Search for posts by Violet.

First Page  |  «  |  1  ...  13  |  14  |  15  |  16  |  17  ...  62  |  »  |  Last Search found 611 matches:


Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/29/2016 10:30 PM

Sam
Als we bij m'n huis zijn stap ik uit. "Blijven jullie maar hier wachten" zeg ik en zie me moeder al wachten. "Veel plezier, en neem alle rust en laat je verwennen" zeg ik en geef d'r een knuffel. Als Jake klaar is pak ik z'n tas en kijk ik nog naar m'n moeder. "Doe voorzichtig" zeg ik en loop dan met jake naar de auto en laat hem achterin zitten bij Myrall en Mike. Als ik ook zit zwaai ik naar me moeder. "Dit is Jake, me kleine broertje" zeg ik tege Michael.

Michael
Ik kijk naar het jochie die tussen mij en myrall komt zitten. "Hey Jake, ik ben Michael" zeg ik en geef hem een boks.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/29/2016 10:07 PM

Sam
Na een aantal minuten zucht ik diep. ''Laten we gaan'' zeg ik en leg mijn roos op het hoopje aarde. ''Ik zie je later nog wel pap'' zeg ik zachtjes en loop weg en hou Calum's hand vast. Als we bij de auto zijn zitten Michael en Myrall er al in. Ik stap voorin de auto naast Calum die aan het stuur zit. ''Bedankt, dat jullie er waren.'' 

Michael
Ik kijk naar Sam en Calum die er aankomen. Het is zo'n mooi plaatje die 2, net zoals ik en Myrall. Denk ik inmezelf. Ik glimlach als Sam ons bedankt. ''Daar heb je vrienden voor.'' zeg ik  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/29/2016 09:37 PM

Sam
ik huil zachtjes en voel 2 armen van achter om me middel heen. Ik schrik en kijk gelijk achterom en zie Calum staan. ''Ik wil niet dat je me zo ziet'' zeg ik huilend en blijf met me rug tegen z'n buik aan.

Michael
''Ik kan hier niet tegen'' zeg ik tegen Myrall en draai me om met me rug naar Sam en Calum toe.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/29/2016 09:20 PM

Na de begravnis.
-
Sam
Gelukkig bestaat er waterproof mascara.. Als iedereen weg loopt bij het graf blijf ik staan. ''Ik kom er zo aan'' zeg ik tegen Calum en blijf alleen achter. Ik staar naar de aarde die net op de kist is gegooit en laat weer de tranen stromen over me wangen.

Michael
Ik loop met Myrall naar de ingang van de begraafplaats en kijk achterom waar Calum alleen komt aanlopen. ''Waar is sam?'' vraag ik en kijk achterhem waar ik d'r zie staan in de verte bij het graf.. alleen. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/29/2016 08:57 PM

Sam
Als we de zaal binnen lopen kan ik alleen maar naar de kist kijken. We hebben besloten de kist dicht te houden.. Ik kijk naar Calum die het oude pak van me vader aan heeft, wat ik niet erg vind. Het staat hem geweldig. We lopen naar voren waar we onze plaats nemen. Aan de ene kant zit Calum en aan de andere kant zit me moeder en me broertje. Hij snapt er niet veel van..

Michael
Ik heb Myrall's hand vast en kijk de zaal rond. Het ziet er zo mooi uit hier. En als je naar de kist kijkt, zie je achter de ramen een bos pad.. Sam en d'r moeder hebben een prachtige locatie uitgekozen.. Ik en myrall nemen onze plek achter Sam en Calum. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/29/2016 08:19 PM

Sam
Ik kijk naar Calum en veeg me tranen weg. ''Laten we maar weer naar binnen gaan'' zeg ik en druk een kus op z'n lippen. Ik ga van Calum's schoot af en loop weer naar binnen. Even later is de pizza er.

Michael
''Dat gaan we zeker doen.'' zeg ik en kijk naar Myrall.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/29/2016 08:04 PM

Sam
''Ik mis hem zo erg, ik heb geen eens afscheid kunnen nemen'' zeg ik en kijk naar het gras onder ons. Het enige wat ik nog kan doen is een mooie begravnis regelen samen met me moeder.

Michael
Ik sla me arm om Myrall d'r middel heen. ''Wat nou als ze weer terugvalt?'' vraag ik en zet d'r op me schoot. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/29/2016 07:53 PM

Sam
''Dankje Myrall, ik spreek je snel weer.'' zeg ik en hang op. Ik laat me hoofd rusten op Calum's schouder en zucht. ''Als het kon had ik mezelf al van een brug af gegooid'' zeg ik eerlijk.

Michael
Als ze ophangt ga ik rechtop zitten. ''Jezus, eerst d'r anorexia, depressie, Luke en dan dit'' zeg ik geschokt. Ik heb Myrall's hand nog steeds vast, maar die ga ik mooi niet los laten. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/29/2016 07:37 PM

Sam
Als ik ineens 2 armen om me middel heen voel sta ik op zodat Calum op de schommel kan zitten en ga dan op z'n schoot zitten met me gezicht naar hem toe (zie foto). ''Ik blijf de komende 3 dagen nog hier met Cal, en zijn aan het einde van de week weer thuis. Jake gaat mee, me moeder moet er even tussen uit en gaat op vakantie met een vriendin.'' zeg ik en glimlach naar Calum, ookal rollen de tranen over m'n wangen.

Michael
Ik luister aandachtig mee en pak Myrall d'r hand vast. Ze heeft er ook vast moeite mee aangezien ze d'r vader ook kent..


------
tumblr_na71m9zhdD1rtpjs0o1_500.jpg 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply Edited on 05/29/2016 07:48 PM.

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/29/2016 07:16 PM

Sam
''Ik ben thuis'' zeg als ik Myrall hoor. ''Ik ben zo snel mogelijk de auto in gestapt met Calum en ben naar huis gereden'' zeg ik zwak en ga zitten op de schommel zitten. ''Me vader is overleden vanacht.''

Michael
Ik leg Myrall op de bank en ga naast d'r liggen met me oor bij de telefoon zodat ik mee kan luisteren. Als ze zegt dat d'r vader is overleden kijk ik geschokt naar myrall. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  13  |  14  |  15  |  16  |  17  ...  62  |  »  |  Last

« Back to previous page