Search for posts by Stephanie_montcomery

First Page  |  «  |  1  ...  16  |  17  |  18  |  19  |  »  |  Last Search found 185 matches:


Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/28/2018 08:10 PM

Leena zuchtte toen ze die arm voelde en duwde die van der nek af ''ik ga hard to get spelen okay en wat bedoelde je dat ik er nooit achter zou komen'' vroeg leena ''en noe me geen prinses!'' snauwde ze en zag meghan ''hey ik ben leena'' ze stak haar hand uit zodat zij die zou kunnen schudde en zag de glimlachjes die ze gaf naar matthew ''zijn jullie?'' vroeg ze ''als jullie wat hebben moeten we namelijk wat extra regeltjes want met taylor hier naast me hebben we een boel nodig'' zei ze grijnzend

matthew glimlachte naar meghan ''okay twee knappe dames en een kerel erbij mooi okay lets go to room 55'' zei hij en begon te lopen en liep al gauw naast meghan ''dus meg we worden roomies'' zei hij lachend maar toen hoorde hij leena ''nee we kennen elkaar maar voor 5 minuten'' zei hij en liep door.

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/28/2018 07:51 PM

Matthew kreeg een blaadje ''oh uhm iedereen die uit de bus is gekomen wie zijn leena en taylor?!'' riep hij hard and grijnsde toen hij de naam van het meisje uit de bus zag ''en meghan kunnen jullie komen naar als jullie de tassen hebben?!" riep hij en wachten naar de bus deur.

Leena keek hem aan ''oh en nog in de bus als ik naar en andere man kijk zal ik aan je denken en denken wat een kleuter was hij beter dat ik nu echte mannen heb gevonden'' zei leena, ze wist donders goed dat hij aan het spellen was dus ze backfired het en zag haar tas en glimlachte ''ja gevonden mevrouw taylor swift'' zei ze en knipoogde naar hem en hoorde haar naam ''yup kom eraan'' zei ze en fluisterde gauw ''de plicht roept taylor bye'' zei ze en liep naar matthew.

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/28/2018 07:28 PM

Matthew rolde zijn ogen toen ie hoorde wat zij zei ''ik ben niet schattig dus ssshh'' zei hij en legde zijn vinger op haar lippen en drukte voor de grap een beetje. ''Ik zei het toch dat ik het al zag het ziet er top uit hoor'' zei hij en snel daarna antwoorde hij de vraag "nee tis net uit''.
Toen de bus stopte zei hij ''hoop dat ik je nog zie of dat je in een kamer met me komt'' met die woorden liep hij uit de bus en pakte zijn koffer en wachtte tot hij hoorde welke kamer en met wie hij zou krijgen.

Leena glimlachte en keek hem aan en geloofde er geen zak van dat hij alleen oog voor haar zou hebben, ze kent namelijk mannen langer dan vandaag ''hoop dat je wel aan kan zien hoe ik met andere mannen om ga en misschien wel meer'' zei ze speels en knipoogde naar hem voordat ze op stond ''ik zie je wel denk ik''.
Ze wilde nog een ding zeggen ''en ik drong niet aan je kan me gewoon niet weerstaan'' zegt ze lachend en liep ze naar buiten en zocht voor de tas.

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/28/2018 06:14 PM

Matthew grijnsde "ik probeerde niet-'' begon hij maar hij stopte en bloosde er heel erg van en keek op ''oh kijk ik zie het kamp al'' zei hij en glimlachte ''heb er echt zin in kan niet wachten tot k daar in het zwembad ben en vakantie kan vieren'' zei hij. Hij keek haar weer aan ''okay truth.''

Leena lachte en zei plaagend "vind je dat niet sexy dan als een meisje dat doet? in der broek plassen" zei ze en keek hem aan ''oh wil prince charming niet met mij op een kamer? nou ik denk dat je super graag met mij op een kamer wilt en dan met de andere spin the bottle wil spelen'' zei ze en keek hem aan ''niet waar?''

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/28/2018 05:35 PM

Matthew grijnsde "mooi okay truth or dare" zei hij en keek haar aan. 
Hij moest wel lachen toen ze zei dat ze snel van gedachte veranderde en keek der aan ''je bent schattig als je lacht'' zei hij en bleef der aan kijken en met een brede grijns op zijn gezicht.

Leena glimlachte en keek hem aan "misschien niet misschien wel'' zei ze plagend en keek hem aan ''mooi en dat is mij dus'' zei ze, ze was goed in feestjes geven vooral high school feestjes.
''Okay prima dat is dan zo jij komt bij mij in een kamer nu wil ik nog een meisje erbij en een jongen en dan is mijn kamer compleet'' zei ze simpel en keek hem aan ''tegen die tijd heb ik het al in me broek gedaan'' zei ze sarcastisch.

