Search for posts by AestheticRain

First Page  |  «  |  1  ...  11  |  12  |  13  |  14  |  15  ...  65  |  »  |  Last Search found 648 matches:


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/31/2016 10:52 PM

Myrall.
'Ik weer het, Mikey.' Zeg ik waarna ik hem omhels. 'Ik hou van je.'

Calum.
Ik glinlach naar Sam die zichzelf in de spiegel bekijkt. 'Je ziet er echt perfect uit.' Zeg ik waarna ik mijn arm om haar heen leg. 'Je bent altijd perfect voor me, maar nu ook gelukkig gezond.' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/31/2016 10:32 PM

Myrall.
Ik haal mijn schouders op. 'Ik ben niet moe.' Mompel ik. Ik heb zo'n medeleiden met Sam. Nu zijn we allebei onze vaders kwijt. Sam kende haar vader goed dus voor haar doet het vast veel pijn.

Calum.
Ik pak Sam's hand vast als ze haar broertje in bed heeft gelegd. Ik loop met haar naar onze kamer en trek mijn kleren uit op mijn boxer na. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/31/2016 10:10 PM

Myrall.
Ik ga op de bank zitten en zucht. Ik staar wat voor me uit. Het is echt verschrikkelijk.

Calum.
Ik blijf op gang staan om ze een beetje te beluisteren. Ik zucht als hij die vraag stelt. Sam zegt niks. Ik loop naar binnen. 'Papa is nu in een heel erg mooi land met allemaal andere mensen. Hij zit nu in dromenland, en als je papa wil zien moet je goed aan hem denken voor je gaat slapen. Dan heb je een grote kans dat papa straks in jouw droom komt en je overal mee naar toe wilt.  Waar je maar heen wel, alles kan!' Probeer ik zo blij mogenlijk over te brengen. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/29/2016 10:40 PM

Myrall.
Ik glimlach naar Jake. Ik heb hem al een tijdje niet gezien. 'Dat is weer een tijdje geleden.' Zeg ik en ik aai over zijn hoofd heen.

Calum:
Ik glimlach klein naar Jake als hij wat stilletjes in de auto gaat zitten. 'Klaar om te gaan?' Vraag ik als iedereen er weer in zit. Ik stary de auto weer en rijd de weg op. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/29/2016 10:11 PM

Myrall.
Ik hou me een beetje stil en zucht. Het was een treurige dag vandaag...

Calum.
Ik let onder het rijden op Sam. Het is onvoorstelbaar, haar vader verloren. Ik zucht zachtjes als we wachten bij een stoplicht.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/29/2016 10:01 PM

Myrall.
Ik knik omhels hem. 'Ik ook niet, dit is zo zielig...'

 

Calum.
Ik zucht zachtjes. 'Sammie, je weet dat ik van je hou. En ik wil je nu helpen en ik heb liever dat je heel de dag door huilt en bij mij ligt dan dat je er nu een eind aan zou maken. Je bent prachtig, Sam. Op elke manier. Ik hou van je.'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/29/2016 09:26 PM

Myrall.
Ook ik zie Sam staan. 'Calum, troost haar... alsjeblieft.' Smeek ik hem.

Calum.
Ze wilde alleen zijn. Maar ik kan haar niet zo achter laten. Ik draai me om en loop naar haar toe. Ik ga achtwe haar staan en vouw mijn armen om haar heen. 'We blijven hier zo lang als je wilt, neem je tijd.' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/29/2016 09:13 PM

Myrall.
Ik kijk naar de achterkant van Sam. Gelukkig probeert Calum haar te kalmeren.

Calum.
Ik knijp zacht in haar hand en kijk haar even aan. Hoe gaat ze hier ooit overheen komen... 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/29/2016 08:51 PM

Ts - Begrafenis.
 
Myrall.
Ik pak Michael's hand vast en ga langs Sam staan. Calum heeft zijn armen om haar heen.

Calum.
Ik druk een kus op haar hoofd en veeg haar tranen weg. Ze is zo gebroken, ik bang dat ze terug valt.. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/29/2016 08:15 PM

Myrall.
'Dan moeten we haar helpen.' Zeg ik. Dat is de enigste oplossing...

Calum.
Ik wrijf over haar rug heen. 'Ik weet het, Sammie. Maar hij is trots op je en hij weet dat je van hem houdt.'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  11  |  12  |  13  |  14  |  15  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page