Search for posts by Stephanie_montcomery

First Page  |  «  |  1  ...  15  |  16  |  17  |  18  |  19  |  »  |  Last Search found 185 matches:


Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/29/2018 01:59 PM

matthew glimlachte ''zie je wel maar probeer lief te flirten niet gemeen'' zei matthew en keek hem toen verbaasd aan ''wat? ik keek gewoon naar haar als vrienden niks meer dus doe rustig.'' zei hij lachend ''kom ik ga ook slapen morgen gaan we naar het strand althans ik'' zei hij en liep naar zijn kamer en trok zijn pyjama aan en ging liggen.

Leena lachte ''dat klopt hij is niet lelijk maar misschien is hij eigenlijk lief maar doet hij zo omdat hij ooit heel erg veel pijn heb gehad door een meisje'' zei ze en begon allemaal dingen over hem te denken, ze keek op en knikte ''ik wil warme melk'' zei ze en lachte om wat ze zei ''hij is alles wat een meisje wil lief schattig niet al te macho gedrag'' zei ze ''geef hem een kans'' glimlachte ze.

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/29/2018 12:06 PM

Matthew lachte "nou ik denk dat je eerst wat liever moet zijn voor haar en misschien ben jij degene hier die een oogje op der heeft?"' vroeg hij. Maar toen hoorde hij wat hij daarna zei ''nou als eerste voel ik niks voor der en een beetje flirten is toch niet erg jij doet niet anders en als dat zou betekenen dat ik haar leuk vind dan vind jij leena leuk'' zei hij simpel

Leena glimlachte ''echt dankje dankje'' zei ze en keek verbaast naar meghan ''uhm niet veel gewoon dat hij een eigenwijze zak is en niet weet hoe hij met vrouwen om moet gaan en ik zou ze vriend kunnen zijn als ie wat liever was maar ik denk dat hij dat niet kan'' zei ze en keek meghan aan ''en jij dan? van matthew? ziet eruit als een leuke vent eentje die bij jou past en geen taylor is'' zei leena snel erachter aan.

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/29/2018 10:59 AM

Matthew stond met een bek vol tanden en wist niet wat te doen totdat ze op stond ''oh doeii'' zei hij glimlachend en keek naar taylor ''ze mogen je echt niet he?'' vroeg hij

Leena keek meghan aan van serieus en toen zei ze dat het al laat was glimlachte ze en keek naar taylor ''nee ben gewoon heel moe'' zei ze en liep naar haar kamer ''thanks je ben me reddende engel in nood''

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/29/2018 10:22 AM

Matthew lachte ''nou nee ik stop wel met bijnamen geven'' zei hij en hoorde meghan ''nou je bent lief en aardig en je lijkt geen maagd'' zei hij en zei gelijk ''leena draai the bottle'' en keek naar de andere.

Leena rolde haar ogen ''hou is je mond taylor swift'' zei ze en knikte op wat matt zei en draaide de fles maar ze schrok wanneer het op taylor kwam ''je hoeft het niet te doen toch? wacht tis al laat meghan we moeten slapen'' zei ze en stond op en trok meghan omhoog.

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/29/2018 10:04 AM

Matthew keek haar aan ''gewoon je uistraling en hoe makkelijk je over alles praatte'' zei hij en glimlachte naar haar toen ze rood werd ''zo schattig als je rood word niet waar taylor de macho'' zei matthew lachend om die bijnaam en keek naar de meiden ''mooie bijnaam he'' zei hij en lachte ''sorry bro maar moest gewoon'' zei hij en grijnsde toen de fles op leena kwam.

Leena fronste naar hem ''wie zeg dat ik ooit iets met jou wil doen?'' vroeg ze ''dus het boeit me echt niet wie maagd is en wie niet en doe er niet zo raar over'' zei ze ''zeg gewoon ja ik ben maagd of nee ben ik niet'' zei ze. Ze fronste naar de fles ''oh na ik mag voor het eerst een meisje kussen'' zei ze lachend en ging op der knieen zitten en gaf meghan een kus op der wang en ging weer terug zitten ''nooit gezegd waar ik moest kussen en voor hoelang'' lachte ze.

