Search for posts by Justfororpgs.

First Page  |  «  |  1  ...  16  |  17  |  18  |  19  |  20  ...  84  |  »  |  Last Search found 839 matches:


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/02/2018 01:13 PM

Fayena
“ ook nog? Je doet echt veel te veel meneer, denk om je gezondheid meneer “ grijns ik even en verbeter snel de fout en gooi m’n boek dan aan de kant. “ oké en nu? “ vraag ik aan hem en ik haal een hand door m’n haren heen en neem nog wat te drinken, wil je echt niks? “ vraag ik aan hem en wijs naar het drinken. “ of heb je liever wat sterkers? Ik ka beneden drank halen? “

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/02/2018 01:04 PM

Jason
Ik knik en frons even, “ je slaapt weinig? Hoe kannjij de dag dan overleven? “ zeg ik fronsend “ waarom slaap je weinig ? “ vraag ik weer nieuwsgierig zonder dat ik er ergingen in heb en kijk weer naar m’n schrift. Ik zucht geërgerd en ga verder met de volgende som, dit was alles behalve leuk. Als ik hem af hem klap ik m’n boek dicht met m’n schrift ertussen “ ik verdien een pauze “ grijns ik en kijk weer even naar hem.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/02/2018 12:54 PM

Fayena
Ik ga weer rustig verder met de opdrachten en knik “ ja oké, als je alles snapt ben je zo klaar inprincipe “ knik ik. Ik luister weer even naar hem en als hij het zelf ook niet weet moet ik zacht lachen. “ maar je werkt opschool, thuis en dan geef je na school nog les aan mij, zoveel werk “ grinnik ik en richt mezelf weer tot m’n werk en ga rustig verder. “ en deze dan? “ vraag ik aan hem.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/02/2018 12:18 PM

Fayena
Ik knik “ gelukkig maar, ik dacht dat er onverwachts wel meer aan kwam “ grinnik ik en haal mijn schouders op “ er zijn genoeg in de klas die het voor je doen, je moet maar eens opletten “ “ we hebben echt kontlikkers in de klas “ knik ik en kijk even naar hem en zicht “ dit is zo vermoeiend he “ grinnik ik en schrijf de haakjes nog snel op “ ik snap niet wat je doet en waar je de energie vandaan haalt om na school dit nog te doen “ knik ik.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/02/2018 11:35 AM

Fayena
“ nou als je wel wilt, je weet waar het staat “ grinnik ik. Ik blader even door het boek heen als hij zegt wat ik gemist heb en zijt even “ zeker weten niet meer? “ grap ik en ik knik op zijn voorstel “ ik had in gedachten jij maakt het en ik kijk toe maar dat werkt niet bij jou helaas “ grinnik ik en trek m’n benen op, laat me onderuit zakken en leun tegen hem aan en begin met het maken van de opdrachten en blijf naar de uitleg kijken die in het boek staat.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/02/2018 11:22 AM

Fayena
“ nou ik vind het erg fijn dat je m’n gort leuk vind “ lach ik zacht “ zoals je kan zien ben ik goed geordend “ knik ik. Ik pak een glas water waar ik een slok van neem “ als je wat wil drinken moet je het maar pakken “ knik ik en pak intussen mijn wiskunde boeken erbij en een nieuw schrift en een pen. Als ik alles weer hen ga ik verder op bed zitten zodat ik tegen de muur aan leun “ nou kom maar op met die leerstof “ grijns ik en kijk eventjes naar hem “ ik snap bijna alles niet, je kiest wel het beste vak weer uit “ knik ik.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/02/2018 11:09 AM

Fayena
“ De boedling van blinddoeken was ook een ding zodat je niet wist waar ik woon maar ik vertrouw je “ zeg ik tegen hem en moet zacht lachen. Ik pak wat verschillende drinken en twee glazen en stop dat in m’n rugtas die ik gauw erna over m’n schouder sla. “ anders moeten we weer naar beneden, we hebben veel te doen “ knik ik en pak z’n hand “ schrik niet hoor het kan nogal chaotisch zijn “ lach ik zacht en trek hem mee naar m’n kamer. “ nou welkom in mijn grot “ lach ik zacht en maak wat ruimte op het bed dagboek kan zitten en zet het drinken op het kastje. “ geef me een minuut “ zeg ik en raap al mijn kleding bij elkaar en stop het in de kast, elke ochtend ging dit opnieuw om een perfecte outfit uit te kiezen. Als ik klaar ben laat ik me naast hem zakken “ dus waar wil je mee beginnen? “

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/02/2018 10:53 AM

Fayena
Ik knik en lach zacht “ hm oké dan, vind je het goed als ik je dan blinddoek naar m’n huis toe voordat ik straks eieren oo het huis krijg? “ grap ik eventjes en loop het schoolplein af. “ Ik verzin wel wat? Maak je geen zorgen “ grinnik ik zacht. Als hij vraagt of ik vererf woon schud ik m’n hoofd 45 min lopen, valt mee “ zeg ik. Na 5 min lopen stop ik en zoek m’n sleutels “ nou we zijn er hoor “ glimlach ik klein en open de deur “ komt u binnen “ zeg ik. Ik hang m’n jas op en loop verder waar ik in de keuken m’n tas op tafel leg en m’n vest over de stoel hang en de kachel wat warmer zet. “ wat drinken? “

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/02/2018 10:16 AM

Fayena
Ik kijk hem achterdochtig aan als hij zegt dat het goed is. “ je bent niet z’n persoon die me nu achter de rug om gaat zwart maken he? “ zeg ik en trek mijn jas aan “ ik vind wel een manier om het goed te maken “ grijns ik even. Eerlijk gezegd had ik nog lang geen idee maar
Misschien dat hij een hint zou geven of iets los laten vanmiddag. Ik sla m’n tas over m’n schouder “ dus ga je dan mee? “ vraag ik aan hem en begin richting huis te lopen.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/02/2018 09:52 AM

Fayena
Ik schud m’n hoofd, eigenlijk was school en open ruimte en als je je deur niet goed dicht doet ja dan kon ik er ook niks aan doen. Is iets wat door m’n hoofd maait maar ik hou me in om het niet te zeggen, waarschijnlijk zou hij nog bozer zijn. Ik knik eventjes “ mee het kan niet goed zijn, dit is veel te makkelijk zeg ik en ik kijk op als ik wat jongens hoor fluiten. Ik rol m’n ogen “ Ah shut up, jaloers? “ roep ik achter ze aan. Ik richt me weer tot Kason en zicht “ nee dat is het niet ik zie het aan je “ knik ik “ wat kan ik doen om het goed te maken dan alleen sorry zeggen? “ vraag ik aan hem met smekende ogen.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  16  |  17  |  18  |  19  |  20  ...  84  |  »  |  Last

« Back to previous page