Search for posts by AestheticRain

First Page  |  «  |  1  ...  13  |  14  |  15  |  16  |  17  ...  65  |  »  |  Last Search found 648 matches:


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/29/2016 02:13 PM

Myrall.
Ik heb hier zo'n slecht gevoel over. Dadelijk is Sam gekidnapt of zo en moet Calum tegen zo'n persoon vechten.' Ik schud mijn hoofd als ze beide niet op pakken. 

Calum.
Ik kijk naar Sam die haar moeder omhelst. Ik kan niets anders doen dan kijken nu... ik vind het zo erg voor ze.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/29/2016 01:59 PM

Myrall.
'Sam belt niet eens! Wat nou als ze op de een of andere manier... nee, ze zullen niet ontvoert zijn, maar er is iets ergs, ik weet het zeker.' Ratel ik aan een stuk door.

Calum.
Ik omhels haar. 'Als je moet huilen mag het, dit is iets ergs sn je hoeft je emoties niet in te houden.' Ik druk een kus op haar voorhoofd. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/29/2016 01:45 PM

Myrall.
'Maar meestal leggen ze een briefje neer... dadelijk is er iets ergs.' Zeg ik. Ik ga op zijn schoot zitten en pak zijn hand vast en speel met zijn vingers. Soms voel ik me echt een klein kind.

Calum.
Ik knik en start de auto weer om de weg te vervolgen. Sam gaat zeker weer in een zware tijd komen, ze is er net uit... en nu dit. Ze kan ook nooit rust hebben. En dat met Luke dan nog... 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/29/2016 01:27 PM

Myrall.
Ik kijk om me heen. Meestal zijn ze hier al beneden. 'Misschien slapen ze nog. Ik kijk even uit het raam en zie dat de auto weg is. 'Ze zijn weg.' Zeg ik verward. Meestal leggen ze wel een briefje op tafel, tenzij ze boodschappen doen. Maar dat is hier geen 200 meter vandaan. Daar hebbben ze de auto niet voor nodig. 'Michael, ze zijn weg.' Herhaal ik nog eens. Dit betekend vast niet veel goeds... 

Calum.
Ik kan hier niet stoppen, verdomme. Ik pak haar hand stevig vast en rij een stuk door op de snelweg tot we bij een afrit komen. Ik stop de auto een stukjw verderop in de stad en omhels haar. 'Sammie, ik vind het zo erg voor je...' ik veeg haar tranen weg. Ik weet dus totaal niet wat ik nu moet doen. Ze voelt zich gebroken en dat is te merken. 'Ik hou van je Sam.'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: HELLO-MEETING: Kom jij ook?

from AestheticRain on 05/26/2016 11:18 PM

OMMERGEWD Nooo ( We zoeken er wel een oplossing voor 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

HELLO-MEETING: Kom jij ook?

from AestheticRain on 05/26/2016 10:58 PM

Hey meiden,

Jarissax is zojuist met een idee gekomen voor een meeting. Dit leek mij best leuk dus ik heb het een beetje overlegd met Violet. Ik heb ook al een groepschat aangemaakt waar nu nog maar drie mensen inzitten. Hierin kunnen we met z'n alle overleggen wanneer en waar de meeting is. Wil jij ook in de chat? Mail dan je Facebook naam (link zou al helemaal handig zijn, wel even erbij zeggen dat je graag wil joinen) naar mij of Violet. 

Liefs,
Het Team. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: Komt er ooit nog een soort meeting?

from AestheticRain on 05/26/2016 10:30 PM

OMMERGEWD YAS T IS VIA FACEBOOK IN DE TEAM GROEPSCHAT MAAR WE KUNNEN WEL N HELLOMODELCHATGROEP AANMAKEN YOLOH

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: Komt er ooit nog een soort meeting?

from AestheticRain on 05/26/2016 10:21 PM

MISSCHIEN WEL OMG FF OVERLEGGEN WANNEER EN OF DE ANDERE HET GOED VINDEN 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: Komt er ooit nog een soort meeting?

from AestheticRain on 05/26/2016 10:07 PM

OMG DA;S ZO AWSUM WEETJE

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: Komt er ooit nog een soort meeting?

from AestheticRain on 05/26/2016 10:02 PM

omg ja FKSDKKKS wowow dat zou zo leuk zijn

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  13  |  14  |  15  |  16  |  17  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page