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/29/2018 09:31 AM

Matthew keek verbaasd naar meghan ''wacht wat? echt? had ik niet gedacht'' zei hij en keek op toen leena dat zei ''nou ik ben geen maagd meer'' zei hij en keek naar de fles die draaide en toen hij stopte kwam hij op (mag jezelf kiezen).

Leena glimlachte "oh dan heb ik er drie want taylor is maagd je ziet het aan hoe hij gedraagt als je het over met iemand naar bed gaan hebt'' zei ze en keek taylor grijnzend aan ''waarom knipoog je naar mij?'' vroeg ze verbaasd ''meghan is ook een leuke meid oh wacht je zei dat je alleen oog voor mij had'' zei ze lachend

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/29/2018 09:11 AM

Matthew knikte ''volgens mij wel bij mij is het zo, je gaat in een kring zitten dan draait iemand naar wie de fles wijst moet je kussen en als iemand hem vangt is het 7 minuten in de kast in mijn land we call it 7 minutes in heaven'' zei hij ''maar in de meeste landen doen ze zonder het laatste'' zei hij en keek naar iedereen ''okay uhm meg begin jij?" vroeg hij

Leena rolde haar ogen ''geloof je het zelf?" vroeg ze ''en matt ik speel het ook zo alleen zonder het laatste inderdaad'' zei ze en keek taylor aan ''ik denk dat jij maagd bent en dat iedereen maagd is hier van ons'' zei ze eerlijk en keek iedereen aan ''deze avond gaat leuk worden ik beloof het jullie'' lachte ze

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/28/2018 09:39 PM

Matthew knikte ''lijkt mij ook het best als ik met taylor een kamer neemt wnt als die twee samen nemen dan gaat er iemand snel aan'' zei hij en glimlachte als hun het willen vind ik het prima dacht hij. ''Okay spin the bottle lets do this ik heb een fles'' zei hij en pakte die en ging alvast op de grond zitten.

Leena keek naar taylor ''misschien ben ik geen maagd weet jij veel'' zei ze ''hoezo zou dat het leuker maken als een van ons maagd zou zijn'' vroeg ze en bloosde ''dankje prins'' zei ze en knikte ''ja ik doe mee'' zei ze en ging klaar zitten naast matthew.

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/28/2018 09:22 PM

matthew lachte om het gesprek en daarna keek hij hem aan ''kamers delen'' zei hij en zei gelijk ''kies maar met wie jullie in een kamer willen maakt mij niet zoveel uit ik slaap er alleen in'' zei hij en keek hem aan.

Leena kwam onder de douche vandaan en kleedde zich aan en liep terug ''okay taylor als eerste ik heb geen fantasie`s over naar bed gaan met iemand en ten tweede het is een spel niet dat ik na het spel vekering met je heb gelijk'' zei ze snel achter elkaar ''okay en met wie moet ik in een kamer dan?'' vroeg ze want ze dacht dat dat al was uitgekozen.

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/28/2018 08:54 PM

Matthew grijnsde ''tijd vliegt als je het leuk hebt'' zei hij en liep richting hun caravan.
Eenmaal aangekomen maakte hij de deur open en liep naar binnen zette zijn bagage in zijn kamer die hij had geclaimt. ''Okay dus enig idee wat te doen want het begint al donker te worden''

''Wedde van wel'' zei leena ''als ik gewoon met een jongen hier aan kom laat je me echt wel met rust hoor'' zei ze en stapte in de caravan ''uhm ja matthew ik weet al wat te doen ik ga als eerst douche dan me pyjama en wie doet er mee met spin the bottle?" vroeg ze en keek taylor aan ''bedoel je in bed of in je gedachte'' vroeg leena en grijnsde en liep naar de kamer die ze claimde en zette haar spullen neer pakte een handoek en haar badspullen en liep naar de douche en ging douche.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  15  |  16  |  17  |  18  |  19  |  »  |  Last

« Back to previous page