Search for posts by Violet.

First Page  |  «  |  1  ...  17  |  18  |  19  |  20  |  21  ...  62  |  »  |  Last Search found 611 matches:


Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/24/2016 11:28 PM

Sam
Ik blijf in de game kamer huilend achter als Calum Luke het huis uit gooit. Ik zak door me benen heen en voel me zwak worden. Wat heb ik gedaan? Ik was toch goed gekleed? Niet te bloot? Ik kijk naar Calum als hij me probeerd te kalmeren. "Het spijt me zo erg" zeg ik en maak me klein "het spijt me" herhaal ik.

Michael
Ook als luke het huis uit is gooit Calum de deur dicht. Ik loop snel terug naar Myrall die huilend op de bank ligt. Allemaal zuig zoenen vind ik terug in d'r nek en bij d'r sleutelbenen. "Godsamme" zeg ik tegen mezelf en omhels myrall. "Ik had niet weg moeten gaan en jullie achterlaten met hun hoe kon ik zo stom zijn geweest dat te doen" zeg ik en ga languit liggen met myrall in me armen. "Babygirl, ssst" zeg ik en ga met me handen door d'r haren om d'r te kalmeren. "Je bent veilig nu, bij mij" zeg ik.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/24/2016 11:12 PM

Sam
Als het gewicht van Luke van me af is zucht ik blij. Calum is er eindelijk. Als hij Luke een aantal keer heeft geslagen komt hij terug naar mij en knoopt me blousje dicht en huil nog steeds van de schrik. Als Luke nog steeds stom zit te grijnzen slaat Calum hem nog een keer en dit keer houd het niet op.

Michael
Ik kijk met grote ogen naar Ashton die met z'n handen op Myrall's borsten zit. Als hij Myrall zie huilen ren ik naar ze toe. Ik trek Ashton van Myrall af en begin hem met me vuist te slaan. ''Klootzak!'' schreeuw ik en trek hem weer omhoog en duw hem daarna over de bank heen. ''Je blijft met je poten van d'r af asshole!'' roep ik door het huis heen en pak hem waar op van de grond en loop ruw met hem naar d'r voordeur. ''Hoe kun je, ik dacht dat je me beste vriend was!'' schreeuw ik en gooi hem het huis uit. ''Jouw hoef ik nooit meer te zien''  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/24/2016 10:57 PM

Sam
Ik probeer me los te krijgen van Luke als hij me optilt. Als hij de game kamer inloopt en me op de bank gooit probeer ik nog weg te komen maar hij heeft me geen 2 seconde los geloten. ''Stop'' roep ik huilend en voel een koude lucht over me buik heen gaan. Hij heeft me blousje opengetrokken en legt zn handen op mn borsten. Ik begin te huilen en hoop dat Calum elke seconde binnen komt lopen.

Ashton
Ik kijk trots naar de paarsen vlekken in d'r nek en doe d'r shirt omhoog en kijk naar d'r borsten. ''Damn'' zeg ik en druk kusjes over d'r borsten. Ik word in één keer van de bank getrokken en ontvang gelijk een vuist tegen mn neus. Ik schrik en kijk naar een boze michael en een vuist die wel 5 keer op me af komt. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/24/2016 10:46 PM

Sam
Ik krijg de rillingen als ik Luke z'n lippen op m'n huid voel. Ik begin met me lichaam heen en weer te spartelen en krijg de herinneringen terug in me hoofd van Calum die dit bij mij deed. Tranen stromen over m'n wangen. ''Laat los'' schreeuw ik en kijk naar Myrall die ook klem ligt door Ashton..

Ashton
Ik heb d'r knieeen klem liggen en druk kusjes om d'r mond heen en grijns. ''Kom op babe, ik weet dat je wilt'' 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/24/2016 10:36 PM

Sam
''Dude!'' roep ik als ik tegen de muur word aangeduwd en kijk omhoog naar hem. Ik krijg bijna een stijve nek van dat omhoog kijken. Als hij me vast pakt bij me heupen worden me ogen groot en duw hem van me af. ''Asshole blijf van me af'' zeg ik en voel zn grip op me armen... hij is sterk

Ashton
Ik leg d'r op de bank en ga boven d'r hangen met me handen die d'r armen vast hebben zodat ze niet kan bewegen. Ik zet me lippen in d'r nek en zuig een zuigzoen  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/24/2016 10:30 PM

Sam
''Freak'' zeg ik en sta op, ik heb totaal geen zin in dit. Hopelijk komen Cal en Mike snel thuis.

Ashton
''Niet negeren babe'' zeg ik en trek d'r naar me toe. Ik zet d'r op me schoot en hou d'r goed vast.. In tegen stribbelen is ze goed. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/24/2016 10:27 PM

Sam
Ik kijk naar Luke die de stilte weghaalt. Als hij me met een grijns aankijkt, kijk ik hem verward aan. ''Wil je niet zo naar me kijken?'' vraag ik.

Ashton
''niet zo bang zijn Myrall'' zeg ik lachend en kijk naar d'r. Ze is zo mooi, dat ik me niet kan beheersen...  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/24/2016 10:06 PM

Ts - volgonde ochtend 

sam
''Neem yoghurt mee'' zeg ik tegen Calum en Michael die boodschappen gaan doen voor de komende 3 dagen. Als ze de deur uit zijn blijf ik op de bank zitten en kijk naar de tv met Myrall, Luke en Ashton erbij.

Michael
''Yoo is goed, tot zo'' zeg ik en loop het huis uit met Calum. ''Jij weet alles nog hoop ik?"' 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: goSupermodel

from Violet. on 05/23/2016 09:07 PM

hier   !!

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/23/2016 08:46 PM

Sam
Ik pak me boek van tafel en lees veder in waar ik ben gebleven. Het is zo relaxend om een boek te lezen af en toe.

Michael
'Ja slapen jullie op de bank? we hebben geen logeer kamer'' zeg ik en kijk ze aan. Ze knikken allebei, nja beter de bank dan de grond.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  17  |  18  |  19  |  20  |  21  ...  62  |  »  |  Last

« Back to previous page