orpg|| High school secrets:// noah

1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  7  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

orpg|| High school secrets:// noah

from Stephanie_montcomery on 05/01/2018 05:36 PM

adam williams 17 y/o kinda nerdy but can be suprisenly stupid some timesadam_william.jpg

ruby sin 16 y/o looks not emo but kinda is and has a big secret (part of the weird group)JOFo32mi.jpg

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Noah on 05/02/2018 09:53 AM

David Jones: 17 jaar oud, loves pizza and parties (part of the weird group)

unnamed_1.jpg


Rose Smith: 16 jaar oud, loves singing and sushi, kinda shy

631f419f295c382845660c186ceb1b02--barbara-palvin-makeup.jpg

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 10:34 AM

Ruby werd wakker en keek op de klok ''08.15 okay heb nog een kwartiertje dat lukt wel met me vamp speed'' zei ze en kleedde zich aan. Ze was klaar en liep naar de kelder waar een koelkast stond met alleen maar bloed van het ziekenhuis gestolen, ze pakte een zakje en dronk het. Na twee bloedzakjes speedde ze naar school en liep naar haar groep ''Hey mensen ik moet een rondleiding geven aan de new kids'' zei ze.

Adam werd wakker en keek op de klok ''shit kom te laat op me eerste schooldag'' zei hij en kleedde zich snel aan en rende naar beneden. Aangekomen beneden pakte hij een appel en zijn tas en de autosleutels en rende naar ze auto, Hij had het geluk dat hij zo dicht bij school woonde maar toch haaste. Hij begon te rijden bang om te laat te komen ofcourse. Eindelijk op school rende hij naar het kantoor en zei dat hij nieuw was en moest wachtte op iemand een meisje ruby.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Noah on 05/02/2018 11:15 AM

David werd om half acht 's ochtends wakker en wreef in zijn ogen. Waarom moest hij nou altijd zo vroeg wakker worden? Zijn wekker stond pas om acht uur. Hij probeerde nog even te slapen, maar dat lukte niet. Dus besloot hij zich maar klaar te maken voor school. Om kwart over acht was hij al op school, hij was meestal wel één van de eersten van zijn groep. Even later zag hij Ruby aan komen lopen. "Hey, ik ook" zei hij tegen haar.

Rose lach al een tijdje wakker toen ze om een uur of zeven 's ochtends haar bed uitkwam. Ze vond het erg spannend om naar een nieuwe school te gaan. Ze kende er nog niemand. Om acht uur zat ze al in het kantoor en iemand vertelde haar dat ze moest wachten tot er iemand kwam om haar rond te leiden. Ze keek op toen er een jongen het kantoor binnen kwam rennen en ze moest zacht lachen. Ze nam plaats op één van de stoelen die er stonden en wachtte.

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 11:27 AM

Ruby keek David aan ''Echt? mooi dan ben ik niet een van de enigste heb ik nog iemand die ik ken'' zei ze lachend en keek hem aan ''hoelaat is het? want 8 uur moeten we daar zijn voor de rondleidingen'' zei ze en keek op de mpbieltje ''lets go het is 7.59 dus kom je?'' vroeg ze en begon te lopen naar het kantoortje en zag er twee zitten ''Zijn alleen jullie de nieuwe?'' vroeg ze aan ze

Adam zag rose en ging ook zitten ''hey ik ben adam ben jij ook nieuw hier?'' vroeg hij nieuwsgierig en keek der aan en stak zijn hand uit zodat zij hem kon schudde. Hij zag Ruby en David binnen komen en stond gelijk op "J-ja ik ben adam williams en jij bent?'' vroeg hij aardig, Hij wilde al op zijn eerste schooldag vrienden maken zodat hij geen loner was ofso.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Noah on 05/02/2018 11:34 AM

David lachte zacht en liep met haar mee. Hij legde een arm om haar schouders heen en keek even naar haar. Hij liep achter haar aan het kantoortje in en keek even naar de jongen en het meisje die daar zaten. De jongen stond meteen op en stelde zich voor. Wauw, die wilde echt te graag vrienden maken. David stapte even naar voren voor Ruby dat kon doen en schudde de hand van de jongen. "Ik ben David en ik zal je rondleiden" zei hij. Hij wilde niet dat Ruby met deze jongen meeging, waarom wist hij zelf ook niet.

