ORPG|| camping gone wrong//: aimee

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  30  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/29/2018 10:04 AM

Matthew keek haar aan ''gewoon je uistraling en hoe makkelijk je over alles praatte'' zei hij en glimlachte naar haar toen ze rood werd ''zo schattig als je rood word niet waar taylor de macho'' zei matthew lachend om die bijnaam en keek naar de meiden ''mooie bijnaam he'' zei hij en lachte ''sorry bro maar moest gewoon'' zei hij en grijnsde toen de fles op leena kwam.

Leena fronste naar hem ''wie zeg dat ik ooit iets met jou wil doen?'' vroeg ze ''dus het boeit me echt niet wie maagd is en wie niet en doe er niet zo raar over'' zei ze ''zeg gewoon ja ik ben maagd of nee ben ik niet'' zei ze. Ze fronste naar de fles ''oh na ik mag voor het eerst een meisje kussen'' zei ze lachend en ging op der knieen zitten en gaf meghan een kus op der wang en ging weer terug zitten ''nooit gezegd waar ik moest kussen en voor hoelang'' lachte ze.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 04/29/2018 10:17 AM

Taylor moest zacht lachen om Leena. Hij merkte dat ze wel steeds geïrriteerder om hem werd en dat was precies wat hij wilde. Hij keek even naar Leena die een kus op Meghan's wang drukte en hij moest zacht lachen. "Nou nou, gewaagd hoor" zei hij tegen Leena.
"Zeker schattig" zei hij en moest even lachen om de bijnaam. "Misschien moet je nog even oefenen met mensen bijnamen geven. Niet je sterkste punt" zei hij lachend tegen Matthew.

Meghan was best blij dat Leena dit had bedacht. Ze had namelijk ook nog nooit een meisje gekust. Ze trok even haar wenkbrauwen op toen Matthew begon over haar uitstraling. "Mijn uitstraling? Vertel jij eens wat meer over mijn uitstraling" zei ze grinnikend en keek hem aan. "Hm, daar moet ik Taylor wel gelijk geven, bijnamen zijn niet je sterkste punt" zei ze lachend tegen Matthew.

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/29/2018 10:22 AM

Matthew lachte ''nou nee ik stop wel met bijnamen geven'' zei hij en hoorde meghan ''nou je bent lief en aardig en je lijkt geen maagd'' zei hij en zei gelijk ''leena draai the bottle'' en keek naar de andere.

Leena rolde haar ogen ''hou is je mond taylor swift'' zei ze en knikte op wat matt zei en draaide de fles maar ze schrok wanneer het op taylor kwam ''je hoeft het niet te doen toch? wacht tis al laat meghan we moeten slapen'' zei ze en stond op en trok meghan omhoog.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 04/29/2018 10:46 AM

Taylor moest zacht lachen om Leena. Het deed hem al niet zo veel meer als mensen hem taylor swift noemde. Hij keek grijnzend naar Leena toen de fles op hem kwam. "Ach, durf je niet prinses?" Zei hij grijnzend en keek naar de meiden die gingen staan.

Meghan rolde even met haar ogen en lachte zacht. "Okee, maar wat heeft lief en aardig te maken met geen maagd zijn?" Vroeg ze aan Matthew. Meghan lette niet echt op wat er gebeurde met de fles, maar werd opeens omhoog getrokken door Leena. "Zo laat is het toch nog niet?" Vroeg ze en keek even naar de fles. Ze zag dat die naaf Taylor wees en ze begon te gapen. "Nee, je hebt gelijk, wij gaan slapen. Tot morgen" zeg ik tegen de jongens en loop achter Leena aan onze kamer in. 

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/29/2018 10:59 AM

Matthew stond met een bek vol tanden en wist niet wat te doen totdat ze op stond ''oh doeii'' zei hij glimlachend en keek naar taylor ''ze mogen je echt niet he?'' vroeg hij

Leena keek meghan aan van serieus en toen zei ze dat het al laat was glimlachte ze en keek naar taylor ''nee ben gewoon heel moe'' zei ze en liep naar haar kamer ''thanks je ben me reddende engel in nood''

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 04/29/2018 11:09 AM

Taylor lachte zacht toen de meiden ook echt weggingen. "Ach, dat komt vanzelf hoor" zei hij tegen Matthew. "Leena wil het nog niet toegeven, maar ze heeft zeker wel een oogje op me." Zei hij en stond op. "En wanneer ben jij van plan werk te maken van Meghan?" Vroeg hij en haalde een hand door zijn haren.

