Search for posts by Justfororpgs.

First Page  |  «  |  1  ...  17  |  18  |  19  |  20  |  21  ...  84  |  »  |  Last Search found 839 matches:


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/01/2018 09:07 PM

Fayena
Ik zucht even “ oké Naja sorry, ik wist niet dat je daar boos om kon worden, ik heb hem gewoon gepakt en niet gestolen “ zeg ik. “ maar het spijt me echt, ik dacht dat je het echt niet erg vond, geloof me ik heb er ook niet in gekeken “ zeg ik. Ik had geen zin om met een chagrijnig persoon de rest van de dag opgescheept te zitten dus het beste wat ik kon doen en vond was op de minst m’n excuses aanbieden. “ hoe kan ik het goed maken? “ zucht ik zacht en blijf voor hem staan “ noem maar wat ik doe echt alles, het spijt me echt “ mompel ik en pak eventjes z’n handen vast. “ je bent m’n favoriete leraar “

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/01/2018 08:42 PM

Fayena
Ik zucht en luister half mee wat de docent zegt en knik de heletijd. “ Ja sorry de volgende keer zal ik het vragen, het spijt me “ zeg ik op een monologe toon. “ mag ik gaan? “ vraag ik en als hij knikt pak ik m’n spullen op en loop het lokaal uit en schrik als Jason daar om de hoek tegen de muur aan staat. “ moet je niet naar huis? “ zeg ik tegen hem en sla m’n tas over mijn schouder heen. “ ja je bent boos op me dus waarom zou je nog tegen me praten, je hebt vast wel wat beters te doen dan je boosheid verder op mij af te reageren “ zucht ik en loop naar m’n kluis waar ik de rest ga m’n spullen pak en m’n jas aan trek.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/01/2018 08:19 PM

Fayena
Ik zucht “ kom op het was een grapje, dat jij nou boos wordt op je eigen dossier kan ik niks aan doen “ “ jij hebt hem zelf gevuld niet ik “ zeg ik en ik kijk op als de leraar roept en dat ik na de les bij zijn bureau moet komen “ ja prima weer “ zucht ik “ dat kan er ook nog wel bij “ mompel ik en ruim mijn boeken op in mijn tas en wacht dan tot de bel gaat. Ik sta op en ga op het bureau van de karaat zitten en wacht tot iedereen de les uit gaat. “ Zegt u het maar, ik heb bijles zo dus als u een beetje haast kan maken zou dat echt heel fijn zijn “ zucht ik

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/01/2018 07:59 PM

Fayena
Ik rol met m’n ogen als hij echt geïrriteerd was. “ nee ik lees het niet kom op zeg “ mompel ik en kras wat door jn m’n schrift. Als hij met z’n vinger in de weg zit duw ik hem aan de kant “ ja ik doe het fout dat weet ik ook wel ik ben niet achterlijk “ zeg ik en klap mijn schrift dicht. Ik pak het dossier en loop zo de klas uit zonder wat te zeggen. Ik loop terug naar het kantoor en kijk er nog eventjes na en open dan zacht de deur en leg het ongeveer weer terug waar ik het vandaan heb gehaald. Onderweg terug stop ik nog even bij het toilet voor ik door ga naar het lokaal en terug ga zitten aan het tafeltje.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/01/2018 07:32 PM

Fayena
Ik grijns en lach even als hij ernaar kijkt. Ik schrik een beetje van zijn reactie en bijt oo m’n lip “ Ah kom op het was maar een grapje “ mompel ik en stop het gelijk in m’n rugtas en kijk er even naar. Gelijk trekt het me nog meer aan en bijt weer op mijn lip. Ik voel mijn handen gewoon branden om erin te kijken maar door de reactie van Jason durfde ik niet meer. Hij was echt boos. Ik slik en ga in stilte verder met mijn werk en durf ook niet meer op te kijken en maak afwezig de opdrachten die we af moeten maken.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/01/2018 07:02 PM