Rose keek even naast zich naar de jongen die zich voorstelde als Adam. "Hoi, Ik ben Rose" zei en schudde zijn hand. Al snel kwamen er twee anderen het kantoortje binnen en Adam sprong zo'n beetje van zijn stoel. Rose stond ook op en ging naast Adam staan. "Ja, ik denk het, ik ben Rose" zei ze en glimlachte even.

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 11:52 AM

Ruby keek op naar david maar was gewend dat hij zijn arm om der heen deed maar begreep nooit waarom maar ze liet het achter der en glimlachte er juist om en toen hij voor der sprong lachte ze ''ik ben Ruby sin en hij is een beetje over protective voor mij maar hij is de liefste hier net als een puppy'' zei ze en keek naar rose ''Okay dan leid ik jou rond rose kom je?'' vroeg ze en keek naar david ''wees lief voor die jongen want de vorige keer liep het niet goed af'' fluisterde ze en liep met rose weg.

Adam keek hem aan ''wow jij bent zeker de sterkste van de school'' zei hij en wreef over zijn hand ''okay tof uhm waar gaan we als eerste heen?'' vroeg hij en keek hem aan ''In welk leerjaar zit je trouwens ik in leerjaar 3'' zei hij en keek hem aan

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Noah on 05/02/2018 11:58 AM

David keek even naar Ruby en rolde zijn ogen. "Ik ben helemaal niet over protective, zij is gewoon nogal roekeloos" zei hij en lachte zacht. Hij fronste even om Adam en keek even naar hem. "Geen idee, dat is nog niet bewezen" zei hij toen Adam hem de sterkste van de school noemde. "We gaan het eerste naar de kantine en ik zit ook in leerjaar 3" zei hij en keek even naar Ruby toen ze wat fluisterde. "Ja ja, chill, wie is er nou over protective" zei hij en aaide even over haar hoofd heen. "zie je zo" zei hij en liep toen met Adam richting de kantine.

Rose moest zacht lachen om wat Ruby zei over David. "Eh ja" zei ze tegen Ruby toen ze vroeg of ze kwam. Rose pakte haar tas en hing die over haar schouder. Ze moest even wachten op Ruby die iets tegen David fluisterde en fronste even. "Dus, waar gaan wij heen?" vroeg ze.

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 12:07 PM

Ruby rolde der ogen en wilde gewoon niet dat wat vorig jaar was gebeurd weer gebeurd. "uhm goede vraag uhm laten we naar het trsiningsveld gaan'' zei ze en liep richting het veld ''Dus waarom ben je van school veranderd?'' vroeg ze en keek der aan ''en ik ben niet roekenloos en ze begon al honger te krijgen maar negeerde het vandaar naar buiten dan rook ze het bloed ff niet meer.

Adam knikte ''misschien kan je een wedstrijd houden ofso?'' vroeg hij en liep samen met hem naar de kantine ''oh is deze school lastig kwa regels?'' vroeg hij nieuwsierig ''oh en heb je iets met ruby? want het lijkt zo als het niet zo is'' zei hij en keek hem aan.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Noah on 05/02/2018 12:54 PM

David lachte zacht en haalde zijn schouders op. "Het kan me vrij weinig schelen of er iemand sterker is dan ik ben" zei hij terwijl hij de kantine inliep. "Nou, dit is dus de kantine, daar kan je broodjes kopen en drinken haal je uit de automaat. De regels hier op school vallen wel mee. Zolang je alle spullen en mensen maar heel laat kom je een heel eind" zei hij en liep de kantine weer uit. "Deze gang in en dan kom je bij de lokalen, die hebben allemaal nummers, dus dat kan je zelf wel vinden denk ik." zei hij en wees naar de gang. Hij keek Adam aan toen hij begon over Ruby. "Ruby en ik? Nee, hoezo? Wou jij der uitvragen dan?" vroeg hij en lachte zacht.

Rose liep met Ruby mee en keek om zich heen. Ze liepen naar het trainingsveld en toen Ruby vroeg waarom Rose van school was veranderd keek ze haar even aan. "Oh, mijn vader heeft werk hier in de buurt, dus zijn we verhuisd" zei ze en haalde haar schouders op. "Maar jullie zijn trouwens echt een leuk stel. Jij en David" zei ze glimlachend en keek even over het trainingsveld heen.

Reply
1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  7  |  »  |  Last

« Back to forum