Meghan liep met Leena mee hun kamer in en ging op haar bed zitten. "Geen probleem, wij meiden moeten elkaar een beetje steunen toch?"zei ze en grinnikte even. "Maareh, even eerlijk, wat vind je van Taylor?" Vroeg ze terwijl ze naar haar keek. 

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/29/2018 12:06 PM

Matthew lachte "nou ik denk dat je eerst wat liever moet zijn voor haar en misschien ben jij degene hier die een oogje op der heeft?"' vroeg hij. Maar toen hoorde hij wat hij daarna zei ''nou als eerste voel ik niks voor der en een beetje flirten is toch niet erg jij doet niet anders en als dat zou betekenen dat ik haar leuk vind dan vind jij leena leuk'' zei hij simpel

Leena glimlachte ''echt dankje dankje'' zei ze en keek verbaast naar meghan ''uhm niet veel gewoon dat hij een eigenwijze zak is en niet weet hoe hij met vrouwen om moet gaan en ik zou ze vriend kunnen zijn als ie wat liever was maar ik denk dat hij dat niet kan'' zei ze en keek meghan aan ''en jij dan? van matthew? ziet eruit als een leuke vent eentje die bij jou past en geen taylor is'' zei leena snel erachter aan.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 04/29/2018 12:17 PM

Taylor lachte even en rolde met zijn ogen. "Liever? Nou, ik zie wel. Ik heb ook wel een oogje op der, maar niet veel meer dan gewoon flirten" zei hij en haalde zijn schouders op. "Ik zag wel hoe je naar Meghan keek hoor, je wilt het gewoon niet toegeven" zei hij lachend tegen Matthew.

Meghan glimlachte even en begon zich om te kleden. "Hij is misschien irritant, maar hij ziet er zeker niet verkeerd uit" zei ze lachend tegen haar terwijl ze haar pyjama aandeed. "Matthew? Hij is wel schattig, zeker als hij probeert te flirten, maar jk weet niet" zei ze en haalde haar schouders op. "Wil je een kopje thee? Dan neem ik er ook een voor jou mee" zei ze en liep al naar de deur. Ze vond niks lekkerder dan een kop hete thee voor ze ging slapen. 

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/29/2018 01:59 PM

matthew glimlachte ''zie je wel maar probeer lief te flirten niet gemeen'' zei matthew en keek hem toen verbaasd aan ''wat? ik keek gewoon naar haar als vrienden niks meer dus doe rustig.'' zei hij lachend ''kom ik ga ook slapen morgen gaan we naar het strand althans ik'' zei hij en liep naar zijn kamer en trok zijn pyjama aan en ging liggen.

Leena lachte ''dat klopt hij is niet lelijk maar misschien is hij eigenlijk lief maar doet hij zo omdat hij ooit heel erg veel pijn heb gehad door een meisje'' zei ze en begon allemaal dingen over hem te denken, ze keek op en knikte ''ik wil warme melk'' zei ze en lachte om wat ze zei ''hij is alles wat een meisje wil lief schattig niet al te macho gedrag'' zei ze ''geef hem een kans'' glimlachte ze.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 04/29/2018 02:18 PM

Taylor lachte zacht en schudde even zijn hoofd. "Ik zie wel" zei hij een beetje afwezig en keek even uit het raam. "Ja sure, als jij naar haar kijkt als vrienden, dan kijk ik naar Beyoncé alsof ze een zwerver is" zei hij lachend en gaf Matt een klopje op zijn schouder. "Hoe eerder je het erkent, hoe eerder je er werk van kan maken" zei Taylor en stond op. Hij deed een joggingsbroek aan en ging ook in zijn bed liggen. "Klinkt goed" zei hij tegen Matthew die begon over het strand.

Meghan moest even lachen om Leena die al meteen van alles bedacht over Taylor. "Ja of hij is gewoon een enorme eikel zonder achtergrondverhaal" zei ze lachend om haar te pesten en liep de keuken in. Met een kop thee en warme melk liep ze weer terug en gaf de warme melk aan Leena. "Ik vind dat zo smerig" zei Meghan met een vies gezicht. Ze dacht even na over Matthew, Leena had wel gelijk. "Hm, ik weet het niet hoor. Voor hetzelfde geld vindt hij mij wel helemaal niks" zei ze en haalde haar schouders op. Ze nam een slok thee en keek even naar Leena. "Als ik Matt een kans geef, moet jij Taylor een kans geven oke?" vroeg ze grijnzend.

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  30  |  »  |  Last

« Back to forum