Search for posts by Justfororpgs.

First Page  |  «  |  1  ...  18  |  19  |  20  |  21  |  22  ...  84  |  »  |  Last Search found 839 matches:


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/01/2018 05:23 PM

Fayena
Ik glimlach klein en wiebel wat op de stoel en kijk naar de klok, nog eventjes en dan was deze les ook weer over. Ik maak nog wat opdracht en kijk even op s hij zegt dat het zijn schuld is “ wat doe je? “ zeg ik “ no offense maar hij geloofd je volgens mij niet hoor “ grinnik ik zacht en sla m’n hand voor m’n mond. “ Volgens mij doe jij namelijk nooit wat verkeerd “ fluister ik zacht en stop met werken en kijk hoe hij verder gaat met werken. Het was allemaal best netjes geordend vergeleken met mijn schrift. Bij mij stonden alle vakken in een schrift. “ Dus vandaag bijles na school? “ vraag ik zacht aan hem.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/01/2018 04:54 PM

Fayena
Ik schud eigenwijs m’n hoofd “ Nah ik snap het vast wel ik heb het jaar toch gehaald “ zeg ik schouderophalend. Ik ga rustig verder met het werk en haal intussen een hand door mijn haren heen en leg het aan een kant voor het weer in m’n schrift hangt. Ik knik “ Ja ik ben gewoon. Snel afgeleid “ zeg ik en kijk weer op. Ik volg zijn blik naar m’n schrift en kijk er ook eventjes naar. Als hij ziet dat het er goed uit ziet knik ik maar al snel ratels hij door en kijk ik op tegen wat rode wangen en ik moet zacht lachen en leg m’n hand even op z’n arm “ ja ik snapte het al dat je m’n antwoorden bedoelde en verontschuldig je maar niet hoor, je bent gewoon een jongen die kijken altijd naar meiden “ zeg ik en ik kijk op als ik me naam weer hoor roepen door de leraar en zucht geërgerd.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/01/2018 04:36 PM

Fayena
Zijn worden vullen mijn oren en ik denk wat na en kijk naar het hoofdstuk in het boek “ hm daar was ik dan ook niet bij denk “ zeg ik zacht lachend.
Ik voel zijn ogen in me prikken en kijk naar m’n hand die ik op m’n eigen schoot ligt “ sorry dit gaat automatisch “ knik ik. “ dit kan vaker gebeuren maar dan moet je het gewoon zeggen hoor “ zeg ik en ga op m’n hand zitten en schrijf met mijn andere hand. “ je wilt niet weten hoevaak ik eruit ben gestuurd omdat andere mensen praten of lachen, ik ben altijd de lul” knik ik. Ik kijk even hoe hij de opdrachten maakt en probeer het zelf dan ook wat nog best goed afgaat.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/01/2018 04:18 PM

Fayena
“ waarom slaan we wat over? Dat slaat ook nergens op “ zeg ik schouder ophalend en blader naar het goede hoofdstuk toe. Als Jason zegt dat hij ook moet kijken frons ik eventjes “ nou ik dacht dat meneer het wel wist maar vooruit “ knik ik en klop eventjes op z’n bovenbeen waar ik m’n hand laat rusten en ga rechtop zitten zodat hij ook nog wat van het boek kan zien. Ik pak m’n pen en schrijf het een en ander op in het hoekje wat ik moet doen en schud m’n hoofd “ SST stil nou, ik wordt door jou er straks weer uitgestuurd “ lach ik zacht en geef hem een vriendelijk kneepjes in z’n been.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/01/2018 03:33 PM

