Search for posts by Noah

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  24  |  »  |  Last Search found 240 matches:


Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Noah on 05/12/2018 05:05 PM

Rond vijf voor acht die avond zat David op de bank bij Ruby thuis. "Ze komen zo, moeten we nog iets voorbereiden?" vroeg hij aan haar en keek naar haar. "Hmm, ik kan hier zo naar uit kijken." zei hij grijnzend en zakte wat onderuit. Die Adam vond hij een beetje vervelend, maar Ruby zei dat het bloed van Rose lekker was.

Rose heeft de hele middag met Adam rondgehangen en ze vond het heel gezellig. Haar ouders deden helemaal niet moeilijk over de sleepover, dus om acht uur precies stond ze voor de deur van Ruby's huis. Ze beet even op haar lip en belde toen aan. Ze waren wel heel raar, zeker na wat ze vanmiddag hadden gezien. Maar iets in haar zei dat ze er perse heen moest.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Noah on 05/11/2018 03:55 PM

David glimlachte even en trok haar wat naar zich toe. "Wat ben je toch een schat, dat je weet wat ik lekker vind" zei hij lachend. Hij keek even naar haar en toen ze vamp speedde naar haar huis, ging hij achter haar aan. "Wat een volume komt er uit jouw keel" zei hij lachend toen ze binnen riep dat ze thuis was. 

Rose fronste even om het idee om ze te gaan bespieden, maar ze ging wel mee met Adam. Ze ging achter Adam staan en keek voorzichtig naar Ruby en David. Het waren wel aparte mensen vond ze. Toen pas zag ze dat Ruby opeens speedde. Dit was niet normaal. Rose's ogen werden groot en ze keek naar David die er al snel achteraan ging. "Adam... Wat was dat?" vroeg ze geschrokken en bleef zonder te bewegen staren naar de plek waar Ruby en David nog geen seconde daarvoor stonden.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Noah on 05/09/2018 10:26 AM

David lachte zacht om Ruby en keek even naar haar. "Je kan zelfs dingen tegen vampiers kopen, wie verspilt daar nou geld aan?" zei hij lachend. Hij stond op toen Ruby zei dat hij wel mee mocht en deed zijn handen in zijn zakken. "Tot vanavond" zei hij glimlachend tegen Rose en Adam waarna hij zijn arm om Ruby's schouders legt. "Dus, wat waren je plannen voor vanavond?" vroeg hij grijnzend toen ze buiten waren en hij keek naar haar.

Rose keek naar Ruby en David en fronste even. Hoe kon het dat zij nog geen stel waren? "Eh... ja, tot vanavond" zei ze toen die twee weggingen. Ze keek naar Adam en knikte even. "Ja, maar hij is wel knap" zei ze en lachte zacht. Rose ging naast Adam aan de bar zitten en haalde haar schouders op. "Geen idee, heb jij ideeën?" vroeg ze toen hij vroeg wat ze in de tussentijd zouden doen.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Noah on 05/07/2018 06:06 PM

David lachte zacht en knikte. "Dat klopt, maar als ik niet lekker ben, waaorm zou je me dan bijten?" vroeg hij. Hij nam nog een slok en haalde eenhand door zijn haren. Hij grinnikte even toen Ruby ze uitnodigde voor een slaapfeestje en porde haar zacht. "Niet zo eng doen, straks denken ze nog dat je een vampier bent" zei hij lachend tegen haar en keek even naar Adam. "Hij heeft een naam en zit er gewoon bij, dus je kan ook gewoon direct tegen mij praten" zei hij terwijl hij Adam recht aankeek. "Ik zeg het gewoon, wat is daar mis mee?" vroeg hij aan Ruby. Hij keek naar haar toen ze opstond en hij beet even op zijn lip. "Moet ik mee?" Vroeg hij. Hij zou het niet erg vinden om met haar mee te gaan.

Rose knikte even en glimlachte klein. "Dankje, maar ik drink niet" zei ze. Ze moest zacht lachen om Adam's opmerking over David, maar zijn reactie liet haar een beetje schrikken. Waarom deed David zo raar? "Ehm... ja, is goed. Ik moet het nog wel even vragen thuis, maar ik zou het wel leuk vinden" zei ze en glimlachte even.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Noah on 05/06/2018 06:01 PM

David noest zacht om Ruby lachen en schudde zijn hoofd. "Ik weet dat ik lekker ben, maar doe dat maar niet" zei hij lachend. Hij fronste even om haar por en zuchtte even. "Wat nou? Ik doe heel aardig. Ik geef hem gewoon antwoord op zijn vraag" zei hij en dronk zijn glas leeg. Hij seinde naar de barman dat hij er nog één wilde en niet veel later kreeg hij die.

