Search for posts by Noah

1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  24  |  »  |  Last Search found 240 matches:


Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Noah on 06/16/2018 09:29 PM

David keek naar haar en knikte even klein. Toen ze dat laatste zei, slikte hij even en liet haar weer los. "Nou, dan moeten we maar eens gaan" zei hij kil en liep naar de tafel met de drank. Hij pakte een bourbon en nam er een slok van. Hij wist zelf ook niet precies wat hij nou bijn Ruby probeerde. Het zou toch nooit wat worden tussen hen.

Rose glimlachte en keek Adam aan. Ze moest een beetje blozen om zijn knipoog en sloeg haar ogen neer. "We zouden ook hier kunnen blijven slapen?" Stelde ze voor en keek hem weer aan. Ze zou het wel leuk vinden om een nacht met Adam door te brengen. 

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Noah on 06/16/2018 09:13 PM

David keek haar aan en lachte zacht toen Ruby met haar ogen rolde. "Hm, daar moeten we wel even achteraan ja. Maar kunnen we dat niet morgen doen? Dan genieten we nu gewoon van deze avond" zei hij en trok haar iets dichter tegen zich aan.

Rose lachte zacht om Adam en keek hem aan. Hij kon inderdaad niet zo goed dansen, maar dat vond ze juist wel schattig. "Als het mag, zou ik graag met jou mee willen rijden" zei ze glimlachend en keek hem aan. 

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Noah on 06/16/2018 09:04 PM

David lachte zacht om Ruby en stond op. "Ik kan hartstikke goed dansen" zei hij lachend en danste met haar mee. Na een tijdje ging hij tegen haar aan dansen en legde zijn armen om haar middel. "Zie je wel? Ik kan heel goed dansen" fluisterde hij grijnzend bij haar oor.

Rose keek glimlachend naar Adam en trok hem naar zich toe. "Dan help ik je toch een beetje?" Zei ze glimlachend. Ze legde zijn armen om haar middel en deed haar armen om zijn nek. "Jij kan echt wel dansen" zei ze grinnikend en keek hem aan. 

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Noah on 06/14/2018 06:51 PM

David deed mindcontrol bij Adam en zorgde ervoor dat hij niet meer wist wat er was gebeurd. David gin naast Ruby zitten, maar die stond alweer op en begon te dansen waar David om moest lachen en hij keek naar haar.

Rose wist opeens niet meer wat er was gebeurd en keek een beetje warrig om zich heen. Toen Ruby begon te dansen moest ze zacht lachen en deed mee. "Kom" zei ze tegen Adam en trok hem aan zijn pols naar zich toe. 

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Noah on 06/10/2018 07:05 PM

David dronk nog even door en niet veel later stopte hij ook. Hij keek fronzend naar Ruby. Deze twee zijn zo makkelijk, waarom zou je ze niet meer willen? Hij zuchtte even en liet het er maar bij. Hij zou het er later nog wel met Ruby over hebben.

Rose voelde Ruby's tanden in haar nek en wilde hard schreeuwen, maar kon dat niet. Ze wilde om zich heen schoppen en slaan, maar kon zich niet bewegen. 

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Noah on 06/10/2018 04:03 PM

David glimlachte even naar Ruby. Hij wist dat Katherine uit de tijd was dat het niet goed ging met Ruby. Ze had toen veel mensen gedood, maar David had haar daarbij geholpen. Sindsdien hadden David en Ruby een sterke band. Hij keek om en keek even grijnzend naar Ruby. Hij had ondertussen wel dorst. Zijn ogen werden rood en hij liep naar Adam toe. De angst in hun ogen vond David altijd leuk om te zien. Hij begon van Adams bloed te drinken.

Rose keek op toen David vroeg of ze wat wilden drinken.het voelde toch niet helemaal goed en dat klopte ook, want nog geen seconde later kon ze zich niet meer bewegen. Wat gebeurde er?

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Noah on 05/30/2018 08:58 PM

David knikte en lachte zacht. "Ja, Kathrine was helemaal gek geworden" zei hij en keek even naar Adam. David had zijn bourbon alweer op en stond op. "Wil iemand nog wat te drinken? Rubes?" Vroeg hij en keek even naar Ruby.

Rose bleef even stil en luisterde naar wat er gezegd werd. "Ja... dat dacht ik dus ook" zei ze zacht toen Adam zei dat hij dacht dat boeken lezen goed voor je was. 

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Noah on 05/28/2018 06:26 PM

David gaf een bourbon aan Ruby en een cola aan Rose. "Ja, dat kan best. Ik heb dat al eens eerder gehoord, van een meisje bij ons op school. Ze beweerde dat ze geesten zag" zei hij en ging naast Ruby op de bank zitten.

Rose luisterde stilletjes naar het gesprek en nam een slok van haar cola. Ze geloofde er niks van. Boeken lezen is juist goed voor je, dacht ze. Ze had nog nooit zoiets meegemaakt terwijl ze al bijna haar hele leven boeken las. 

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Noah on 05/21/2018 04:18 PM

David rolde even met zijn ogen en stond op. "Ja ja, ik zal lief zijn" mompelde hij terwijl hij een cola voor Adam inschonk en die aan hem gaf. "Wat wil jij Rose? En Ruby?" vroeg hij maar, want hij moest lief zijn. "Dat is niet zo lekker als vers" zei hij toen Ruby begon over de vriezer in de kelder. Hij trok even zijn schouders op toen Adam zei dat ze hun heel hard hadden zien rennen. "Zo snel als het licht? Dat mocht ik willen. Dan zou ik zo snel mogelijk wegrennen van school" zei hij lachend en probeerde zo het onderwerp een beetje te veranderen. Ruby was altijd al beter geweest in dit soort dingen, dus ook nu hoopte hij dat zij het over zou nemen.

Rose luisterde naar wat iedereen zei terwijl ze de kamer rond keek. "Oh, eh... ook een colaatje graag" zei ze toen er gevraagd werd wat ze wilde drinken. Ze keek naar David toen hij antwoord gaf op wat Adam zei. Hij wimpelde het een beetje af, maar Ruby wist echt zeker dat ze die twee had gezien. Ze durfde dat alleen niet te zeggen, want ze vond ze, vooral David, een beetje eng.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Noah on 05/13/2018 10:41 AM

David zuchtte en even en knikte. "Ja ja" zei hij en rolde met zijn ogen. Ruby moest altijd zo moeilijk doen hierover... Hij keek Ruby na toen ze naar de deur liep en pakte zijn telefoon. "Hey" zei hij kort toen ze weer terug kwam met Rose en Adam. David trok zijn wenkbrauwen op toen Adam begon te praten. "En toen wat?" vroeg hij en keek hem doordringend aan. Als ze iets hadden gezien, konden ze dat altijd nog oplossen natuurlijk. Hij keek even naar Ruby en glimlachte. "Ik zou zeggen, hap toe" zei hij grijnzend.

Rose liep achter Ruby aan naar binnen en glimlachte even naar David. "Hoi" zei ze en keek rond. Het was zeker een mooi huis. Ze keek even naar Adam toen hij begon over wat ze die middag hadden gezien en toen keek ze naar David. Wat een engerd was dat eigenlijk. Zoals hij naar Adam keek, het voelde niet goed bij Rose.

Reply
1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  24  |  »  |  Last

« Back to previous page