu dit . Mijn dag kon niet erger. Hij sleurt me mee trappen op , door grote krakende deur tot ik voor een deur sta en de wachter me kwaad aankijkt. Hij opent de deur en ik zie een tafel met de koninklijke familie zitten. Ook Fayena zit erbij. "Mijn koning , ik betrapte deze indringer in de stallen." zegt hij vol zelfvertrouwen. Ik rol mijn ogen. "Laat hem gaan." mompelt de koning. "Hij werkt daar , hij is de nieuwe hulp." De bewaker kijkt me aan en het zelfvertrouwen vloeit weg. "Zie je wel." zucht ik. "Sorry voor hier storen ." ik buig even. De koning knikt. "Geen probleem Ryder Woods." Mijn ogen worden groot. "U weet mijn volledige naam?" Hij haalt zijn schouders op. "Je naam is niet zo moeilijk jongen." Ik glimlach , buig opnieuw en maak aanstalte om te vertrekken.

Reply
1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  19  |  »  |  Last

« Back to forum