Search for posts by Brokenrose

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  »  |  Last Search found 38 matches:


Brokenrose

23, female

  Level 16

Posts: 453

Re: Hervatting van Loterijen en Maandmodel

from Brokenrose on 05/01/2017 08:19 PM

Even iets zeggen hoor;
Er zijn per dag maar ong. 8 mensen online. Waarvan er sws al een paar maand model zijn geweest. Dus over een paar maanden is daar de nut er toch af..?

Reply

Brokenrose

23, female

  Level 16

Posts: 453

Re: EXAMEN PERIODE!

from Brokenrose on 05/01/2017 02:16 PM

We kunnen het! :)
Lekker allemaal op mijn verjaardag aan de taart!
(Ik ben 14 juni jarig, en ik krijg dan ook mijn uitslag!)

Reply

Brokenrose

23, female

  Level 16

Posts: 453

Re: Rpg gezocht

from Brokenrose on 01/29/2017 08:10 PM

Niemand?.D;

Reply

Brokenrose

23, female

  Level 16

Posts: 453

Re: Rpg gezocht

from Brokenrose on 01/29/2017 06:17 PM

Sorry dat ie niet op het goeie forum  zit, ben vergeten hoe hm werkt, lol

Reply

Brokenrose

23, female

  Level 16

Posts: 453

Rpg gezocht

from Brokenrose on 01/29/2017 06:17 PM

Hey, ik ben weer terug
Ik zou graag weer een rpg willen starten :)

 

rpg idee (sommige mensen zullen hem herkenen. Ik wil hem namelijk graag opnieuw doen)

Een goed georganiseerde groep rovers uit het wilde westen, wordt al jaren gezocht in verschillende staten voor zowel overvallen als moorden. Ze gaan te werk onder de naam Los Ladrones en staan onder de leiding van een jongen en een meisje (broer en zus) , wiens ouders werden vermoord door de burgemeester uit het stadje van Counter City. Ze ronselen nog steeds mensen die geschikt zijn voor Los Ladrones en gaan elke stad af tot ze weer bij Counter City zijn zodat hij daar hun wraak kunnen nemen en de stad kunnen overnemen. Wat hij echter niet weet, is dat tussen zijn eigen manschappen, verraders zitten die voor een goed bedrag Los Ladrones willen uitleveren.

https://www.youtube.com/watch?v=IbF4NuW2fJ0&feature=youtu.be

Het zou fijn zijn als je vaak online bent en dan ook reageert. En realistisch blijft :) 

Reply Edited on 01/30/2017 08:51 PM.

Brokenrose

23, female

  Level 16

Posts: 453

ORPG/RPG GEZOCHT

from Brokenrose on 01/29/2017 06:11 PM

Hey, ik ben weer terug
Ik zou graag weer een orpg/rpg willen starten :)







orpg/rpg idee (sommige mensen zullen hem herkenen. Ik wil hem namelijk graag opnieuw doen)
Een goed georganiseerde groep rovers uit het wilde westen, wordt al jaren gezocht in verschillende staten voor zowel overvallen als moorden. Ze gaan te werk onder de naam Los Ladrones en staan onder de leiding van een jongen en een meisje (broer en zus) , wiens ouders werden vermoord door de burgemeester uit het stadje van Counter City. Ze ronselen nog steeds mensen die geschikt zijn voor Los Ladrones en gaan elke stad af tot ze weer bij Counter City zijn zodat hij daar hun wraak kunnen nemen en de stad kunnen overnemen. Wat hij echter niet weet, is dat tussen zijn eigen manschappen, verraders zitten die voor een goed bedrag Los Ladrones willen uitleveren.

https://www.youtube.com/watch?v=IbF4NuW2fJ0&feature=youtu.be

Reply Edited on 01/29/2017 06:15 PM.

Brokenrose

23, female

  Level 16

Posts: 453

Re: O || I will always love you (18+)

from Brokenrose on 08/07/2016 10:10 AM

Alec

Ik pak mijn helm en tas van het aanrecht  en lopen samen naar  buiten. Ik sluit mijn huis af en pak uit de schuur mijn scooter. 'Oh ja die straat ken ik wel.' Mompel ik als Rosalie haar adres vertelt. Ik ga op mijn scooter zitten en start hem. Als Rosalie haar fiets heeft gepakt en er op zit , rij ik mijn tuin uit.

