Search for posts by Violet.
First Page | « | 1 ... 12 | 13 | 14 | 15 | 16 ... 62 | » | Last
Search found 611 matches:
Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]
from Violet. on 06/01/2016 07:42 PMSam
Ik glimlach naar Calum die Jake op z'n schoot heeft. Door dit kan ik niet wachten tot we onze eige kindje hebben.
Michael
''Lig je lekker zo?'' vraag ik lachend als ze stil lijft liggen en doe me ogen open zodat ik kan zien wat ze doet.
Wanting to be someone else is a waste of the person you are.
from Violet. on 06/01/2016 07:24 PMSam
Ik hoor Jake en Calum praten en doe in 1 keer me ogen open als hij vraagt of Calum z'n vader wilt zijn. ''Jake hoe kom je daar ineens op?'' vraag ik en kijk verward naar calum.
Michael
Ik voel Myrall's handen in de mijne en glimlach. Ik druk een kus op d'r hoofd en hou me ogen gesloten. ''Moring babe''
from Violet. on 06/01/2016 07:11 PMSam
''I'll try'' zeg ik en ga op me zei liggen met me gezicht naar Calum en Jake toe.
Michael
Ik zucht diep en leg me kin op Myrall's hoofd aangezien ze laager ligt dan mij. Me armen nog steeds strak om d'r middel heen en me benen over haar onder lichaam heen.
from Violet. on 06/01/2016 06:54 PMSam
''Morning'' zeg ik met een glimlach en kijk naar Jake die de dekens over zich heen doet. ''Het is nog zo vroeg'' zeur ik zachtjes en sluit me ogen weer.
Michael
''Ssst het is vroeg'' zeg ik met een zware stem en ga met me onderlichaam over Myrall's onderlichaam liggen en trek d'r stevig tegen me aan alsof ze me knuffelleeuw is.
from Violet. on 05/31/2016 11:41 PMts ochtend :)
--
Sam
Ik word wakker als ik beweging voel en kijk gelijk jake aan die slaperig naast het bed staat. "Mag ik hier liggen?" Vraagt hij lief en ik glimlach. "Tuurlijk" zeg ik en laat hem over mij heen klimmen zodat hij tussen mij en Calum inligt.
Michael
Ik trek myrall met me mee over me lichaam heen zodat ze aan de andere kant ligt en glimlach. Nu ligt ze op mijn olek
from Violet. on 05/31/2016 11:23 PMSam
"Ik hou zoveel van je" zeg ik en wrijf met me hand over Calums buik heen. "Weet je" zeg ik na een tijdje. "Ik heb nooit gedacht dat ik zo zou eindigen. Met iemand die me beste vriend is en me vriendje. En dat ik mezelf bij die gene kan zijn" zeg ik en ga dan op me rug liggen. "Maar uit eindelijk is dat wel zo"
Michael
Als myrall alleen in d'r lingerie is raak ik er een beetje opgewonden van. Shit denk ok in mezelf en ga in bed liggen naast d'r in alleen me boxers. Ik doe het nacht lampje uit en ga lepeltje lepeltje liggen met d'r.
from Violet. on 05/31/2016 11:06 PMSam
Ik glimlach en ga half over Calum heen liggen. "Bedankt dat je er voor me was vandaag." Zeg ik en leg me hoofd op z'n schouder. "En hoe je met me broertje omgaat"
Michael
"Ik hou ook van jou" zeg ik en til d'r op en neem d'r mee naar boven. "Laten we nu gaan slapen voordat je op de bank in slaap valt" grap ik en leg d'r bes.
from Violet. on 05/31/2016 10:42 PMSam
Ik doe me haar in een knot en trek vervolgens ook me kleren uit behalve me lingerie. Ik ga voordat ik het bed in ga voor die spiegel staan die me hele lichaam laat zien en kijk naar me lichaam. Ik zie er weer normaal uit.. Ik heb weer vollere borsten, een klein buikje en weer vet aan me kont. Ik kijk trots naar mezelf en ga dan het bed in naast Calum.
Michael
"Er zit je wat dwars" zeg ik en doe de tv uit zodat ik me volledig concentreer. "Als je met iets zit moet je me het vertellen, daar ben ik ook voor" zeg ik
from Violet. on 05/31/2016 10:26 PMSam
Ik kijk achterom naar Calum die voor me beantwoord. Als jake er enthousiast van word krijg ik er tranen in me ogen van. Hij is nog zo jong.. Als ik kijk naar de klok zie ik dat het al laat is. "Laten we gaan slapen, dan kunnen we naar papa" zeg ik en pak z'n pyjama uit z'n tas die ik op bed leg. Als ik hem heb geholpen met tanden poetsen en z'n pyjama aan doen leg ik hem in bed. "Geef je papa een dikke knuffel als je hem zit van mij?" Vraag ik. Als hij knikt druk ik een kus op z'n voorhoofd. "Weltruste broertje" zeg ik en loop de kamer uit als ik het licht heb uitgedaan.
Michael
Ik kijk naar Myrall een tijdje die voor zich uit blijft staren "baby, waarom ga je niet slapen?" Vraag ik en blijf zitten."volgens mij zijn Sam en Calum ook naar bed"
from Violet. on 05/31/2016 05:17 PMSam
Als we thuis zijn doe ik me tas over mn schouder heen en pak Jake z'n handje vast. ''Wil je je kamer zien?'' vraag ik hem en doe me schoenen uit en zet me tas neer. Hopelijk gaat hij het hier naar z'n zin krijgen. Ik loop achter hem aan naar de logeer kamer en zet ook z'n tas daar neer. ''Sam?'' vraagt hij zachtjes en gaat op het bed zitten. IK knik en kijk hem aan zodat hij weet dat ik naar hem luister. ''Waar is papa nu?'' vraagt hij. ''En hoelang blijft hij nu weg?'' zegt hij erachter aan.. Wat moet ik hier op antwoorden?
Michael
Ik kijk naar Sam die naar boven loopt met Jake. ''Ik vind het zo zielig voor ze'' zeg ik en doe me stropdas af die ik nog om heb en doe het jasje uit. Ik pak een flesje bier uit de koelkast en neem er een slok van. Vandaag was een zwaare dag.