orpg|| High school secrets:// noah

Erste Seite  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  7  |  »  |  Letzte [ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Älteste Beiträge zuerst ]


Noah

-, Weiblich

  Level 11

Beiträge: 246

Re: orpg|| High school secrets:// noah

von Noah am 10.06.2018 04:03

David glimlachte even naar Ruby. Hij wist dat Katherine uit de tijd was dat het niet goed ging met Ruby. Ze had toen veel mensen gedood, maar David had haar daarbij geholpen. Sindsdien hadden David en Ruby een sterke band. Hij keek om en keek even grijnzend naar Ruby. Hij had ondertussen wel dorst. Zijn ogen werden rood en hij liep naar Adam toe. De angst in hun ogen vond David altijd leuk om te zien. Hij begon van Adams bloed te drinken.

Rose keek op toen David vroeg of ze wat wilden drinken.het voelde toch niet helemaal goed en dat klopte ook, want nog geen seconde later kon ze zich niet meer bewegen. Wat gebeurde er?

Antworten

Stephanie_m...

21, Weiblich

  Level 9

Beiträge: 187

Re: orpg|| High school secrets:// noah

von Stephanie_montcomery am 10.06.2018 03:42

''Ja helemaal dat was de reden dat ze uit het niets van school ging de volgende dag'' zei Ruby maar eigenlijk loogde ze een beetje en ook weer niet want dat gebeurde niet vorige maand ofso maar het gebeurde in 1940 en dat was ook toen Ruby veel mensen doodde maar David hielp haar er erg mee daarom is ze nu ook zo irritant erover tegen hem omdat ze hem ook wil helpen zoals hij dat bij haar deed. Ze keek hem aan en knikte, ze kreeg roodde ogen en aderen onder haar ogen ''Adam. Rose blijf staan en niet schreeuwen'' zei ze als mindcontrol en liep naar Rose en dronk van haar bloed.

Adam keek rond totdat hij hun hoorde praten ''Hoe bedoel je? drinken?'' vroeg hij totdat hij Ruby hoorde en ineens niet kon bewegen en zag wat ze met Rose deed en toen dacht hij oh shit im next.

Antworten

Noah

-, Weiblich

  Level 11

Beiträge: 246

Re: orpg|| High school secrets:// noah

von Noah am 30.05.2018 08:58

David knikte en lachte zacht. "Ja, Kathrine was helemaal gek geworden" zei hij en keek even naar Adam. David had zijn bourbon alweer op en stond op. "Wil iemand nog wat te drinken? Rubes?" Vroeg hij en keek even naar Ruby.

Rose bleef even stil en luisterde naar wat er gezegd werd. "Ja... dat dacht ik dus ook" zei ze zacht toen Adam zei dat hij dacht dat boeken lezen goed voor je was. 

Antworten

Stephanie_m...

21, Weiblich

  Level 9

Beiträge: 187

Re: orpg|| High school secrets:// noah

von Stephanie_montcomery am 30.05.2018 08:49

Ruby keek David aan en giegelde ''Ja zeker dat was Kathrine ofso toch?'' vroeg ze en keek de andere aan ''have fun en laat me weten wanneer je wat nodig hebt dan kan ik het voor je halen en je kan altijd blijven slapen als je lam ofso bent of gewoon geen zin hebt om naar huis te gaan.'' zei ze en keek naar david.

Adam knikte ''Ja okay misschien heb je gelijk maar uhm ik dacht dat boeken lezen juist goed voor je was toch?'' vroeg hij en keek naar Rose en toen weer terug naar David en Ruby.

Antworten

Noah

-, Weiblich

  Level 11

Beiträge: 246

Re: orpg|| High school secrets:// noah

von Noah am 28.05.2018 06:26

David gaf een bourbon aan Ruby en een cola aan Rose. "Ja, dat kan best. Ik heb dat al eens eerder gehoord, van een meisje bij ons op school. Ze beweerde dat ze geesten zag" zei hij en ging naast Ruby op de bank zitten.

Rose luisterde stilletjes naar het gesprek en nam een slok van haar cola. Ze geloofde er niks van. Boeken lezen is juist goed voor je, dacht ze. Ze had nog nooit zoiets meegemaakt terwijl ze al bijna haar hele leven boeken las. 

Antworten

Stephanie_m...

21, Weiblich

  Level 9

Beiträge: 187

Re: orpg|| High school secrets:// noah

von Stephanie_montcomery am 28.05.2018 06:15

Ruby keek naar David. Waarom moest hij altijd zo macho doen of zo sarcastisch altijd wat ze nooit begreep aan hem waarom hij zo deed. ''Uhm.... een bourbon is wel lekker'' zei ze en keek naar de twee ''Kan dat wel snel als licht want dat lijkt me iets te snel'' zei ze lachend ''Jullie lezen teveel boeken weet je dat want dat kan ook je logica aanpassen zodat je sneller dingen gaat geloven, straks denk je nog dat we van vampiers zijn'' zei ze lachend en ging op de bank zitten.

