Search for posts by AestheticRain

First Page  |  «  |  1  ...  14  |  15  |  16  |  17  |  18  ...  65  |  »  |  Last Search found 648 matches:


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/25/2016 11:50 PM

Myrall.
'Stoohoop.' Zeur ik terwijl ik mijn hoofd in zijn nek verberg. 

Calum.
Als ze begint de huilen wil ik haar het liefst in mijn armen houden. Maar ik zit midden op de weg. Mijn mond valt open. 'Het spijt me, Sam.' Leef ik met haar mee. Ik pak even snel haar hand en druk er een kus op. 'Dat is vreselijk...'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/25/2016 11:40 PM

Myrall.
Ik hoor Sam nogal omgeduldig naar Calum roepen. Da's ook nieuw. Ik bloos, ookal hoor ik hem dat vaak genoeg zeggen. Aan zo iets zul je nooit wenne eigenlijk. Want die gevoelend hou je.

Calum. 
Ik stap in en start de auto als San er ook in zit. Ik weet totaal niet wat er gaande is, maar Sam wil zo snel mogelijk naar huis. 'Gaat alles goed?' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/25/2016 11:30 PM

Myrall.
'Ja... dat gebeurt wel eens.' Ik draai me naar hem toe en druk een kusje op zijn lippen.

Calum.
Ik pak haar hoofd vast tussen mjjn handen. 'Oké, ik breng je. Haal rustig adem.' Zeg ik als ik merk dat ze nogal moeite daar mee heeft. Ik heb geen idee wat er aan dr hand is, maar daar kom ik wel achter. Ik hoop maar dat het niet te ernstig is.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/25/2016 11:23 PM

Myrall.
Ik word wakker en geef een klein kneepje in Michael's hand om te kijken of hij ook wakker is. Stel dat hij nu slaapt en ik in zijn oor ga schreeuwen, da's niet zo'n goed idee...

Calum.
Ik kijk raar naar Sam die zonder wat te zeggen gehaast haar tas inpakt met. 'Uh... Sam waar denk je heen te gaan?' Ik msrk nu pas de geschokte blik op haar gezicht. 'Gaat het? Wat is er?' Vraag ik voorzichtig als ik naar haar toe loop. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/25/2016 11:10 PM

Myrall.
Ik luister een beetje naar Michael's ademhaling, het kalmeert me. Ik voel Michael's arm om mijn middel heen liggen en pak zijn hand vast. Iets wat ik automatisch doe... 'Ik voel me wel oké nu.' zeg ik eerlijk. 

Calum.
Ik druk een kus terug. 'Vast wel.' Ik wil eigenlijk morgen wel iets leuks met Sam gaan doen zodat ze dit ook weer even kan vergeten. Ze was er net vanaf, anorexia en zo... moet Luke het weer verpesten door er een probleem bij te gooien. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/25/2016 10:53 PM

Myrall.
Ik ga tegenover Michael zitten en pak een boterham die al gesmeerd is. 

Calum.
Ook ik pak een boterham. Ik glimlach naar Sam. Haar haar is nog steeds een beetje nat. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/25/2016 10:42 PM

Myrall.
Als hij de kamer uit is zucht ik diep. Ik kijk even rond en gooi het papiertje, wat bovenop in de prullenbak ligt, in de wc en spoel het door. Dat was best dom, hij had het zo kunnen zien. Ook het mesje ligt vlak langs de radio. Wow, ik heb echt geluk gehad. Ik ruim alles goed op zodat het niet te vinden is. Michael kijkt toch niet in mijn make-up tas en zo. Ik loop vervolgens naar beneden en ruik een verbande geur.

Calum. 
'Ja, is goed.' zeg ik Ik lach naar Michael  als ie beneden komt. '250 graden... iets te hoog?'  Ik ga aan tafel zitten als Sam er alles heeft opgezet. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/25/2016 10:35 PM

Myrall.
'Ja, nou... ik wilde gewoon niet gestoord worden tijden het slapen, snap je.' zeg ik waarna ik een kleine glimlach opzet.

Calum.
Ik zucht als ik de lasagne zie. 'Michael kan echt niet koken of bakken. Maar pizza's kan hij dan weer wel.' Ik kijk naar het aantal graden en heb even een facepalm moment. 'bijna 250 graden, het moet 180 zijn of zo...' Ik help Sam mee om de lasgne eruit te halen.
 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/25/2016 09:18 PM

Myrall,
'Michael, ik wil gewoon even slapen.' Ik pak een doekje voor het geval hij hem op de een of andere manier openkrijgt. Ja, misschien met een sleutel... Ik dip het snel af en trek mijn mouw naar beneden. Het doekje gooi ik weg. 'Ugh, fine.' mompel ik waarna ik de deur open.

Calum.
'Ik ben ben God.' zeg ik met een glimlach. Ik stop het weer terug in de pot en ga weer langs haar zitten. 'Me oh my, you're the apple of my eye.' zeg ik met een glimlach. 'There are 21 letters in the alphabet right? Oh, nevermind. I missed u r a qt.'' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: COMPETITIE HELLOBLOG

from AestheticRain on 05/25/2016 08:58 PM

hh 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  14  |  15  |  16  |  17  |  18  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page