Search for posts by Justfororpgs.
First Page | « | 1 ... 12 | 13 | 14 | 15 | 16 ... 84 | » | Last
Search found 839 matches:
Re: ORPG//: Noah
from Justfororpgs. on 01/03/2018 06:08 PMFayena
Ik open m’n ogen weer als ik voel dat we de oprit oprijden en stap uit. Ik pak m’n tasje en haal een hand door m’n haren heen. In m’n ooghoeken zie ik iemand staan en schrik “ Jason? “ zeg ik licht geschrokken en trek m’n jas dichter tegen me aan. “ Ke weet dat klanten niet mogen weten wat je adres is he, dit is niet erg netjes Fayena “ zegt m’n vader boos. “ het is een klasgenoot “ zeg ik en wacht tot m’n ouders iets verder zijn en loop dan naar Jason toe “ wat doe je hier? “ vraag ik wat geschrokken aan Jason en bekijk z’n kleding even.
from Justfororpgs. on 01/03/2018 05:41 PMFayena
Ik kijk naar de tijd, de tijd die ze hadden was voorbij en staat m’n vader voor de deur. Terwijl hij afrekent fris ik me snel op in het toilet en laat een visite kaartje achter. Ik loop weer terug en pak m’n jas aan bij m’n vader en loop de deur uit. Ik laat me zakken op de achterbank en kijk hoe hij het geld in de envelop steekt “ het is wel zuinig, geen fooi? “ zegt hij “ Het zijn studenten, wat denkt u dan? “ zeg ik. “ beter je best doen “ zijn z’n enige woorden. Ik rol met m’n ogen en knoop m’n jas dicht en leun tegen het raam van de auto terwijl ik maar de lichtjes kijk die voorbij gaan.
from Justfororpgs. on 01/03/2018 05:31 PMFayena
Na het eten ren ik naar boven en kleed ik me om en doe nog alles even goed. Ik pak mijn tas en m’n ouders roepen dat ik op moet schieten. Zuchtend ga ik naar beneden en stap achterin de auto. Als ik er eenmaal ben laat ik m’n jas in de auto en pak enkel m’n tasje. “ we staan om de hoek “ zeg ik. We bespreken nog even alles en ik zeg dan gebeld. Ik kijk naar het huis waar al druk gefeest was en loop er heen. Als iemand open doet na mijn belletje stap ik binnen. “ Er was gebeld? WIE is de jarige “ grijns ik en loop de groep door, dit werd weer een lange avond.
from Justfororpgs. on 01/03/2018 05:24 PMFayena
“ Ja prima, ga maar straks kom je te laat “ zeg ik en als ik de deur dicht hoor gaan kijk ik op de klok. Snel loop ik naar boven en probeer toch zelfstandig nog een beetje huiswerk te maken. Zelf had ik nog een uur voordat m’n ouders kwamen en dan erna nog twee uur voordat ik zelf weer aan de slag moet voor m’n ouders. Ik zucht zacht. Neem een grote slok en begin aan de stapel werk.
from Justfororpgs. on 01/03/2018 05:16 PMFayena
Ik knik, ja ik had het toch wel gedaan, ik was te ver gegaan over z’n privéleven wat hij privé wilde houden. Ik ha ook uit bed en kijk hoe hij de trap af loopt “ Ja ik geef verder mezelf wel bijles, komt goed “ mompel ik tegen mezelf en pak de glazen en drinken en loop achter hem aan naar beneden. “ tot morgen “ zeg ik, hij wist vast zelf wel de weg. Ik loop naar de keuken waar ik alles opruim en een glas wijn pak.