Na 10 minutjes komen we aan in Rosalies straat. Ik doe mijn helm af en kijk haar aan.  'Ik hoop dat je geen gedoe krijgt met je ouders.' Glimlach ik klein.' Maar ik moet nu gaan. Dag!' Ik draai me scooter om en rij weer weg. Ik besluit naar ons 'clubhuis' te gaan. Het is eingelijk meer een vervallen loods, maar dat maakt niks uit. Zodra ik er ben stap ik van mijn scooter af en pak de sleutel. Ik gooi de deur open en ga op zoek naar Britt, die me hoppelijk meer kan vertellen

Reply

Brokenrose

23, female

  Level 16

Posts: 453

Re: O || I will always love you (18+)

from Brokenrose on 08/04/2016 09:35 PM

Alec

Ik kijk op als ik Rosalie hoor. ' En wat wil jij deze 17 minuten en 50 seconden nog doen?' Grinnik ik. 'Hoe gaat het trouwens met je wonden?' Vraag ik als ik de wonden weer op haar  knie zie. Het ziet er beter uit dan gister. Plots gaat mijn telefoon over. 'Sorry, dees moet ik even opnemen.' Mompel ik als ik het zie dat Britt me belt. 'Wat?'mompel ik als ik heb opgenomen.  Ze ratelt aan een stuk door en ik kom er maar moeilijk tussen.' Jacob is opgepakt. Ze hebben hem betrapt met zijn drugs.' Ik zucht en rol met mijn ogen. 'Ik word nog arm van dat jochie.'mompel ik. Jacob is nog maar 15, maar aangezien hij een wees is en op straat leeft, besloot ik hem toch maar in de bende op te nemen.  'Maar vertel me straks meer. Ik kom er zo aan.' Zeg ik en hang gelijk op.  'Zullen we gaan?'vraag ik met een glimlach aan Rosalie.

AAlec.jpg 

Reply

Brokenrose

23, female

  Level 16

Posts: 453

Re: O || I will always love you (18+)

from Brokenrose on 08/03/2016 09:59 PM

Alec

'Ja sure.' Zeg ik en zet mijn beker neer. 'Als je maar over 45 minuutjes klaar ben.'grinnik ik en loop alvast voor haar uit naar de badkamer. Daarna loop ik naar mijn eigen kamer en haal mijn tas van mijn hanger. Ik trek mijn jas alvast aan en  luister of Rosalie al onder de douche staat. Als ik de douche hoor pak ik onder mijn bed een kistje vandaan. Ik maak hem open, wat best wel veel geluid maakt. Snel pak ik de 2 pistolen die er in zitten en stop ze aan de binnenkant van mijn jas. Ik sta op, pak mijn tas en loop naar beneden. Uit de koelkast pak ik wat flesjes drinken, wat ik vervolgens in mijn tas doen. Ook prop ik er wat eten bij.  Dan haal ik uit mijn jaszak een pakje sigareten en een aansteker. Ik steek een sigaret aan en neen een trekje. Ondertussen pak ik alvast mijn scootersleutel. Met de moter heeft geen zin. Ik loop terug naar de keuken en drink mijn koffie op. Daarna druk ik mijn sigaret uit en gooi hem in een asbakje. 

alec.jpg 

Reply

Brokenrose

23, female

  Level 16

Posts: 453

Re: O || I will always love you (18+)

from Brokenrose on 08/03/2016 12:01 AM

Alec

Ik spring van het aanrecht af.  'Een maat van me, die politie agent is? vond deze op straat. Ik had hem gister avond nog gevraagd of hij er misschien op zou willen letten.' Mompel ik en maak nog een kop koffie voor Rosalie. 'Zijn je ouders niet ongerust?' Vraag ik. Ik bendenk me plots dat ik niks van haar af weet. Misschien is ze wel een agent, of erger, iemand van een andere bende. Ik slik en bijt op mijn lip. Als de koffie klaar is schenk ik het in een beker en geef het aan Rosalie. 'Ik moet straks weg.. Als je wil kan ik je naar huis brengen?' Vraag ik met een kleine glimlach.

 images.jpg

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  »  |  Last

« Back to previous page