Fayena
Als hij verteld waarom hij het niet aan mij zou vertellen knik ik toch “ ja oké ik ben het met je eens “ zeg ik “ maar als het op school is moet daar ook wat over staan “ grijns ik. Ik maak nog wat opdrachten en vraag dan of ik naar het toilet mag. Ik loop het lokaal uit en ga door naar het kantoor van de directeur. Met moeite kom ik erin geslapen zoals ik wel vaker heb gedaan en kijk tussen de dossiers. Het duurde even voor ik Jason z’n dossier heb gevonden. Ik verstop hem onder m’n vest en ren terug naar het lokaal en neem snel plaats. Ik haal heel even diep adem “ staat het hier in? “ grijs ik en schuif de map ongezien onder m’n boek.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/01/2018 06:41 PM

Fayena
Ik denk even na “ nadat jij mij verteld waarom je het niet aan mij zou vertellen “ knik ik “ Ik kom altijd alles te weten hoor dus als jij het niet verteld ja dan moet ik op onderzoek uit “ knik ik. Als hij begint te lachen frons ik eventjes “ waarom zit jij dan nou weer te lachen ? “ grijns ik en kijk mee hoe hij de opdracht uitleg en probeer mee te doen MEt de eerste twee opdrachten die erbij horen. Als hij zegt dat ik de volgende zelf wel kan knik ik eventjes @ en anders hebben we vanmiddag nog “ zeg ik en richt me weer tot mijn boek en probeer de volgende opdracht zelf. Ik kijk er even na en dan in zijn schrift om het te controleren. Al snel zie ik waar ik de fout heb gemaakt en verbeter het.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/01/2018 06:29 PM

Fayena
Als hij naar de grond kijkt frons ik “ maar ik weet dat wel “ zeg ik eigenwijs “ maare, wordt je nou verlegen dat je naar de grond kijkt? “ grijns ik even. Als we beide zitten blijf ik hem aankijken. “ nou kom op vertel, doe niet zo geheimzinnig “ “ ik zal heus niks door verklappen “ knik ik “ ik zal proberen niet te lachen, maar ik kan het absoluut niet beloven “ zeg ik en pak mijn boeken er ook bij. “ Ik woon vlakbij en m’n ouders zijn nog te werk dus we hebben alle rust en tijd om huiswerk te doen “ grijns ik eventjes en pak ook mijn schrift en pen en kijk even moeilijk in het boek “ ik snap het nu al niet “ verzucht ik.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/01/2018 06:10 PM

Fayena
“ nou je bent vast wel goed voor meerdere dingen hoor, niet alleen km mij te helpen “ knik ik en ruim intussen rustig m’n spullen op en ga aan m’n eigen tafeltje zitten. Ik pak intussen een flesje water uit mijn tas waar ik wat uit drink. Als hij vraagt of ik dat wel zou willen weten knik ik heftig “ Ja zeker, daar ben ik nu veel te nieuwschierig voor om het niet te weten, So tell me your secret “ grijns ik even. Als de bel gaat sla ik m’n rugtas over mijn schouder nadat alles opgeborgen zit en zucht “ eindelijk bijna vrij “ glimlach ik en loop achter hem aan “ dus na school bij mij thuis of later? “ vraag ik hem en neem plaats in het volgende lokaal.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/01/2018 05:43 PM

Fayena
Ik knik “ maar dat hoeft niet hoor, ik ben de reden waarom je praat “ grinnik ik zachtjes. “ ik denk dat ik er ook niet uitgestuurd ben omdat hij me helpt, ze mogen je. De leraren “ knik ik “ maar bedankt “ glimlach ik naar hem. “ jij doet genoeg verkeerd? Vertel me “ “ stille wateren diepe gronden? “ plaag ik hem “ Ik zie je maar als de perfecte leerling “ “ maar veel mag ik niet zeggen aangezien ik er eigenlijk ook bijna nooit ben “ zeg ik bedenkelijk en blijf kijken hoe hij z’n werkt maakt. “ maar misschien kunnen we beginnen met ordenen en plannen? “ “ dat is echt een drama “

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  17  |  18  |  19  |  20  |  21  ...  84  |  »  |  Last

« Back to previous page