from Justfororpgs. on 01/03/2018 05:06 PMFayena
Ik knik “ als je niet alleen wilt zijn ja dan moet je dat doen ja “ glimlach ik breed. “ Ja dat zeg ik toch, een slijmbal “ grinnik ik “ een slijmbal die graag aan kontjes zit “ plaag ik hem. “ de binnenkant van m’n bh is mooier dan jou broekzak hoor, dat briefje van vijf is blijer dat hij daar heeft gezeten “ grap ik. Ik haal even m’n schouders op “ ik raak het toch kwijt, ik gooi het ergens neer en daarna is het verdwenen “ glimlach ik. “ ik overdrijven? Zou niet durven “ glimlach ik. Ik frons als hij opstaat. Hij wilde het niet vertellen, prima maar waarom moest hij gelijk gaan? Ik zucht zacht en kom overeind. “ je bent boos zeker? Ik ben weer te ver gegaan? “
from Justfororpgs. on 01/03/2018 04:54 PMGayena
“ ja sorry “ knik ik “ moet je toch opzoek gaan naar vrienden “ plaag ik hem. “ Al die complimentjes de heletijd, slijmbal “ “ je moet vast wel wat hebben “ lach ik. Ik kijk hoe hij het briefje weer pakt uit zijn broek en het dan in mijn broekzak stopt “ jij viespeuk, zit je nou gewoon aan m’n kont? “ probeer ik zo verbaasd mogelijk te zeggen. “ nou of dat z’n probleem is “ lach ik en pak het uit m’n zak en denk even goed na en verander toch van gedachten wat ik eerst zou doen en stop het terug in zijn voor broek zak. “ hou bij je “ lach ik. “ Als ik nog harder denk spatten m’n hersens uit elkaar “ knik ik. Ik schiet in de lach, “ gewoon werk? “ grinnik ik “ ga je me nog vertellen wat of dat niet? “
from Justfororpgs. on 01/03/2018 04:43 PMFayena
“ Ja helaas, ik kan er helaas verder ook niks aan doen “ grinnik ik en rol eventjes met m’n ogen “ slijmbal “ knik ik lachend. Ik kijk toe hoe hij het briefje op mijn voorhoofd legt “ Ieuwl “ roep ik en trek een vies gezicht. Ik pak het briefje en stop het in z’n kontzak aangezien die voor het grijpe licht “ vies briefje “ knik ik lachend. Ik denk weer even na “ hm nee verder komt er niks in me oo “ knik ik glimlachend. “ zeg maar gewoon wat je wil, ik kan het echt wel leuk maken hoor “ lach ik. “ Maar wat doe je dan? “ vraag ik aan hem “ zodra er wat open is dan moet je roepen hoor “
from Justfororpgs. on 01/03/2018 04:31 PMFayena
“ wie zegt dat? Je bent hier alleen om me bijles te geven hoor “ zeg ik plagend tegen hem. “ Oké vooruit maar dan moet jij wat aardiger doen hoor “ knik ik lachend. Ik kijk naar het briefje van vijf “ nee die wil ik nu niet meer, die heeft lekker warm in jou broekzak zitten broeien “ knik ik. Ik schud mn hoofd “ meer kan ik anders niet bedenken hoor, misschien wel gelul maar of je daar blij niet wordt “ knik ik lachend. Ik frons even als hij zo vaag doet “ Schaam je je voor je werk ofzo? Is het een krantenwijk? “ plaag ik hem als hij weg kijkt de andere kant op. “ M’n gezicht zit hier hoor “ grijns ik.
from Justfororpgs. on 01/03/2018 04:23 PMFayena
Ik kijk hem even fronsend aan “ Uhu “ grijns ik en knik “ mooi “ plaag ik hem. “ Jwel ik stop met lachend als jij zo gemeen doet “ knik ik en ik probeer m’n lach in te houden en hem dood aan te kijken. “ Ja echt maak het nog moeilijker “ lach ik zacht “ ik kan mezelf dus ook niet geven met een strik want mij kan je vast houden, die vijf euro heb je ook niks aan, kan je ook vasthouden “ plaag ik hem. “ meer dan gezelschap kan ik dus niet geven “ zucht ik. “ Maar is er vacature hij je werk vrij? “ m’n ouders willen dat ik meer ga verdienen “ zucht ik.