Search for posts by Stephanie_montcomery

First Page  |  «  |  1  ...  10  |  11  |  12  |  13  |  14  ...  19  |  »  |  Last Search found 185 matches:


Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/01/2018 07:47 PM

Matthew grijnsde een beetje maar trok terug ''Dus hoe vond je die kus?'' vroeg hij en gaf haar nog een snele kus voordat hij naar achter stapte.

Leena lachte ''hoezo?'' vroeg ze en keek hem aan ''nee hoezo zou er iets moeten zijn?'' vroeg ze en kuste verder maar rustiger

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/01/2018 06:52 PM

Matthew glimlachte and knikte en pakte der bij de heupen vast en gaf haar een lief kusje op der zachtje lippen en ondertussen dat ze kusten pakte hij haar beter vast.

Leena lachte ''vind je? dat is pas bijzonder'' zei ze en keek hem aan en knikte ''okay thanks'' zei en kuste hem terug en luisterde naar hem ''okay mooi'' zei ze en kuste hem weer maar wat ruwer deze keer

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/01/2018 05:55 PM

Matthew keek op en keek der aan ''wat bedoel je lief genoeg?'' vroeg ze en keek der aan. Hij begreep het ff niet meer en toen kwam het ''oh voor die kus?'' vroeg hij voordat hij haar haar uit der gezicht haalde ''weet je het zeker want je xei vandaag nog dat je het te snel vind gaan'' zei hij en trok haar tegen zich aan.

Leena keek hem aan ''vind je niks beijzonders aan hoor!'' zei ze spontaan en opeens voelde ze zijn handen en voor ze wist lag ze op de bank op der rug elke keer dat hij kuste kuste ze terug. Ze stopte hem ''Wacht eens, beloof me dat je niet verder gaat dan zoenen?'' vroeg ze en keek hem serieus aan want meer dan zoenen vond ze te snel veel te snel.

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

orpg|| High school secrets:// noah

from Stephanie_montcomery on 05/01/2018 05:36 PM

adam williams 17 y/o kinda nerdy but can be suprisenly stupid some timesadam_william.jpg

ruby sin 16 y/o looks not emo but kinda is and has a big secret (part of the weird group)JOFo32mi.jpg

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/01/2018 05:32 PM

Matthew keek der aan ''hey dat zag ik je ogen rollen voor mij'' zei ze en keek haar aan ''oh echt nou zeg dat ff tegen ze dat ze ons een maand op kamp moeten sturen naar frankrijk en dan krijg ik jou ook weer te zien prefect'' zei hij en grijnsde. ''Ja sorry daarvoor'' zei ze en keek der aan ''nice girl'' zei hij en ging staan.

Leena keek hem aan ''over jagen'' loog ze na bijna waar maar ze was a supernatural hunter ze jaagt na jaagde op demonen angels vampires alles tot nu want ze haatte het leven toen zo erg en is weg gelopen van huis. ''Ja zeker maar mislukt'' zei ze lachend en keek hem aan ''ja heb een hekel aan afstand'' zei lachend en speels tegelijk en kuste hem weer

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/01/2018 04:48 PM

''Matthew keek der aan ''ja maar ik ben ook heel spannend'' zei hij en keek der aan ''lastige taal zeg mij wat ik haalde alleen maar enen'' zei hij en keek der aan ''welke stad woonde je in frankrijk?'' vroeg hij. Hij was heel nieuwsgierig aangelegt en wilde altjd van alles weten of het nu van iets kleins was of groots het boeide hem allemaal steeds meer en meer.

Leena keek taylor aan ''zou heel knap zijn want hij woont op zichzelf en ik weet niet waarom hij me belt maar iets over het familie bedrijf en dat wil ik niet maar genoeg over hem want nu is het onze tijd'' zei ze en nadat ze dat zei voelde ze zijn lippen op de hare en kuste hem terug totdat ze handen op der buik voelde want she had alleen een sport bh aan en stopte hem ''niet hoger dan dit vriend'' zei ze lachend en kuste hem weer

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/01/2018 04:29 PM

Matthew keek naar haar toe ''Ja zo ver was ook wel dat het een boek was'' zei hij en keek der aan ''frans? kom je uit frankrijk dan?'' vroeg hij gelijk ''Ik bedoel frans is een best moeilijke taal als je er niet in geboren bent'' zei hij en keek naar het boek ''begrijp de titel niet kan je uitleggen wat het betekent'' vroeg hij 

Leena keek hem aan en beet der lip een beetje ''nee voetbal is niet leuk het is stom'' zei ze bijdehand en keek hem aan toen hij over de telefoon vroeg ''oh niks mijn broer maar kan hem terug bellen het is niet echt belangrijk ofso'' zei ze en deed haar armen om hem heen ''maar wat wil je nou doen'' vroeg ze

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/01/2018 04:05 PM

Matthew keek der aan ''wat lees je?'' vroeg hij en ging tegenover haar zitten. Hij wist niet precies wat hij moest of zeggen dus bleef hij maar stil.

Leena keek hem aan ''niks laat maar en nee je stinkt niet'' zei ze en liep naar hem met koekjes en engeriedrankjes en zette die op tafel en ging zitten op zijn schoot ''jawel maar geen voetbal'' zei ze en werd gebeld maar ze nergeerde het zodra ze de naam zag die der boven was dean ''Dus wat wil je doen?''

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/01/2018 03:50 PM

Matthew kwam onder douche vandaan in de boxer en liep naar ze kamer ging daar op zijn telefoon zitten en beetje vervelen en toen besloot hij naar meghan te gaan ''hey kan ik joinen?'' vroeg hij en liep de kamer in.

Leena lachte zachtjes toen hij der antwoord gaf en keek hem aan ''ex on the beach double dutch'' zei ze en keek weer naar de tv ''hoezo?'' vroeg ze. ''Wil jij niet douche'' vroeg ze en keek weer naar de tv ''je houd niet zo van afstand he?'' vroeg ze en stond op ''ik ga ff energie drankje pakken en wat koekjes'' zei ze en liep naar de keuken

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/01/2018 03:36 PM

Matthew knikte en zat te eten ''heerlijk dit he? en meggy zou je willen dat ik bij je sliep'' vroeg hij en keek der aan ''want ik heb er geen problemen mee om bij je te liggen ik zou het juist leuk vinden'' zei hij en zag hoe ze genoot van de sushi ''lekker?'' vroeg ie aan der. Hij zelf hield van sushi, sushi was life voor hem maar hij was er wel snel vol van maar ja had meer voor de volgende dag. Hij zei na bijna een bakje op te hebben gegeten ''ik zit vol'' zei hij e zette zijn andere twee bakjes in de koelkast ''niemand aan komen'' zei hij en wou ff meghan plagen ''ik ga douche voor als je mee wilt'' zei hij lachend en gaf der een knipoog en liep naar de douche.

Leena zat heerlijk te eten totdat ze merkte dat taylor zat te staren ''vind je het leuk wat je ziet?'' vroeg ze en keek hem aan voordat ze nog een hap nam. Na een tijdje had ze twee bakjes op en zei ''Laatste bewaar ik zit best wel vol'' zei ze lachend en stond op en borg haar sushi op en gooide de papiertjes, het soja met gember en wasabi weg en zette der bord in de vaatwasser. Ze ging zitten en begon tv te kijken.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  10  |  11  |  12  |  13  |  14  ...  19  |  »  |  Last

« Back to previous page