Fayena
Mijn oren vullen zich met de stem van Jasln die zegt dat het mag omdat ik het zo lief vraag doelend op het meekijken in zijn boek. Ik schuif m’n schrift ook naar me toe richting zijn tafel en pak m’n pen erbij. “ dus waar zijn we gebleven? “ vraag ik aan hem en leun voorover over het boek heen en met m’n ellebogen op tafel “ dit is niet zo moeilijk, iedereen kan dit wel “ knik ik, Engels was niet echt een vak waar ik problemen mee had aangezien ik zo veel Engelse series, films keek en naar het buitenland ging op vakantie heb ik veel via daar geleerd. “ Maare niet zo lachen hoor, dat ziet er raar uit je moet wel een beetje serieus blijven “ plaag ik hem en haal een hand door mijn haren heen.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 12/31/2017 11:33 AM

Fayena
Ik laat me pen liggen op stafel als het hem irriteerd en kijk dan weer even in m’n boek. Als hij opstaat pak ik ook mijn spullen in en knik. Ik sta op en leg m’n handen even in z’n onderrug en duw hem zacht naar voor “ wat hebben weg? “ vraag ik zacht aan hem en laat hem los als hij begint te lopen en ik loop achter hem aan. Als we bij de volgende les zijn neem ik plaats en haal een schrift uit m’n tas. “ ik heb de boeken niet bij, mag ik met jou mee kijken? “ vraag ik hem met puppy ogen en schuif dan m’n stoel richting zijn tafel voordat hij geantwoord heeft.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 12/29/2017 11:53 PM

Anya
Ik hou m’n adem even in als ik zijn handen over mijn buik voel en zoen zacht met hem mee. Als hij over de kinderen begint haal ik m’n schouders op “ wat jij wilt, het zijn tenslotte jou broertjes en zusje “ glimlach ik klein. Ik blijf hem glimlachend aan staren “ je bent zo lief voor me “ pruil ik maar hem “ wat kan ik doen voor joi? “ vraag ik aan hem “ waar heb je zin in? “

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 12/29/2017 11:49 PM

Fay
Zuchtend stap ik naar buiten en kijk even verveeld om me heen. Nu Ryder als wacht werkte leek het alsof ik hem bijna nooit meer zag, ookal is hij nog niet zo heel lang wachter. Ik loop naar de stallen toe en glimlach als er nog niemand is en nog aan het lunchen zijn. Zo had ik geen excuus nodig om hier te zijn. Ik stap een stal in en ga op de grond zitten bij het paard dat hier geknield ligt en begin hem zachtjes te kriebelen. “ we gaan weer eens snel een rondje wandelen “ mompel ik tegen hem.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 12/16/2017 10:29 PM

Fay
'' Ik dacht dat je meer een vlees eter zou zijn dan groente '' grijns ik even. Ik ruim intussen mn spullen op en kijk lachend naar hem om zijn zin. Ik kijk hem lachend na en zie wat ander personeel raar kijken naar wat Ryder zegt. Ik haal mijn schouders op '' Ik heb nooit gezegd dat jullie mij met u of andere edelen namen moeten aanspreken '' zeg ik en kijk even om me heen '' Er moet nog genoeg gebeuren voor morgen '' zeg ik en laat mn spullen liggen, knoop mn schort los en loop even langs de zaal waar ik iedereen zie eten en glimlach even. Ik pak mn soort van jas en ga dan weer door naar buiten toe.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 12/14/2017 11:36 AM

Fay
Ik snij rustig het brood voor de lunch van het personeel en leg het op een grote schaal. Ik kijk om als ik een bekende stem hoor en glimlach klein als ik zie dat het Ryder is. Ik schud lachend ongezien m’n hoofd, slijmbal. Ik gooi de laatste groente in de soep en kijk hoe Ryder mijn kant op komt lopen en een wortel pakt. “ He meneer Woods, jij krijgt zo te eten hoor en daar zit genoeg wortelen in “ grijns ik en laat het personeel de soepen en het brood meenemen naar de eetzaal voor het personeel “ je eten staat klaar “ glimlach ik.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  18  |  19  |  20  |  21  |  22  ...  84  |  »  |  Last

« Back to previous page