Search for posts by AestheticRain

First Page  |  «  |  1  ...  12  |  13  |  14  |  15  |  16  ...  65  |  »  |  Last Search found 648 matches:

AestheticRain
Admin

-, female

Level 37

Admin

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/29/2016 07:59 PM

Myrall.
Ik zucht en knik. 'Kan niet erger worden.' Ik ga tegen Michael aan zitten.

Calum.
Ik hou Sam strak vast in mijn armen. 'Sam, niet doen. Ik hou zo veel van je, ik laat je niet zo maar gaan. Ik wil je alle liefde en zorg geven die je nodig hebt.' Ik druk een lange kus op haar lippen.  

''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

Level 37

Admin

from AestheticRain on 05/29/2016 07:50 PM

Myrall.
'Oh, oké.' Zeg ik. 'Is goed.' Ik kijk naar Michael's hand. Ik zucht zachtjes. Dit is zo erg voor Sam en haar moeder en broertje. 'Ik zie je dan snel weer, ik hou van je Sam. En Calum ook, en Michael. Wij helpen je er wel doorheen.'

Calum.
Ik veeg haar tranen weg. Ze is zo sterk, ze glimlacht nog steeds. Ik druk een klein kusje op haar mondhoek.  

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

Level 37

Admin

from AestheticRain on 05/29/2016 07:32 PM

Myrall.
Mijn mond valt open. Ik weet totaal niet wat ik moet zeggen en kijk naar Michael. Je kan duidelijk horen dat ze het moeilijk heeft, maar gelukkig is Calum met haar mee.  'Sorry, Sam... dit is echt erg...' zeg ik zacht.

Calum.
Jake wilde de toren aan zijn moeder laten zien, dus ik liet ze even alleen. Ik loop naar Sam en ga achter haar staan zodat ik haar kan omhelzen. Natuurlijk moet ik wel een beetje bukken nu, vooral omdat ze op de schimmel zit. Ik luister mee naar het gesprek en druk een kus op haar haar. 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

Level 37

Admin

from AestheticRain on 05/29/2016 07:11 PM

Myrall.
Voordat ik op bed kan zitten, roept Michael dat Sam belt. Ik sprint naar beneden en pak op. 'Sam, gaat alles goed?'

Calhm.
Ik knik. Ik kijk weer naar Jake die zijn toren aan het bouwen is. 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

Level 37

Admin

from AestheticRain on 05/29/2016 07:00 PM

Myrall.
'Ga me niet volgen.' Zeg ik terug. 'Heb je al eerder gedaan weet je nog, en toen sloot je me op.' Ik draai me om en loop naar boven. Ik heb geen zin in hem.

Calum.
'Doe maar Salami.' Zeg ik met een kleine glimlach. Ik heb wel zin in pizza, ja. 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

Level 37

Admin

from AestheticRain on 05/29/2016 06:53 PM

Myrall.
'Oh, dus nu wordt je boos op me omdat ik me zorgen maak om ze? What the actual...' Ik spring van het keukenblok af. 'Ik kan ook nooit iets goed doen bij jou!'

Calum.
Ik sla mijn arm om Sam heen en druk een kusje op haar wang. Ik heb deels het gesprek gehoord. Haar moeder neemt er even twee weken tussen uit, misschien wel goed voor haar. 'Ik heb geen idee, anders trakteer ik jullie wel op iets. Zeg het maar.' 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

Level 37

Admin

from AestheticRain on 05/29/2016 06:39 PM

Myrall.
'Je snapt het niet, waarom zou Sam dan zo gebroken en gehaast roepen dat Calum moest opschieten? Oh, ze wilde vast zien hoe de giraffes naar buiten kwamen.' Zeg ik sarcastisch en ik sla mijn armen over elkaar heen.

Calum.
Ik kijk na een tijdje naar Sam. Ik heb zo'n medeleiden... ze is al zo vroeg haar vader kwijt. 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

Level 37

Admin

from AestheticRain on 05/29/2016 06:25 PM

Myrall.
'Ik ben toch al gek dus wat maakt dit nou uit?' Vraag ik nog steeds even gefrustreerd. Als Sam dood is ga ik letterlijk ten onder, dat weet ik zeker.

Calum.
Ik knik en loop naar haar broertje. Hij ziet er niet al te blij uit. Ik ga bij hem zitten. 'Hi, buddy.' Zeg ik met een kleine glimlach. 'Jij vind lego wel leuk zo te zien? Zal ik meehelpen.' Hij knikt en geeft mij wat blokjes. 'Hij moet heel hoog worden.' Zegt hij waarna hij naar zijn bouwwerk wijst. 'Doen we! Heel hoog.' 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

Level 37

Admin

from AestheticRain on 05/29/2016 02:54 PM

Myrall.
'Misschien hebben ze ook wel een ongeluk gehad en zijn ze nu dood! Waarom nemen ze niet op?' Zeg ik gefrustreerd

Calum.
'Calum, je zorgt goed voor Sam toch?' Vraagt haar moeder. Ik knik. 'Ja, dat beloof ik u.' Zeg ik waarna ik weer naar Sam kijk. 'Ik zal er alles aan doen om haar gelukkig te maken.' 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

Level 37

Admin

from AestheticRain on 05/29/2016 02:21 PM

Myrall.
Ik zucht diep en ga weer langs hem zitten. 'Ik mag hopen dat je gelijk heb.' Zeg ik een beetje pissed.

Calum.
Ik omhels ook haar moeder. Ik kijk vervolgens weer naar Sam die bij haar broertje zit. Ik weet niet echt wat ik moet zeggen... alles kan nu ineens verkeerd overkomen denk ik. Of iemand heel erg raken. Ik voel me best schuldig. Ik heb Sam zo'n 6 maanden bij ons in huis gehouden.  

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  12  |  13  |  14  |  15  |  16  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page