Search for posts by Violet.

First Page  |  «  |  1  ...  16  |  17  |  18  |  19  |  20  ...  62  |  »  |  Last Search found 611 matches:

Violet.
Admin

24, female

Level 37

Admin

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/25/2016 09:03 PM

Sam
''Nee Calum, ik heb net me haar gewassen!'' roep ik en hou z'n arm tegen zodat hij niet de gel op me kan smeren. ''Calum i swear to god''

Michael
''Myrall doe de deur open, nu'' zeg ik rustig en blijf tegen de deur staan en probeer de hendel naar beneden te drukken zodat de deur open gaat.

Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

Level 37

Admin

from Violet. on 05/25/2016 08:51 PM

Sam
Als Calum met een klodder gel komt aanrennen worden me ogen groot. ''Nee, nee!'' zeg ik snel en spring op het bed weg van Calum.

Michael
Ik wil de kamer deur open doen maar die zit op slot. ''Myrall?'' zeg ik en probeer de deur open te krijgen. ''Waarom is de deur opslot?'' vraag ik en wacht op gehoor. 

Reply

Violet.
Admin

24, female

Level 37

Admin

Re: COMPETITIE HELLOBLOG

from Violet. on 05/25/2016 08:14 PM

hh .

Reply

Violet.
Admin

24, female

Level 37

Admin

from Violet. on 05/25/2016 08:13 PM

Sam
Ik glimlach en loop met Calum mee naar de slaapkamer. Ik kijk naar hem als hij z'n haar doet. Ik hou zoveel van hem.

Michael
Ik doe de lasagne in de oven en loop naar boven om te kijken wat Myrall aan het doen is. 

Reply

Violet.
Admin

24, female

Level 37

Admin

from Violet. on 05/25/2016 07:50 PM

Sam
''Ja, maar als jij er niet was.. Was ik er nu niet meer.'' zeg ik en doe de schone kleren aan die hier liggen; Een zwarte slimfit jean met een basic wit shirtje. Ik droog me haar in de handdoek en laat het ongekamt.

Michael
Ik kijk een beetje verward naar Myrall die naar boven rent. Ik begin met het maken van het avond eten wat lasagne word. 

Reply

Violet.
Admin

24, female

Level 37

Admin

from Violet. on 05/25/2016 07:42 PM

Sam
''Dankje'' zeg ik en kijk hem aan. ''Voor alles.'' Als we beide klaar zijn met douchen doe ik de kraan uit en pak 2 handoeken waarvan ik er 1 aan Calum geef. Ik sla de handdoek over m'n lichaam en stap de douche cabine uit.

Michael
Ik knik en loop achter Myrall aan en pak ook een tas met wat boodschappen die er buiten liggen. Ik loop er mee naar de keuken en ruim snel alles op 

Reply

Violet.
Admin

24, female

Level 37

Admin

from Violet. on 05/25/2016 07:19 PM

Sam
Ik glimlach als hij een kus op me voorhoofd drukt en spoel mezelf af. Ik kijk naar beneden naar me lichaam en zie dat me borsten weer wat groter zijn en je me ribben niet duidelijk meer zit. Ik zie er zoveel beter uit nu, denk ik in mezelf.

Michael
''Same'' zeg ik en ga rechtop zitten en trek Myrall met me mee. ''Heb je trek? De boodschappen liggen nog bij de deur'' zeg ik en kijk d'r aan. 

Reply

Violet.
Admin

24, female

Level 37

Admin

from Violet. on 05/25/2016 07:00 PM

Sam
Ik glimlach kleintjes als Calum's de soap in me hals smeert en kijk omhoog. ''Je weet altijd hoe je me weer moet opvrolijken'' zeg ik eerlijk en ga op me tenen staan zodat ik een kus op z'n lippen kan drukken. Ik ga nog steeds met me handen over z'n buik en borstkast heen met de soap.

Michael
''Ik ga er voor zorgen dat het niet meer gebeurd en dat geen enkele jongen... behalve ik.. je nog kan aanraken. Zelfs Calum niet.'' zeg ik vast beraden. ''You're mine.'' 

Reply

Violet.
Admin

24, female

Level 37

Admin

from Violet. on 05/25/2016 06:47 PM

Sam
Ik loop met Calum naar boven de badkamer in. Ik kleed me uit en sta uit eindelijk blood voor de spiegel. Ik ga met me vingers over de hickeys heen wat Luke heeft gedaan en voel alweer een traan over m'n wang rollen. Als de douche aanstaat stap ik eronder met Calum en kijk naar hem. ''Ik hou ook van jou'' zeg ik en pak de douchegel die ik over m'n eige en Calum's lichaam heen smeer.

Michael
Ik luister naar Myrall's verhaal. Als ze verteld hoe Ashton boven d'r lach voel ik een naar gevoel in mn buik. Hoe durft ie dit te doen. ''Ik ga er voor zorgen dat dit nooit meer gebeurd, Ik blijf vanaf nu elke seconde bij je en verlies je niet meer uit het oog'' zeg ik en druk een kus op d'r slaap.  

Reply

Violet.
Admin

24, female

Level 37

Admin

from Violet. on 05/25/2016 06:17 PM

Sam
Ik leg me hoofd tegen Calum aan en kom rustig tot rust. ''Ik wil douchen, voel me vies'' zeg ik na een uurtje en kijk Calum aan. ''Ga je mee?'' vraag ik voorzichtig en trek me blousje goed.

Michael
''Nee, niet sorry zeggen babe'' zeg ik en en blijf d'r goed vasthouden. 1 van me beste vrienden, die dit doen... Bij m'n eige vriendin. Hoe kunnen ze? ''Kan je vertellen wat ze hebben gedaan?'' vraag ik voorzichtig en wrijf met me hand over d'r armen. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  16  |  17  |  18  |  19  |  20  ...  62  |  »  |  Last

« Back to previous page