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/28/2018 05:10 PM

Matthew keek haar aan "dont feel annoyed by yourself" zei hij en keek haar aan "nu mag jij jezelf eerst irriteerde je aan jezelf'' zei hij en lachte en keek naar ze telefoon ''denk al dat we er bijna zijn'' zei hij en glimlachte naar haar ''laten we wat spelen truth or dare?'' vroeg hij, dat was het leukste spel dat hij kende en hij vond het soms wel grappig.

Leena glimlachte "flirty much?'' vroeg ze en glimlachte "ik hou wel van een goed feestje vooral met truth or dare of spin the bottle'' zei ze en keek hem aan "ik zou het geweldig vinden om met zo`n leuke jongen op een kamer te komen'' zei ze glimlachend en keek hem aan "zijn we er al bijna ik moet naar de wc'' zei ze en keek uit het raam naar buiten want ze moest echt nodig.

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/28/2018 04:50 PM

Matthew grijnsde "okay meg waarom heb je voor deze vakantie gekozen in plaats van een met je vrienden?" vroeg hij. Hij was heel nieuwsgierig soms wel eens te nieuwsgierig. "Oh heb ik wat verkeerds gezegt?" vroeg hij toen ze zuchtte en weg keek dacht hij dat het miss door hem kwam. "weetje ik mag jou wel meg." zei hij en keek naar achteren en toen weer voor zich uit.

Leena keek naar hem "kijken mensen je vaker aan alsof je een gek bent?'' zei ze en glimlachte "taylor mmh, Mooie naam hoor niet dat maar is het geen meisjes naam?'' vroeg ze en hoopte niet ie boos zou worden om haar stomme reactie. Leena begon te giegelen en keek hem aan "oh dus je wilt met me in een kamer komen he?'' vroeg ze ''ik vind je nu al gezellig maar nog een test hou je van feestjes?'' vroeg ze en keek voor ze terwijl ze het vroeg.

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/28/2018 04:15 PM

matthew zag een meisje alleen zitten en ging naast der zitten "hey hoe gaat het met je? vermoeide reis he?" zei hij en deed zijn best om niet eng te klinken want wat hij zei vond ie zelf al best eng. Matthew glimlachte wat en keek haar aan terwijl hij mee luisterde wat de meneer en daarna de vrouw te vertellen hadden. "ben matthew by the way maar mensen noemen me matt dus noem me maar matt" zei hij en vond der best wel schattig "hoop je ook met aardige mensen in een kamer te zitten?'

Leena glimlachte toen hij antwoorde "hey ik ben leena en wie mag jij zijn?" vroeg ze en glimlachte voorzichtig terwijl ze een man hoorde praten "dit boeit niet ik wil gewoon naar het kamp en chillen" zei ze een beetje tegen zichzelf maar had genoeg dat andere het konden horen en bloosde toen een paar naar haar keken en ze keek omlaag "shit!" fluisterde ze zachtjes. Waarom konden ze niet naar iemand anders luisteren of naar die vrouw of met andere mensen praten en doen. "ik hoop dat ik met gezellige mensen in een caravan kom" zei ze snel.

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/28/2018 03:05 PM

matthew stapte uit het vliegtuig richting de bagageband.
Hij kwam aan en zag gelijk zijn bagage en pakte het snel en begon snel te lopen richting degene die hem naar de plek zou brengen "BlackSpirit? wat een vreemde naam voor een camping" zei matthew en liep verder en was nog steeds in zijn gedachte aan het denken over alles van dit. 
Toen hij bij een man aan kwam met een bordje 'BlackSpirit' en zei "me koffers waar kan ik die misschien laten?" de man glimachte en wees naar de andere koffers en tassen "daar" zei hij, Matthew knikte "thanks" zei hij en legde zijn tas daar en stapte ik de bus en zag 7 mensen zitten en ging op een lege plek zitten en keek awkward rond.

Leena had haar koffer met daarop een tas en liep door het vliegved richting de ophaal plek.
Het was niet echt makkelijk iets te vinden daar te druk voor haar doen maar ze wilde zo graag alleen dit doen omdat ze beu was van de ruzies thuis en op vakantie, ze keek al jaren uit naar dit moment dat zij alleen weg kon zonder ouders, zonder ruzies alleen zij en een paar andere mensen waarmee ze in een stacaravan zou gaan, ze had ingevuld 'maak niks uit met wie ik kom'.
ze zag een man met het bordje 'BlackSpirit' en zag de koffers ze legde haar tas erbij en knipoogte naar de man en boeide niet dat ie geirriteerd was. 
Ze stapte in en ging naast een jongen zitten en glimlachte naar hem "hey".

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/28/2018 11:46 AM

matthew white: 17 y/o and from america loves pizza and parties
rp.jpg


leena montcomery: 16y/o is from germany and loves a good book and swimmingfile.jpg

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  16  |  17  |  18  |  19  |  »  |  Last

« Back to previous page