Search for posts by Writer4ever
First Page | « | 1 ... 10 | 11 | 12 | 13 | 14 ... 25 | » | Last
Search found 248 matches:
Hulp gezocht!
from Writer4ever on 08/10/2016 02:05 PMHoi allemaal,
Ik weet dat heel veel van jullie echte schrijftalenten zijn en daarom zou ik graag jullie hulp willen!
Mijn beste vriendin is binnen een maandje jarig en ik ga haar vanalle cadeaus geven (voornamelijk zelf gemaakt). Ik was dus ook van plan om een verhaal voor haar te schrijven, maar ik kom er niet zo goed uit. Ik heb wel al een beetje een verhaallijn in mijn hoofd, maar het lukt niet op het uit te schrijven. Daarom zoek ik meiden die me willen helpen met schrijven. Bijvoorbeeld dat ieder die wil helpen een hoofdstuk schrijft, zoiets. Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben haha.
Als je me graag wil helpen met een hoofdstuk ofzo te schrijven, stuur me dan zeker even een mailtje of reageer hier en dan stuur ik wel door wat ik zo een beetje in mijn hoofd heb!
Alvast bedankt!!
Re: O || Her boyfriend (18+)
from Writer4ever on 08/04/2016 06:19 PMLoïc
Ik kijk naar haar lippen wanneer ze die enkele centimeters van de mijne houdt. Ik til me omhoog en druk mijn lippen op die van haar. Ik merk dat ze niet meer echt weet wat ze moet doen, dus draai ik ons terug om en trek haar slipje uit. Ik wil haar niet ongemakkelijk laten voelen dus kijk ik gewoon naar haar gezicht. Opnieuw bijt ik op mijn lip. Ze is zo aantrekkelijk hoe ze daar nu ligt. Ik trek snel ook mijn onderbroek uit, omdat ik van Kaat weet dat ze het niet fijn vind als zij volledig naakt is en ik niet. Ik ga weer liggen en breng mijn mond naar haar oor. "Heb je een condoom?" vraag ik, gevolgd door een kusje langs haar oor.
from Writer4ever on 08/04/2016 05:21 PMLoïc
Ik bekijk haar goed terwijl ze dit allemaal doet. Wanneer ze mijn handen beet neemt krijg ik een warm gevoel vanbinnen. Ik neem de rand van haar slip vast en laat me leiden en deze lans één kant een beetje omlaag te trekken. Terwijl ze kusjes op mijn onderbuik drukt raak ik steeds meer opgewonden en dat haar hand daar ligt helpt er ook niet echt aan. Ik trek de slip aan de andere kant ook een beetje omlaag. Ik houd mijn handen op die plaats en laat mijn hoofd weer op het kussen vallen. Ze is best goed in voorspel. Ik kijk weer op en vang nu ook haar blik, ik glimlach klein en bijt dan op mijn lip.
from Writer4ever on 08/04/2016 04:34 PMLoïc
Als ze begint met kusjes te geven leg ik mijn hoofd neer op het hoofdkussen en leg mijn armen achter mijn hoofd. Af en toe kan ik er niet aan doen en ontsnapt er een kreun. Ik voel hoe ze mijn onderbroek lager trekt en korter bij de gevoeligste plek komt. De kusjes worden zachter en uitdagender, waardoor ik nu al helemaal een kreun niet kan onderdrukken. Ik haal mijn handen van onder mijn hoofd vandaan en breng mijn handen naar haar billen. Zo kan ik daar zachtjes in knijpen om niet te kreunen. Ik laat haar haar gang gaan en geniet ervan.
from Writer4ever on 08/04/2016 04:15 PMLoïc
Dit voelt zo anders dat bij Kaat. Kaat is dominant en houd niet van lang voorspel. Maar ik probeer niet aan Kaat te denken, want dan voel ik me slecht omdat dit eigenlijk niet mag en ik moet gewoon genieten van dit moment, ik moet genieten van Leila. Leila neemt mijn hand en legt deze op haar borst, niet veel later laat ze ook mijn lippen los. Ik hijg een beetje en dan voel ik haar lippen bij mijn nek. We draaien om waardoor zij nu bovenop ligt. Het is duidelijk dat ze de leiding wil, dus geef ik die haar. Ik kreun heel zachtjes door haar lippen die mijn nek raken. Ik leg mijn handen op haar heupen en wacht af op wat zij gaat doen.
from Writer4ever on 08/04/2016 03:56 PMLoïc
Ik leun weer voorover en mijn gezicht is nu maar een centimeter van haar gezicht verwijderd. Ik kijk haar aan en heel even komt het in me op dat dit eigenlijk zoo ongelooflijk fout is. Maar die gedachten verdwijnt alweer snel als opniew bewezen wordt dat ze echt knap is. Ik weet nog steeds niet hoe ver ze wil gaan, dus wacht op een signaal van haar en druk mijn lippen opnieuw op die van haar. Deze keer zoen ik normaal, niet wild maar ook niet zacht of uitdagend. Mijn vingers glijden langzaam langs de zijkant van haar lichaam. Ik kon niet ontkennen dat ze een prachtig lichaam heeft en dat ik het heerlijk vind dat ik dat mag aanraken.
from Writer4ever on 08/04/2016 03:30 PMLoïc
Ik leun met mijn handen langs haar hoofd zodat ik nog een kleine afstand boven haar hang. Wanneer ze mijn naam zegt kijk ik in haar ogen. Maar ik zeg niets terug. Dan voel ik hoe haar handen over heel mijn lichaam heen gaan en ik breng mijn lippen naar net onder haar kaaklijn. Daar druk ik een kus en vervolgens ga ik vlak langs haar gezicht door naar haar oor. Net onder haar oor druk ik opnieuw een kus en dat bijt ik heel even kort en zachtjes in haar oor. Haar handen hebben ondertussen voor de tweede keer de rand van mijn onderbroek bereikt. Ik beslis om ook haar lichaam te verkennen, maar dan met mijn mond. Ik geef kusjes van haar wang, naar har schouders, naar haar borsten, naar haar buik en vervolgens ook net boven de rand van haar slip.
from Writer4ever on 08/04/2016 02:20 PMLoïc
Het moment dat ze haar bh uittrekt lijkt wel in slo-motion te gaan, net zoals in een film. Ik voel tintelingen en ik bekijk haar borsten en de rest van haar lichaam goed terwijl ze weer een stap dichter naar me toe zet. Dan voel ik haar lippen weer op die van mij en daarna haar handen aan de rand van mijn broek. Ik zoen haar wild en mijn handen rusten op haar heupen. Als ze de knoop van mijn broek los heeft, stop ik met zoenen en trek hem snel uit. Nu staan we allebei nog in onze onderbroek, of nou ja, ik in mijn onderbroek en zij in haar slip. In plaats van haar weer te zoenen hef ik haar op zodat ze haar benen rond mijn middel kan slaan. Ik ga weer naar het bed toe en leg haar voorzichtig neer. Ik ga ook goed liggen en leg haar benen even goed. Langzaam buig ik korter naar haar en druk uiteindelijk mijn lippen op die van haar. Deze keer zoen ik aar langzaam en uitdagend.