Adam keek naar haar, misschien had ze wel gelijk dat het maar hun fantasie was. Hij keek op toen David aan kwam met zijn cola ''thanks man'' zei hij en dronk wat voordat hij knikte ''Misschie hebben jullie wel gelijk en is het me fantasie kan ook toch!"' zei hij nadenkend.

Antworten

Noah

-, Weiblich

  Level 11

Beiträge: 246

Re: orpg|| High school secrets:// noah

von Noah am 21.05.2018 04:18

David rolde even met zijn ogen en stond op. "Ja ja, ik zal lief zijn" mompelde hij terwijl hij een cola voor Adam inschonk en die aan hem gaf. "Wat wil jij Rose? En Ruby?" vroeg hij maar, want hij moest lief zijn. "Dat is niet zo lekker als vers" zei hij toen Ruby begon over de vriezer in de kelder. Hij trok even zijn schouders op toen Adam zei dat ze hun heel hard hadden zien rennen. "Zo snel als het licht? Dat mocht ik willen. Dan zou ik zo snel mogelijk wegrennen van school" zei hij lachend en probeerde zo het onderwerp een beetje te veranderen. Ruby was altijd al beter geweest in dit soort dingen, dus ook nu hoopte hij dat zij het over zou nemen.

Rose luisterde naar wat iedereen zei terwijl ze de kamer rond keek. "Oh, eh... ook een colaatje graag" zei ze toen er gevraagd werd wat ze wilde drinken. Ze keek naar David toen hij antwoord gaf op wat Adam zei. Hij wimpelde het een beetje af, maar Ruby wist echt zeker dat ze die twee had gezien. Ze durfde dat alleen niet te zeggen, want ze vond ze, vooral David, een beetje eng.

Antworten

Stephanie_m...

21, Weiblich

  Level 9

Beiträge: 187

Re: orpg|| High school secrets:// noah

von Stephanie_montcomery am 17.05.2018 03:29

Ruby rolde der ogen waarom was hij hier zo makkelijk over wat als ze gepakt worden of als er een dood gaat dan zijn hun de sjaak en Ruby had geen zin meer op lichamen te verbergen. Ze glimlachte en keek naar hun ''Iets drinken? David doe is lief tegen ze'' zei ze hij was nooit zo vaak gemeen tegen dezelfde mensen en als ie wat wilt moet hij rustig weten te blijven. ''Nee we gaan eerst feesten en dan eten maar als je honger hebt ligt er in de kelder wel wat in die vriezer.

Adam glimlachte awkward ''Ja een colaatje'' zei hij en keek naar david wat een creep hij moet echt anders gaan kijken naar hun niet alsof ze eten zijn maar hij wilde zeggen wat hij zag en dat gaat hij doen ook ''We zagen jullie wel heel snel rennen net zo sne als het licht en de flash'' zei hij.

Antworten

Noah

-, Weiblich

  Level 11

Beiträge: 246

Re: orpg|| High school secrets:// noah

von Noah am 13.05.2018 10:41

David zuchtte en even en knikte. "Ja ja" zei hij en rolde met zijn ogen. Ruby moest altijd zo moeilijk doen hierover... Hij keek Ruby na toen ze naar de deur liep en pakte zijn telefoon. "Hey" zei hij kort toen ze weer terug kwam met Rose en Adam. David trok zijn wenkbrauwen op toen Adam begon te praten. "En toen wat?" vroeg hij en keek hem doordringend aan. Als ze iets hadden gezien, konden ze dat altijd nog oplossen natuurlijk. Hij keek even naar Ruby en glimlachte. "Ik zou zeggen, hap toe" zei hij grijnzend.

Rose liep achter Ruby aan naar binnen en glimlachte even naar David. "Hoi" zei ze en keek rond. Het was zeker een mooi huis. Ze keek even naar Adam toen hij begon over wat ze die middag hadden gezien en toen keek ze naar David. Wat een engerd was dat eigenlijk. Zoals hij naar Adam keek, het voelde niet goed bij Rose.

Antworten

Stephanie_m...

21, Weiblich

  Level 9

Beiträge: 187

Re: orpg|| High school secrets:// noah

von Stephanie_montcomery am 12.05.2018 05:15

Ruby keek naar david ''Wel in houden ja? We willen geen doodde'' zei ze en hoorde de bel en stond op. Ze opende de deur en glimlachte ''hey mensen kom binnen'' zei ze en liep terug naar David en ging zitten ''Okay we hebben alle soorte dranken van frisdrank naar echte drank en als er soms mensen komen en rond rennen ofso geen zorgen zijn me huisgenoten'' legde ze uit en keek naar david van wat nu

Adam keek naar Rose toen aan belde. Zijn ouders boeide het niet echt waar hij was dus hij vroeg het wel waar rose bij was maar anders had hij het niet gevraagd. Adam glimlachte en liep naar binnen ''Mooi huis'' zei hij en wilde het hebben over wat hij zag dus hij begon met ''Uhm we zagen jullie praten toevallig en toen.....'' maar hij stopte snel bang om verder te gaan.

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  7  |  »  |  Letzte

« zurück zum Forum