Search for posts by AestheticRain

First Page  |  «  |  1  ...  16  |  17  |  18  |  19  |  20  ...  65  |  »  |  Last Search found 648 matches:


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/24/2016 11:22 PM

Myrall.
Ik hoor Michael schreeuwen, dat heb ik ook zo lang niet meer gehoord... Waarom moet dit ons nou allemaal weer overkomen? Sam en ik hebben helemaal niets verkeerds gedaan, en alsnog dit. Ik veeg mijn tranen weg en zucht als het geschreeuw is gestopt.

Calum.
'Luke, verdomme!' ik loop op hem af als ik hem nog steeds zie grijnzen naar Sam. 'Kijk niet naar d'r, blijf met je vieze poten van d'r af en verlaat nu verdomme mijn huis en snel voordat ik je nog wat aandoe.' Ik pak duw hem de kamer uit en gooi hem eruit bij de voordeur. Hij kan zich nog net staande houden. Dit keer ben ik echt boos, als hij nog iets langer in ons huis was, was hij er niet zo gemakkelijk vanaf gekomen. Ik sluit de deur en haast me weer naar Sam die nog steeds in de game kamer zitten. 'Sammie...' zeg ik. Ze is zo gebroken. Ik ga langs haar zitten en trek haar op mijn schoot en hou haar goed vast. Die vieze klootzak, ik hoef hem nooit meer te zien. Gewoon allebei niet meer, Ashton en Luke niet. Dit kunnen ze niet maken. Ik kijk naar haar nek en zie een aantal paarse vlekjes. Ik ben boos, maar ik hou me in. Ik wil het liefst de longen uit mijn lijf schelden, maar ik wil dat Sam even tot rust kan komen. 'Heeft ie je pijn gedaan?'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/24/2016 11:04 PM

Myrall.
Ik trek mijn shirt weer naar beneden als Ashton er dan eindelijk vanaf is. Ik leg mijn hoofd tegen de bankleuning af en hoor heel wat andere geluiden om me heen.

Calum.
Ik laat de tassen zonder twijfels op de grond vallen en kijk rond. Luke en Sam zijn nergens te bekennen. Ik haast me naar de gamekamer als ik Sam hoor. Huilend. Ik stamp woedend af op Luke en gooi hem Letterlijk van Sam af. 'Raak haar niet aan.' zeg ik waarna ik boos naar hem toeloop. Ik trap hem een keer hard in zijn noten en vervolgens in zijn maag. 'Vieze vuile klootzak, verdomme Luke!' schreeuw ik. Ik haast me weer naar Sam en knoop haar blouse dicht zodat Luke in iedergeval niets meer ziet. 'Eruit, Luke! Rot op uit m'n huis!'
 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/24/2016 10:50 PM

Myrall.
Ik heb het al moeilijk om mijn eerste keer tegen wil te vergeten, dit maakt het niet beter. Ik hou me sterk en probeer mijn tranen in te houden. 'Michael!' probeer ik zo hard mogelijk te schreeuwen. 'Calum!' Ik schreeuw nog een aantal keer Michael's naam.

Luke.
'Hou stil, babe.' zeg ik met een grijns. Ik pak haar op en neem haar mee naar de gamekamer van Calum en Michael. Daar staat nog een bank, en ik heb geen tijd om naar boven te lopen. Ik leg haar neer op de bank en leg haar klem. Ik plaats mijn lippen weer ruw op die van haar.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/24/2016 10:40 PM

Myrall.
Ik begin zwaarder te ademen van de schrik probeer hem een kopstoot te geven. 'Blijf van me af, klootzak!' schreeuw ik hard in zijn oor. Ik probeer hem ook tussen zijn noten te trappen met mijn knie, maar op de een of andere manier zitten die ook klem.

Luke.
Ik maak de ruimte tussen haar en de muur nog kleiner en hou d'r armen tegen de muur aan zodat ze niks kan. Ik begin langzaam wat kusjes in d'r nek te drukken en ga langzaam richting haar mond. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/24/2016 10:32 PM

Myrall.
Mijn ogen worden groot als ik ineens op zijn schoot wordt getrokken. 'Laat me los, idioot!' zeg ik en probeer uit zijn grip te komen.

Luke.
Ik lach zacht en loop Sam achterna. 'Niet weglopen, kleintje.' ik grijns naar haar en duw haar tegen de muur aan.  

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/24/2016 10:28 PM

Myrall.
Ik kijk Ashton niet aan. Ik voel me echt niet comfortabel. Ook die Luke is volgens mij niet veel goeds van plan.

Luke.
'Misschien kan ik daar niet mee stoppen.' Ik leun wat achterover en blijf naar haar kijken. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/24/2016 10:23 PM

Myrall.
Ik zeg de jongens gedag en voel gelijk een ongemakkelijke sfeer. Die Ashton geeft me een ongemakkelijk gevoel. Ik richt me gauw weer op de TV.

Luke.
Ik grijns even als de jongens weg zijn. De meiden zijn een beetje stil, nogmaals grijns ik. 'Dus...' zeg ik waarna ik naar Sam kijk. Ik kan niet ontkennen dat ze er gewoon echt goddelijk uit zit. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: Wiskunde

from AestheticRain on 05/24/2016 09:31 PM

Aaah, succes <3

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: COMPETITIE HELLOBLOG

from AestheticRain on 05/24/2016 04:05 PM

hh! :))

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: goSupermodel

from AestheticRain on 05/24/2016 03:47 PM

YAAA ME

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  16  |  17  |  18  |  19  |  20  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page