Rose luisterde naar het gesprek en glimlachte klein. "Oh, nee hoor" zei ze op de vraag van Ruby. Ruby leek haar wel aardig, maar David vond ze eigenlijk een beetje eng.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Noah on 05/06/2018 04:33 PM

David keek haar geschrokken aan en fronste even. "Hoe weet jij dat?" Vroeg hij verbaasd. Maar hij kon niet lang zijn lach inhouden. Hij grinnikte zacht en aaide even over Ruby's hoofd. "Je bent een rare" zei hij lachend. Hij trok zijn wenkrbrauw op toen Adam vroeg of het drabk was en hoe ze dat voor elkaar hadden gekregen. David nam een slok en keek hem aan. "Dat heet vragen. Je vraagt aan de barman of je een drankje mag en dan krijg je die" zei hij sarcastisch en nam nog een slok. David vond het altijd lastig om aardig te doen tegen nieuwe mensen.

Rose glimlachte even terug naar Ruby. Het leek haar wel een aardig meisje. Misschien konden ze wel hele goeie vriendinnen worden. Ze schrok een beetje door de reactie van David en slikte even. Ze zei maar niks. Rose had niet zo'n zin om ook zoiets over zich heen te krijgen.

Reply Edited on 05/06/2018 04:33 PM.

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Noah on 05/03/2018 11:34 AM

David keek haar aan en knikte even. "Zo zo, en waarom vertel je dit nu opeens allemaal?" vroeg hij en lachte zacht. Hij dronk wat van de boubon die Ruby voor hem besteld had en keek naar haar. "Niet dat ik het erg vind" zei hij er nog achteraan en dronk weer wat. Voor hij kon antwoorden op haar vraag, hoorde hij de stem van Adam. Hij rolde even met zijn ogen en draaide zich om. "Oh, hey" zei hij glimlachend.

Rose knikte even. "Ik heb altijd al willen leren gitaarspelen, maar het is er nooit van gekomen" zei ze en stond op toen hij dat ook deed. "hoi" zei ze toen ze bij Ruby en David stonden.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Noah on 05/03/2018 11:15 AM

David haalde zijn schouders op en keek weer voor zich uit. "Het is gewoon nergens voor nodig, het gaat prima met me" zei hij. Hij kon er niet zo goed tegen als Ruby zo moeilijk deed. Hij zuchtte even en ging naast haar zitten. "Ben je dit jaar precies 500?" vroeg hij verbaasd aan haar en keek haar aan.

Rose luisterde naar zijn verhaal en knikte even. "Oh, uhm, ik zing een beetje, maar het is echt niet goed hoor" zei ze en lachte zacht. Ze dronk wat ice tea en keek naar waar Adam naar wees. "Oh, zullen we even gedag zeggen of is dat raar?" vroeg ze aan Adam. Ze keek even naar de twee bij de bar en toen weer naar Adam.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Noah on 05/02/2018 09:10 PM

David zuchtte en liep met haar mee. "Je stresst wel en dat moet je niet doen" zei hij en zuchtte even. Hij keek haar even aan en schudde zijn hoofd. "Nee eigenlijk niet" zei hij toen ze vroeg of hij wist hoe oud ze echt was. "Waarom vraag je er dan naar?" vroeg hij en keek voor zich uit. 

Rose lachte zacht om Adam. "Studeren is zeker belangrijk, daar heb je gelijk in." zei ze en nam een slok ice tea. "O, gewoon, dat doe ik soms" zei ze toen hij vroeg vanwaar dat duwtje. "Pff, nou, ik ben Rose, ik ben 16 jaar oud en ik ben vorige week hiernaartoe verhuisd" zei ze en kee hem aan. "En jij?" vroeg ze aan hem.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Noah on 05/02/2018 08:33 PM

David beet op zijn lip en zuchtte even. "Ruby, niet zo stressen. Het gaat prima met me en ik heb volledige controle" zei hij en begon een beetje geïrriteerd te worden. Hij keek fronsend naar Ruby toen ze vroeg waarom hij dat altijd deed. "Weet ik veel" zei hij en deed zijn hand weer terug in zijn broekzak.

Rose knikte en keek even naar Adam. "eh ja ik vind het goed" zei ze op het voorstel om vervain te gaan kopen. Ze moest zacht lachen omdat hij een heel verhaal begon te vertellen over thee van vervain. "Oh, dus je bent gewoon een nerd?" vroeg ze lachend en gaf hem een zacht duwtje. Toen ze aankwamen bij de grill bestelde Rose een ice tea.

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  24  |  »  |  Last

« Back to previous page